Købes: Princes of the Renaissance

Køb, salg og bytte brugerne imellem.
Post Reply
Ravn

Købes: Princes of the Renaissance

Post by Ravn »

Hej!

Hvis der er nogen, der ligger inde med et eksemplar man evt. vil af med, er jeg særdeles interesseret.

Mvh

Nicolai
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Has thanked: 50 times
Been thanked: 120 times

Post by Stony »

He he... Det er en lille verden. Jeg kan se at du har skrevet i din profil, at du arbejder som revisor. Hvis du havde skrevet programmør, ville jeg næsten vove at spørge hvordan det gik. Jeg har tidligere arbejdet sammen med en Nikolaj Ravn (vistnok med j i Nikolaj) som spillede brætspil og boede - i hvert fald på daværende tidspunkt - på Frederiksberg. Så uden at vide det, har du måske en dobbeltgænger. :)

Jeg har et eksemplar af Princes of the Renaissance, men jeg vil desværre ikke skille mig af med det. Jeg har endnu ikke fået det prøvet, men det kan spilles af op til seks spillere og er lavet at Martin Wallace. Det er i mine øjne to rigtig gode grunde til i hvert fald at få det prøvet først. Men jeg kan se der er et eksemplar til salg på eBay, så måske du skulle prøve lykken?

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vi ... =WDVW&rd=1

Held og lykke. :)
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Has thanked: 634 times
Been thanked: 927 times

Post by Frouvne »

Der går heldigvis rygter om, at det vil blive genoptrykt! :D
frouvne, administrator

Image
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Has thanked: 34 times
Been thanked: 94 times

Post by Jens_Hoppe »

Jeg byttede desværre (set fra Ravns synspunkt) mit POTR for et gammelt krigsspil forrige år...
What are you, like 80?
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
Post Reply