Når jeg kigger ned over min liste over spillede spil for december måned, bliver jeg i rigtig godt humør. Alene det at spil som: Secret Hitler, PitchCar, Arcs, Crokinole og The Ravens of Thri Sahashri er blevet genbesøgt, vidner om en stærk måned. Det var rigtig interessant at få stiftet bekendskab med Tink og Carcass i vores Too Many Bones spil og super-fedt endelig at få spillet burncycle. Det bar dog præg af at være første forsøg, så det må tilbage til bordet for den fulde oplevelse. Det var endnu en gang et par af de mindre spil, der fik lov at fylde meget af spilletiden: her udmærkede The Lord of the Rings: Duel for Middle-earth og Bable sig som gode oplevelser. Det var også rigtig interessant at spille QE men månedens spiloplevelse vil jeg alligevel give til The Crew: Mission Deep Sea, som jeg egentlig havde afskrevet som en lidt ringere 2'er men som jeg nu godt kan se potentialet i og som via den måde det sætter missionerne op har større genspilnings-værdig.
The Lord of the Rings: Duel for Middle-earth - 11
Bable - 10
Perspectives Blue - 3
Secret Hitler - 3
The Animals of Baker Street - 2
Deduckto - 2
Math Rush: Addition & Subtraction - 2
PitchCar - 2
Too Many Bones - 2
Too Many Bones: Carcass - 2
Arcs - 1
burncycle - 1
The Crew: Mission Deep Sea - 1
Crokinole - 1
DroPolter - 1
QE - 1
The Ravens of Thri Sahashri - 1
Sea Salt & Paper - 1
Too Many Bones: Nugget - 1
Too Many Bones: Tink - 1
Månedens spiloplevelse december 2024
- Gunness
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
- Has thanked: 708 times
- Been thanked: 834 times
Re: Månedens spiloplevelse december 2024
Similo 10
Factory of Dreams 4
Exit: The Game – Advent Calendar: The Mystery of the Ice Cave 2
Mountain Goats 2
Alien Frontiers 1
Bable 1
Explorers of Navoria 1
Harmonies 1
Merchants of the Dark Road 1
A Message From The Stars 1
Oathsworn: Into the Deepwood 1
Reef Project 1
Santa's Workshop (Second Edition) 1
SCOUT 1
Star Realms 1
Through Ice & Snow 1
Unconscious Mind 1
Der har været lidt mange småspil i december, men sådan plejer det nu også at være, når ens (og især ens omgivelsers) tid også skal spenderes på julen. Det har også været lejlighed til at støve en del ældre titler af, og jeg var især glad for at få genspillet Merchants of the Dark Road, ligesom jeg endelig - på årets sidste dag - fik afprøvet det underholdende Star Realms igen. Glimrende lille deck builder. Af de nye spil var Reef Project den bedste oplevelse.
Factory of Dreams 4
Exit: The Game – Advent Calendar: The Mystery of the Ice Cave 2
Mountain Goats 2
Alien Frontiers 1
Bable 1
Explorers of Navoria 1
Harmonies 1
Merchants of the Dark Road 1
A Message From The Stars 1
Oathsworn: Into the Deepwood 1
Reef Project 1
Santa's Workshop (Second Edition) 1
SCOUT 1
Star Realms 1
Through Ice & Snow 1
Unconscious Mind 1
Der har været lidt mange småspil i december, men sådan plejer det nu også at være, når ens (og især ens omgivelsers) tid også skal spenderes på julen. Det har også været lejlighed til at støve en del ældre titler af, og jeg var især glad for at få genspillet Merchants of the Dark Road, ligesom jeg endelig - på årets sidste dag - fik afprøvet det underholdende Star Realms igen. Glimrende lille deck builder. Af de nye spil var Reef Project den bedste oplevelse.
Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate
Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI