Hvad har du spillet i dag? Maj 2023

Kommentarer, spørgsmål og husregler.
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 447 times
Been thanked: 626 times
Contact:

Hvad har du spillet i dag? Maj 2023

Post by Frouvne »

Ny måned = mulighed for at få spillet mere end i forrige måned! :D
frouvne, administrator

Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 447 times
Been thanked: 626 times
Contact:

Re: Hvad har du spillet i dag? Maj 2023

Post by Frouvne »

I aftes spillede vi Moonrakers igen. Denne gang var det dog i samarbejdsudgaven og det syntes jeg pyntede på min oplevelse af spillet. Det er dog stadig et spil, der mystificerer mig en smule. Det er meget dyrt. Og set i lyset af det syntes jeg måske godt man kunne forvente et mere helstøbt produkt. Det er virkelig ambivalent for egentlig syntes jeg det er flot og har en vis charme. Og så virker det alligevel næsten tarveligt. Kortenes kvalitet virker lidt billig, nogle kort har noget folie på, æsken er latterligt stor (Titan-udgaven?) I samarbejdsudgaven syntes jeg der blev brugt lige lovlig meget tid på at lede efter de kort, der skulle bruges undervejs og så virkede det fjollet at man i den sidste boss-battle bl.a. blev udfordret ved at der blev byttet rundt på nogle af kortenes symboler. Men alt i alt en god spiloplevelse, men ikke et spil jeg kan se mig selv erhverve mig, da jeg syntes prissætningen virker helt fjollet.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1472
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:32 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Location: Taastrup (København)
Has thanked: 287 times
Been thanked: 177 times

Re: Hvad har du spillet i dag? Maj 2023

Post by Jonezy »

Carsten, Tommy og jeg har udnyttet den lange weekend til at få samlet tropperne og spille igennem her fredag og lørdag. Vi er meget langt hen ad vejen ret enige om, hvilke spil vi godt kan lide at spille, så det bliver til mange kærlige gensyn. Vi nåede:

Fredag:

Terraforming Mars x1 - Jeg har haft den der big box med 3D tiles liggende i al for lang tid uspillet. Det skulle der laves om på. Spillede også for første gang med Venus udvidelsen. Kæmpe kærligt gensyn med TM; det spil er jo bare en fornøjelse. Venus udvidelsen fyldte ikke meget og vi spillede endda kun med grundspils kort udover.

Marvel United X-Men x2 - Tommy havde sørme fået fingrene i et 2nd hand CMON monster, som jeg var lidt nysgerrig på. Meget simpelt og hurtigt. Må være et hit hos børnefamilierne. Al for bloatet narturligvis, men ganske fin hurtig co-op'er, som føltes ret originalt med særlig kort mekanik.

Lost Ruins of Arnak x1 - Bliver altid overvældet når jeg sætter det op med alle ikonerne, men når man først er i gang er det en fornøjelse. Burde slet ikke være et Jonezy spil med al det ressource management og veksling for VPs, men tema, art og flow er bare lige i øjet. Kæmpe fan og jeg skal simpelthen have spillet det mere. Vi spillede med udvidelsen og de meget asymmetriske player powers.

Meadow x1 - En af vores yndlings hyggespil og nu med udvidelsen Downstream. Artworket ophøjer dette spil til en klart større oplevelse end det egentlig burde være. Udvidelsen forlænger virkelig spillet, men mere tid med det fantastiske artwork kan aldrig være en dårlig ting vel.

Fauna x1 - Havde fået fingrene i den danske version og den skulle lige afprøves. Hvor mon den Nordamerikanske Skovfrø bor? Dagens øjenåbner: kolibrier vejer seriøst kun 2-3 gram. Hader quiz spil, men Fauna er en fornøjelse med sin kvalificeret gætte mekanisme med udgangspunkt i dyr.

Hoplomachus Remastered x1 - Carsten var taget hjem og jeg lokkede Tommy til at afprøve Hoplomachus Remastered som 2-spiller co-op. Det gjorde
det noget nemmere end singleplayer, men stadig svært. Vi bankede 2 Immortals og havde vel omkring halvdelen af vores folk tilbage, da vi måtte kalde den, så vi ikke var helt smadret til dagen efter. Det er virkelig Chip Therorys hack'n'slash spil. Hurtig setup og masser af terningerul.

Lørdag:

Orleáns x1 - Et af vores favoritspil, som andre ikke helt værdsætter på samme måde. Kærligt gensyn og nok et spil der ville ryge på min personlige top 10. Vi bruger lidt houserules, så vi har random udvalg af bygninger hvert spil. Bag-building mekanismen med at aktivere forskellige aktioner med forskellige brikker er bare udfordrende og sjovt. Og personligt har jeg intet problem med at man ikke recycler baggen; så behøver jeg ikke bruge en masse energi på at holde helt styr på min bag og timing, men forstår også godt at det gør, at mange holder sig langt væk fra Orleáns.

Earth x3 - Tommy havde skaffet det nye hotte. Natur tema, flotte farver, tableau building og masser af synergier lød som noget jeg ville have en stor chance for at elske, men det skal siges at en af de største skuffelser for mig i nyere tid er Wingspan. Jeg elskede Earth. Første spil var ret overvældende med alle ikonerne over det hele og 7 forskellige kort med forskelige scoringsmekanismer. Andet spil vidste jeg, hvad der foregik, men det var en meget stop/start oplevelse, hvor jeg ikke fik ordentlig gang i mine synergier. Tredje spil var en fest med masser synergier og mit tableau var fyldt med sprouts og træer. Og ja, det var mig, som efter hvert at de to første spil sagde at vi var nødt til at spille igen; og ja det er også mig, som kom hjem i går og straks bestilte min egen kopi.

Ark Nova x1 - En anden af vores favoritter. Altid en kæmpe oplevelse at bygge sin egen zoo. Tommy slog vist vores rekord score, da han endte på hele 48 plus point; han udnyttede vist groft at han trak nogle af de mere hæderlige sponsor kort. Jeg lærte også at jeg er færdig med de gule take that effekter på reptil kortene, da jeg havde brugt 3-4 runder på at sætte en monster kombo op, som så blev ødelagt i sidste øjeblik pga. en åndet slange, som tilfældigvis lige dukkede op før min tur. Normalt betyder de ikke særlig meget, men i et spil hvor man sidder i flere timer og bygger komboer er der en lille chance for at man kan bliver ramt uheldigt og det element gider jeg ikke mere. Jonezy er åbenbart blevet en værre 'uha, lad være at slå på mig' Rahdo-like.

The Quacks of Quedlinburg x1 - Et andet spil vi altid må spille. Ikke mindst fordi at Tommy har pimpet sin egen version så lækkert at man ikke rigtig gider at købe en udgave til sig selv med papbrikker. Så Quacks bliver spillet, når vi spiller med Tommy. Altid helt gigantisk underholdende, og som sædvanlig er de hvide brikker åndsvage på de mest åndsvage tidspunkter. Elsker det.

Fantasy Realms x1 - En hurtig filler at afslutte et par skønne dage på. Havde overset at min basilisk ville æde min drage, så flot sidsteplads at slutte vores spil marathon af på Jon... :lol:

Den sidste Store Bededags weekend i denne omgang blev udnyttet til fulde.
Image
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 486 times
Been thanked: 523 times

Re: Hvad har du spillet i dag? Maj 2023

Post by Gunness »

Imponerende, Jon! Vi fik selv genspillet Fauna for nyligt, dog på tysk, hvilket ind imellem kan give lidt sjove oplevelser :D Jeg kan stadig godt lide Quacks, men efter Wonderland's War er kommet ind i samlingen, er bag building'en i QoQ bare ikke helt den samme længere.

Lørdag blev det til en gang Fort med kone og datter. Det er nu ret sjovt og hurtigt, så jeg håber, at vi kan få luftet det igen.

Søndag fik Maibritt og jeg proppet en session med Aeon Trespass ind. Og fik læsterlige tæsk af en boss, der bliver sværere og sværere. Men vi er ved at have styr på de taktiske muligheder, så vi fik nedlagt monstret i sidste sekund. Puha, det er intenst hver gang.

Og i går fik jeg introduceret tre fra vores beboerforening til Great Western Trail. Det var sjovt, men også meget langt, når folk ikke kender det i forvejen. Tror jeg foretrækker det med tre spillere. Men det gav blod på tanden ift. at få prøvet Rails to the North.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 447 times
Been thanked: 626 times
Contact:

Re: Hvad har du spillet i dag? Maj 2023

Post by Frouvne »

Jeg er meget stille for tiden, hvilket er udtryk for, at der ikke bliver spillet så meget. Og det der bliver spillet er sjældent noget, det er værd at gøre et større nummer ud af. I denne måned havde der indtil i aftes således været spil som Fluch der Mumie, Kvaksalver og Monza på bordet. I aftes kiggede vi bagud med et lille Knizia-tema. Vi startede med den overdrevent pimpede udgave af Ra. Og Ra er jo altid godt. I den nye udgave har man gjort pointoptællingen mere overskuelig, hvilket er et stort plus. Om det er nødvendigt at pimpe spille så meget ved jeg ikke. Men lækkert var det unægteligt! Aftenens andet spil var Tadsch Mahal. Det husker jeg som havende nogle af de lækreste komponenter. "For sin tid" må man vist tilføje til det udsagn. Papbrikkerne virkede i hvert tilfælde tarvelige, når man lige havde haft en moderne kreation mellem hænderne. Men det spil er jo spækket med svære valg og til min store overraskelse endte spillet meget tættere end jeg havde regnet med. Og, ja, det er tyske udgaver af spillene, der har været på bordet, hvilket vidner om, at vi har gravet dybt i samlingen i denne måned.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 486 times
Been thanked: 523 times

Re: Hvad har du spillet i dag? Maj 2023

Post by Gunness »

^Jeg kiggede skam også sultent på den nye version af Ra. Det er et fantastisk spil, men min gamle kopi ser sgu ikke så spændende ud. Men fornuften sejrede i sidste ende.
Og ja, meget enig med Taj Mahal! Det ser ikke så spændende ud i dag. Men efter nye udgaver af Ra og Amun-Re kommer turen vel også til det før eller siden.

Hvordan holder Fluch der Mumie egentlig? Jeg solgte det på et tidspunkt uden mine børns vidende, da jeg regnede med, at det havde udspillet sig. Men det har jeg godt nok fået mange hug for efterfølgende :D
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 447 times
Been thanked: 626 times
Contact:

Re: Hvad har du spillet i dag? Maj 2023

Post by Frouvne »

Gunness wrote: Thu May 11, 2023 10:12 am ^Jeg kiggede skam også sultent på den nye version af Ra. Det er et fantastisk spil, men min gamle kopi ser sgu ikke så spændende ud. Men fornuften sejrede i sidste ende.
Og ja, meget enig med Taj Mahal! Det ser ikke så spændende ud i dag. Men efter nye udgaver af Ra og Amun-Re kommer turen vel også til det før eller siden. [...]

Jeg regner ikke med at skulle opgradere nogle af mine versioner af disse spil. Jeg var da også fristet, men mekanisk fungerer spillene og jeg tror faktisk ikke det betyder noget for mig, når jeg først sidder og spiller dem. Og jeg behøver i hvert tilfælde ikke æsker der er dobbelt så store eller mere end dem, jeg har i forvejen! Og så har jeg det faktisk sådan at da det f.eks. var Amun-Res tur og man bl.a. prøvede at sælge ideen om at købe et nyt med små udvidelses-moduler. Men hvorfor i alverden skulle jeg spille en variant af en spil, der er så helstøbt? Det blev af den grund et let: Nej, tak, fra min side.

Gunness wrote: Thu May 11, 2023 10:12 am [...] Hvordan holder Fluch der Mumie egentlig? Jeg solgte det på et tidspunkt uden mine børns vidende, da jeg regnede med, at det havde udspillet sig. Men det har jeg godt nok fået mange hug for efterfølgende :D

Vi hyggede os i hvert tilfælde. Men vores yngste er stadig for ung til at overskue alle nuancer, så vi spillede det som et samarbejdsspil mod den der var på den anden side af skærmen. Så det gør det lidt svært at vurdere spillet som det skal spilles ud fra de erfaringer vi gør os lige nu.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 486 times
Been thanked: 523 times

Re: Hvad har du spillet i dag? Maj 2023

Post by Gunness »

Jeg endte med at hoppe på Amun-Re, både fordi jeg ikke har det i forvejen, og fordi det er justeret, så det også skulle fungere med to spillere - og ret godt, endda.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 447 times
Been thanked: 626 times
Contact:

Re: Hvad har du spillet i dag? Maj 2023

Post by Frouvne »

Gunness wrote: Thu May 11, 2023 6:13 pm Jeg endte med at hoppe på Amun-Re, både fordi jeg ikke har det i forvejen, og fordi det er justeret, så det også skulle fungere med to spillere - og ret godt, endda.
Jeg kan godt forstå argumentet ... særligt hvis man ikke har spillet i forvejen. Men jeg tror alligevel altid jeg ville vælge at spille det med så mange spillere som muligt fordi det virker som om det er designet til det og nu er det jo så også det spil (ikke et to-spillers spil) jeg forventer af oplevelsen. Jeg ser det nok lidt som en uvane at alle spil nu skal have solo-regler og at det også virker som en tendens at mange spil skal have en coop-variant.

Nå, men vi har haft Spots på bordet. Det blev spillet lidt forsigtigt da vi kun var to. Tror det vil være sjovere, hvis der bliver gamblet lidt mere. Det lægger det nu også op til, da det i høj grad er et press-your-luck spil. Måske det for en periode kan overtage bordpladsen fra Kvaksalver, som vi nok er ved at være lidt trætte af. For nu.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 447 times
Been thanked: 626 times
Contact:

Re: Hvad har du spillet i dag? Maj 2023

Post by Frouvne »

Vi har fået spillet Spots igen i dag og det er et ret hyggeligt spil. Vi har også spillet et par spil Fluch der Mumie, hvor det var min datter, der forfulgte os andre. Og det fungerede faktisk ret fint på den måde.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 486 times
Been thanked: 523 times

Re: Hvad har du spillet i dag? Maj 2023

Post by Gunness »

Frouvne wrote: Sun May 14, 2023 9:47 amJeg kan godt forstå argumentet ... særligt hvis man ikke har spillet i forvejen. Men jeg tror alligevel altid jeg ville vælge at spille det med så mange spillere som muligt fordi det virker som om det er designet til det og nu er det jo så også det spil (ikke et to-spillers spil) jeg forventer af oplevelsen. Jeg ser det nok lidt som en uvane at alle spil nu skal have solo-regler og at det også virker som en tendens at mange spil skal have en coop-variant.
Besættelsen af solospil forstår jeg heller ikke. Jo, der er da bestemt spil, hvor det giver mening, men når folk insisterer på at have solomode i noget med f.eks. auktioner eller forhandling, bliver det en kende fjollet. Jeg synes stadig, at en veljusteret 2p-udgave er noget andet, og med f.eks. Amun-Re kan jeg ikke se noget fundamentalt til hinders for, at det burde fungere med 2. Og det kan jo godt være, at det er optimalt med 5, men det er jo ikke hver uge, at man lige kan samle 5 personer. Hvis nogle mindre justeringer betyder, at det kan dække flere antal spillere og dermed få mere spilletid, uden at det går ud over dem, der gerne vil spille med fuldt hus, så kan jeg ikke se andet end fordele i det.
Og det kan udgiverne selvfølgelig også, da det giver potentiale for et større salg.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
Neumann
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 328
Joined: Fri Aug 19, 2016 7:38 pm
Has thanked: 25 times
Been thanked: 69 times

Re: Hvad har du spillet i dag? Maj 2023

Post by Neumann »

Gunness wrote: Mon May 15, 2023 11:15 am Jeg synes stadig, at en veljusteret 2p-udgave er noget andet, og med f.eks. Amun-Re kan jeg ikke se noget fundamentalt til hinders for, at det burde fungere med 2. Og det kan jo godt være, at det er optimalt med 5, men det er jo ikke hver uge, at man lige kan samle 5 personer. Hvis nogle mindre justeringer betyder, at det kan dække flere antal spillere og dermed få mere spilletid, uden at det går ud over dem, der gerne vil spille med fuldt hus, så kan jeg ikke se andet end fordele i det.
Og det kan udgiverne selvfølgelig også, da det giver potentiale for et større salg.
Det er en del år siden, jeg købte Amun-Re og har aldrig fået det spillet - fordi vi som regel kun er to, og er vi flere, er det kun til nød, det kan blive mere omfattende end Innovation eller GtR.

Jeg håber inderligt, at den bebudede 2-spillervariant også kan tilpasses min SuperMeeples udgave, men er beredt på at blive skuffet.
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 447 times
Been thanked: 626 times
Contact:

Re: Hvad har du spillet i dag? Maj 2023

Post by Frouvne »

I aftes havde vi en lidt atypisk spilaften. Den blev indledt med Crokinole, der for mig altid er en succes. Derefter kom Spots på bordet. Og da der ikke var nogen fast plan for aftenen blev der rodet lidt i bunkerne og så endte vi med at spille Knightmare Chess (Third Edition) og Patchwork.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3950
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 130 times
Been thanked: 124 times

Re: Hvad har du spillet i dag? Maj 2023

Post by Andrea »

Efter meget lang spiltørke havde vi endelig fået arrangeret en brætspilsdag med et vennepar i dag... men den blev desværre aflyst, da den ene af dem var blevet syg :(

Gemalen og jeg endte dog med at snuppe en omgang Living Forest (som vi skulle have introduceret venneparret for) samt to omgange No Thanks!
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 486 times
Been thanked: 523 times

Re: Hvad har du spillet i dag? Maj 2023

Post by Gunness »

Det står sløjt til med spillene for tiden, primært fordi vi skal holde nonfirmation for vores yngste på søndag - og han vil gerne have Fallout-tema. Det er en spændende opgave at gøre atomkrig, muterede dyr og sociale eksperimenter til noget, som er nogenlunde forståeligt OG hyggeligt for alle (weeee - paddehatteskyer af marengs :D ). Det mest brætspilsagtige, og absolut det mest krævende, er at vi lidt har lovet drengen nogle lege undervejs, så vi prøver at genopfinde en simpel udgave af Awkward Guests, hvor de forskellige borde ligger inde med forskellige informationer. Det bliver sikkert ganske sjovt, men lige nu er det bare lidt uoverskueligt og en kilde til "Hvorfor fandt vi dog på det her??" ;)

Anyway, det var et sidespring. Jeg var hos en kammerat i går, der introducerede til Cytosis. Et udmærket lille worker placement-spil med et vist videnskabeligt sigte. Settingen er kroppen, nærmere bestemt celler, hvor man skal danne proteiner mv. og blandt andet bruge disse til at lave enzymer og hormoner. Spillet er relativt tight, og de enkelte mulige handlinger er i princippet simple nok. Men terminologien gør det mere kompliceret. Med mindre du synes, at "Endoplasmisk Reticulum" er lige ud af landevejen, og at ATP - Adenosin trifosfat - er et simpel navn for spillets "valuta", kan man nemt bokse med begreberne. Men ganske underholdende.
Vi sluttede af med et spil Fort.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
Post Reply