Nytårsforsæt 2023

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Re: Nytårsforsæt 2023

Post by Frouvne »

Jens_Hoppe wrote: Tue Jan 02, 2024 12:17 pm[...] Jeg synes fordelingen er vigtig, men synes til gengæld ikke at H-indeksets måde at måle den ideelle fordeling passer mig særligt godt. [...]
I bund og grund kan jeg ikke være særlig uenig. Det jeg så alligevel har kunnet bruge det til er, at det har fået mig til at kigge på hvad det er for nogle spil der ligger i spændet omkring hvor skæringslinjen for mit H-indeks er, d.v.s. spil med 25 - 35 gennemspilninger. Og blandt de spil er der rigtig mange perler, som jeg har fået lyst til at hive frem igen, fordi det er spil jeg har holdt meget af og investeret mange timer i. Og det kunne jeg jo sagtens have opdaget uden et H-indeks, men det formåede altså at henlede min opmærksomhed for en gruppe for mig glemte spil, der ikke fortjente den skæbne og som takket være de mange tidligere gennemspilninger har været lette at få på bordet igen. Og dette selvfølgelig også fordi min mest trofaste spilpartner er min kone og det høje antal gennemspilninger samtidig er udtryk for, at det også er spil, hun har holdt af.
frouvne, administrator

Image
Post Reply