Hvad har du spillet i dag? Juli 2023

Kommentarer, spørgsmål og husregler.
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Hvad har du spillet i dag? Juli 2023

Post by Frouvne »

Så er der gjort klar til juli måned, så vi kan komme i gang med at spille... :D
frouvne, administrator

Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Re: Hvad har du spillet i dag? Juli 2023

Post by Frouvne »

Vi startede dagen med at gennemføre den afsluttende konfrontation på det spil, vi var begyndt på i aftes. Det var Mulmesh vi stod overfor og på papiret syntes vi, det så ret håbløst ud. Men vi endte med at vinde med de mindst mulige marginaler (kun Tantrum var i live og med et enkelt HP). Virkelig spændende spil.

Til eftermiddag tørnede Tantrum og Nugget igen sammen med Mulmesh og hans slæng. I den afgørende dyst blev vores Gearloc meget hurtigt uskadeliggjort, hvilket i vid udstrækning hang sammen med at vi startede sent i initiativet.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Re: Hvad har du spillet i dag? Juli 2023

Post by Frouvne »

... aftenen var ung endnu, så vi nåede lige to spil Too Many Bones mere. De viste meget godt bredden i spiloplevelsen: I det første spil kunne vi indenfor få ture se, at vi var godt på vej til at få så mange klø, at man tror det er løgn mens vi i det andet spil stort set hele vejen følte os nogenlunde ovenpå og begge sluttede i spillet med stort set alle vores hitpoints intakte.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Re: Hvad har du spillet i dag? Juli 2023

Post by Frouvne »

Henover dagen er det blevet til to spil Too Many Bones. Begge spil var endnu en gang med Nugget og Tantrum. Første spil var mod Mulmesh som der blev skiftet ud til andet spil, hvor det så var tid til at prøve kræfter med Drellen. Jeg tror vi løsner lidt op i.f.t. at være hurtigere til at skifte Gearlocs og Tyrants nu da vi efterhånden har fået noget mere rutine i grundreglerne. Jeg bliver til stadighed lidt imponeret over deres ide-rigdom. Og når man f.eks. ser en ny Tyrant lyder det i første omgang helt urealistisk at man skal slå dem. Men så begynder man at pusle med hvordan man måske kunne hive nogle andre Skills ind, der passer bedre og på den måde sætter spillet hele tiden gang i tanker. Både når man spiller og også mellem spillene. Og det er gerne det der karakteriserer et spil jeg kommer til at holde af.


Efter at vi nu eksklusivt har spillet Too Many Bones i de sidste par uger (21 spil på 14 dage) fandt vi en gammel klassiker frem: The Ravens of Thri Sahashri. Det var såmænd også et kært gensyn. Meeen det er nu ikke helt det samme...
frouvne, administrator

Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Re: Hvad har du spillet i dag? Juli 2023

Post by Frouvne »

I dag havde jeg fornøjelsen af at få lov til at introducere min søn til Too Many Bones. Jeg satte ham indledningsvis ind i reglerne til Ghillie, som jeg har nogenlunde styr på. Efter en kort introduktion kastede vi os ud i en kamp mod Drellen, da det var hans Baddies, der lå fremme. Jeg spillede Tantrum. Vi angreb Drellen allerede i runde seks, da formålet med spillet primært var at han skulle se alle faser i spillet. Ikke overraskende tabte vi hurtigt og vi valgte ikke at benytte de forsøg vi havde til gode.

Lidt senere kom Helle til og hun fandt Nugget frem. Så spillede vi et tre-spillers spil imod Nom. Det var markant lettere. Nærmest alt for let.

Vi har nu gjort klar til endnu et tre-spillers spil. Og denne gang er der sat op til, at vi skal møde Mulmesh. Vi håber, at han kan gøre lidt mere modstand.

Vi har iøvrigt tilføjet de nye events for de tre første dage, der er at finde i udvidelsen Too Many Bones: Age of Tyranny. Det har på den ene side været med til at sætte tempoet op i de mange første spil, at vi har vidst, hvad der skete de første tre dage. Men det er nu meget rart med lidt variation.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1476
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:32 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Location: Taastrup (København)
Has thanked: 311 times
Been thanked: 185 times

Re: Hvad har du spillet i dag? Juli 2023

Post by Jonezy »

En kæmpe fornøjelse at se al den TMB kærlighed. Skønt at du i den grad har fået gang i det spil sammen med hele familien Allan. Det er jo officielt mit yndlingsspil, men er blevet noget rusten efterhånden og har ikke spillet i lang tid, men det begynder virkelig at krible for at få det på bordet igen, særligt med alle de skønne spil beskrivelser.

Mit Unbreakable pledge burde også snart lande.
Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Re: Hvad har du spillet i dag? Juli 2023

Post by Frouvne »

Jonezy wrote: Mon Jul 03, 2023 8:18 pm En kæmpe fornøjelse at se al den TMB kærlighed. Skønt at du i den grad har fået gang i det spil sammen med hele familien Allan. Det er jo officielt mit yndlingsspil, men er blevet noget rusten efterhånden og har ikke spillet i lang tid, men det begynder virkelig at krible for at få det på bordet igen, særligt med alle de skønne spil beskrivelser.

Mit Unbreakable pledge burde også snart lande.
Ja, det er en fornøjelse, når man lykkes med at få familien til frivilligt at spille med. Og når det så er med et spil man så gerne selv vil spille er det selvfølgelig ekstra dejligt. Jeg kan sagtens nyde at spille de fleste spil ... også børnespillene, når det er sammen med familien. Men når man kan kombinere det med spil man virkelig gerne vil have på bordet og selv er top-engageret i er det selvfølgelig noget særligt. Realistisk set så bliver familien jo sikkert træt af det før mig, men så kan det jo være, at du er klar som modstander til Unbreakable, når vi når ind i efteråret... :D

Vi fik i øvrigt spillet vort tre-personers spil i aftes. Det virker som om det er noget letter at spille tre end hhv. med to spillere og solo. Og så har vi i øvrigt haft spillet en regel forkert: jeg har taget det for givet, at man skulle vinde opgøret med den Tyrant, der er i spil. En ny regelgennemgang viste at man blot skal slå den aktive Tyrant ihjel. Det kunne nok have givet et par ekstra sejre.

Her til formiddag er der blevet spillet med den yngste. Vi spillede The Key: Sabotage at Lucky Llama Land. Det er faktisk et meget sympatisk deduktionsspil, hvor alle får lov til at aflevere deres bud. Det var lang tid siden vi har haft spillet fremme, så vi startede lidt famlende ud. Jeg fortsatte slingrekursen og formåede at gætte forkert... :roll: Men hyggeligt var det.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Re: Hvad har du spillet i dag? Juli 2023

Post by Frouvne »

På brætspilsfronten blev det en rolig dag. Vi nåede endnu et spil The Key: Sabotage at Lucky Llama Land og det gik heldigvis noget bedre for mig i dette spil. :roll: Og så kom Fantasy Realms på bordet. Det er lang tid siden, vi har spillet det. Jeg fik en start-hånd, der var 150+ point værd, hvor alle kort spillede sammen. Så jeg var meget modvillig mod at skifte noget ud og det gav et lidt besynderligt spil. Jeg endte dog med at skifte et par kort og nåede op på 208 point ... blot for at finde ud af at Helle havde 209 point. :roll: :lol:
frouvne, administrator

Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Re: Hvad har du spillet i dag? Juli 2023

Post by Frouvne »

I går holdt vi hviledag i.f.t. Too Many Bones. Det udnyttede jeg bl.a. til at få læst lidt op på Riffle. Så i dag skulle Riffle i spil. Og Helle skiftede i samme anledning over til Picket. Første konfrontation var imod Nom. Vi mødte undervejs så meget modstand, at vi slet ikke nåede til den endelige konfrontation. I andet forsøg stod vi stort set kun overfor udfordringer såsom at fjerne rotter og andre Critters. Så vi blev ikke særlig godt udviklet og mistede da også hurtigt pusten i den endelige konfrontation. Vi sluttede dagen af med at påbegynde en dyst mod Mulmesh i håbet om at det at vi kan kæmpe sammen til sidst måske kan give os en større chance. Vi får se. Vi har begge en oplevelse af ikke at være særligt stærke med de Gearlocs vi bruger lige nu. Min første oplevelse var egentlig at han var ret sjov at spille men nu da vi er i gang med tredje konfrontation med de samme to Gearlocs er jeg noget mere demoraliseret.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5126
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 504 times
Been thanked: 555 times

Re: Hvad har du spillet i dag? Juli 2023

Post by Gunness »

Vi har spillet Too Many Bo.... nå nej, vent :D
Min søn havde en kammerat forbi i går, og vi startede med lidt opvarmning i form af Eight-Minute Empire: Legends, mens vi ventede på Maibritt. Det er jo en hyggelig lille tableau builder/area control-spil, og de to fyre fik overraskende meget sjov ud af at bekrige mig og hinanden.

Så var vi fire, og mit Gugong skulle på bordet. Jeg har kun prøvet det en gang på Djengic Con for nogle år siden, syntes det var ok, men ikke videre - men så faldt jeg over deluxe-udgaven og havde læst nogle ganske pæne rapporter på BGG i mellemtiden.
Det er vist et udmærket køb. Pointsalat-spil er normalt ikke min kop te, men ved genspilning er det ret tilgængeligt, og ideen med at tage handlinger ved at udveksle gaver (= kort på bordet) er ret godt tænkt. Og for genren er der alligevel en del interaktion i form af race for at få de bedste pladser, bygge mest på muren og ligge forrest på intrigue-track'et, der fungerer som tie-breaker.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: Oak, Botany, 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Re: Hvad har du spillet i dag? Juli 2023

Post by Frouvne »

Torsdag afrundede vi det spil Too Many Bones, vi havde igangsat dagen før, hvor vi var oppe imod Mulmesh. Det kom til at strække sig over det meste af dagen, da vi tog det i små bidder. Det blev nogle lange seje træk, da vores bedste aktiv var udholdenhed. Og det lykkedes os faktisk til sidst at vinde det afgørende slag. Det var en tilfredsstillelse at opnå det resultat. Men vi havde nok begge en fornemmelse af at de Gearlocs vi spillede var mindre interessant end dem vi tidligere har spillet. Jeg tror vi begge skal læse op på dem igen. Jeg skal helt sikkert afsøge den lidt mere, men jeg kan da godt forestille mig, at jeg lige skal tilbage og runde en af de Gearlocs vi tidligere har spillet inden jeg fordyber mig yderligere.

The Key: Sabotage at Lucky Llama kom også på bordet. Det er det bedste deduktionsspil, jeg har spillet med min datter. Elegant måde man har anvendt temaet på. Det er jo ikke et voldsomt tematiseret spil - men man har alligevel formået at integrere det tema der er rigtig, rigtig godt og meningsfyldt.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Re: Hvad har du spillet i dag? Juli 2023

Post by Frouvne »

Her til aften fik vi gang i et spil Too Many Bones. Det gode vejr har holdt os væk fra spillebordet resten af dagen. Jeg fandt tilbage til Ghillie, Helle holdt fast i Picket og så tog vi for første gang kampen op imod Gendricks. Vi har haft et par dårlige runder undervejs, der godt kan ende med at blive udslagsgivende. Faktisk er jeg pt i tvivl om vi når at få nok Progress pont til at nå helt frem til Gendricks. Vi har dog udsat de sidste tre runder til i morgen, så inden da bliver vi ikke meget klogere...

I dag fik jeg besked om at mit Unbreakable-pledge er på vej. Og da det også indeholder Undertow og The Automaton of Shale samt en række Gearlocs m.m. er det bare om at få prøvet det af vi har ved hånden i disse dage før fokus forsvinder over på nogle af de andre ting... Da jeg har haft en tom Trove Chest til indholdet stående tom i over et halvt år er jeg for en gangs skyld ikke så bekymret for hyldepladsen... den er allerede sat af til formålet. Normalt er jeg ikke så glad for at blande spil og udvidelser men mit indtryk indtil nu har været at Trove Chest i den grad organiserer komponenterne, så det gør opsætning og spilbarhed væsentlig lettere.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Re: Hvad har du spillet i dag? Juli 2023

Post by Frouvne »

Frouvne wrote: Fri Jul 07, 2023 11:05 pm Her til aften fik vi gang i et spil Too Many Bones. Det gode vejr har holdt os væk fra spillebordet resten af dagen. Jeg fandt tilbage til Ghillie, Helle holdt fast i Picket og så tog vi for første gang kampen op imod Gendricks. Vi har haft et par dårlige runder undervejs, der godt kan ende med at blive udslagsgivende. Faktisk er jeg pt i tvivl om vi når at få nok Progress pont til at nå helt frem til Gendricks. Vi har dog udsat de sidste tre runder til i morgen, så inden da bliver vi ikke meget klogere... [...]
Vi fik spillet dette spil færdigt til formiddag. Vi nåede dog aldrig at blive konfronteret med Gendricks, da vi tabte to-tre runder og ikke nåede helt frem til afslutningen.

Til aften påbegyndte vi et nyt spil, hvor Helle nu havde fundet Patches frem og jeg igen spillede med Ghillie. Mulmesh er udset til at være Tyrant og vi er kommet ca. halvvejs og har klaret os ret godt indtil den sidste runde, der blev utrolig tæt men som i sidste ende endte med et nederlag. Vi håber at få rettet op på det i morgen, men efterhånden siger vores erfaring os, at vi helst ikke skal tabe meget mere en en kamp, hvis vi skal have succes med at nå frem til og vinde den sidste konfrontation.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1476
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:32 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Location: Taastrup (København)
Has thanked: 311 times
Been thanked: 185 times

Re: Hvad har du spillet i dag? Juli 2023

Post by Jonezy »

Var på Papas Papbar sammen med Carsten og Tommy i går, så fik endelig spillet igennem en hel dag.

Jeg har i lang tid luret på Grand Austria Hotel, og for år tilbage spillet det og husker det som en solid oplevelse, hvor nedetid trak det lidt ned. Efter at have spillet Lorenzo Il Magnifico (de samme designere) et par gange det sidste par uger fik jeg lyst til at prøve spillet igen og sørme om ikke Papas kunne hjælpe med det.

Grand Austria Hotel var en rigtig god oplevelse denne gang, og sørme om ikke Hyggeonkel har solgt sit sidste eksemplar hen over natten. ;) Det har en rigtig sjov dice drafting action selection, kombo-rific gameplay med mulighed for nogle seriøse monster ture og skønt tema med herlig Klemens Franz artwork. Nedetid er et problem, da man har 2 ture i en runde og turrækkefølgen er snake formatet, så den spiller som har tur 1 i en runde også har den sidste tur i en runde. Så det skal ikke spilles med 4 spillere og med 3 spillere går det kun lige an. Med Carsten og Tommy føles det ikke slemt, da vi alligevel bare hygger.

Tommy ville gerne prøve The Red Cathedral, så det hoppede vi ud i. Det klikkede så slet ikke for mig, heller ikke hjulpet af at jeg misforstod nogle regler, som gjorde oplevelse ret ligegyldig for mig. Det skal dog have ros for et ret original take på area control og ressource gathering, men det bliver nok ikke et spil, jeg kommer til at spille igen. Lidt for tørt, lidt for meget brainburn og så er jeg vist ikke så meget til area control.

Shake That City er et af de der spil, som nok er lidt for casual til de rigtige spilaftner og lidt for heftig for non-gamers, men det var ganske hyggeligt. En sjov mekanik med kuberne som tilfældigt hver runde viste hvilke tiles du kunne tage og hvordan de skulle placeres. I samme boldgade vil jeg nok hellere spille Capital (Warsaw: City of Ruins hedder det vist nu) og når man er i det humør til noget lettere, som non-gamers nok har det svært med tror jeg også at jeg klart hellere vil spille Quacks. Men ganske hyggeligt spil.

Carsten og jeg er kæmpe Orléans fans og Tommy hader det ikke. Så Tommy havde medbragt Orléans roll'n'writen Joan of Arc: Orléans Draw and Write. Kærligheden til Orléans gjorde nok meget, for jeg synes det var et af de bedre roll'n'write spil, som jeg har prøvet. Elskede at man kunne få sine egne bygninger, som andre ikke havde adgang til. Vil selvfølgelig hellere spille det rigtige, men det var nu alligevel et godt lille Orléans fix.

Så gik der rigtig hyggemode i den. Jeg har længe gerne ville prøve The Quest for Eldorado (et flippin Knizia spil og hans spil plejer jeg at have det lidt svært med) og drengene kunne reglerne, så vi fik ryddet op i Papbarens eksemplar og kom i gang. Vi spillede 2 gange til stor fornøjelse. Et skønt lille take på deck building og race, som var dejligt ukomplekst (det skal Knizia så have ros for generelt). Lige før jeg tror non-gamers kan være med her. God oplevelse og det spiller jeg gerne igen, men behøver nok ikke at eje det.

Vi sluttede af med 2 omgange Fantasy Realms, som jeg nok skal lade være med at spille efter en lang dag, da jeg konsekvent læser et kort eller to forkert. :lol: Men fornøjeligt er det og så spiller det bare så hurtigt. En af favorit fillerne, selvom jeg åbenbart er håbløs til det.

Fornøjelse af en dag på trods af Jens ikke var omkring til at vi kunne hilse på ham.
Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Re: Hvad har du spillet i dag? Juli 2023

Post by Frouvne »

Frouvne wrote: Sat Jul 08, 2023 11:11 pm[...] Til aften påbegyndte vi et nyt spil, hvor Helle nu havde fundet Patches frem og jeg igen spillede med Ghillie. Mulmesh er udset til at være Tyrant og vi er kommet ca. halvvejs og har klaret os ret godt indtil den sidste runde, der blev utrolig tæt men som i sidste ende endte med et nederlag. Vi håber at få rettet op på det i morgen, men efterhånden siger vores erfaring os, at vi helst ikke skal tabe meget mere en en kamp, hvis vi skal have succes med at nå frem til og vinde den sidste konfrontation.
Vi afsluttede dette opgør i morges og det blev en meget tæt finale, hvor vi gik sejrrigt ud. Til aften udfordrede vi Drellen med Patches og Ghillie. Det virkede som om vi var i total kontrol ... og så undervurderede vi ham alligevel i den sidste kamp og tabte lidt for hurtigt. Øv.

I løbet af dagen nåede vi også et spil The Key: Sabotage at Lucky Llama Land med familiens yngste. Stor respekt til det spil. Jeg overvejer om vi skal prøve en udgave med den højeste sværhedsgrad som voksenspil en dag. Men nu har vi lige tre andre spil i serien, vi skal igennem først. :roll: :D
frouvne, administrator

Image
Post Reply