Übergeek Quiz - Nu med præmie

Her er små spilrelaterede opgaver velkomne.
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

Hej Stony

Tak, for en hyggelig quiz - det var lidt ærgerligt at vi slet ikke kom omkring de mange titler du faktisk havde puttet i ... vi har vist kun fundet halvdelen af dem ...

Men du har også ret - det kunne virkelig trække længe ud...

Helle
User avatar
Tina
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 192
Joined: Sat Jan 27, 2007 1:52 am
Location: Valby

Post by Tina »

Tak for kampen, den har været god!

:D
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

Og på vegne af præmiekomiteen kan jeg nu afsløre, at der er en præmie på vej til vinderen med posten ....
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14624
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 461 times
Been thanked: 656 times
Contact:

Post by Frouvne »

Jeg siger også tak for kampen... Det var en meget interessant quiz og jeg kunne rigtig godt lide måden, den var bygget op på. Men jeg syntes også, at den endte med at true med at kunne sluge rigtig mange timer. Det var lidt det samme, der skete med min julequiz: folk hænger på og man bliver nødt til at øge niveauet. Dem som har hængt på, bliver dog hængende formentlig lidt ud fra logikken om, at når man allerede har investeret så meget tid, kan man også lige klare at bruge lidt ekstra tid på dagens quiz-indlæg.

Men altså: Tak for kampen og ikke mindst tak for udfordringen!
frouvne, administrator

Image
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

Nåh, men for lige at slutte quizzen af, så var der en del identificerede billeder blandt de tilbageværende billeder:

Slettet da stony bruger billederne til anden quiz

Men Stony, hvad var resten af billederne fra...
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

Helle wrote:Og på vegne af præmiekomiteen kan jeg nu afsløre, at der er en præmie på vej til vinderen med posten ....
- og for nu lige at afslutte quizzen kan jeg afsløre, at præmien trods forsinkelser er nået frem til Stony ...
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9179
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Post by Stony »

For dem der ikke ved det, så har jeg modtaget præmien, da Helle og Allan besluttede, at hvis en af dem vandt, ville de sende præmien til mig istedet.

Det blev til en expansion til BattleLore:
http://www.boardgamegeek.com/game/28250

Jeg bukker og takker.
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Post by netsapiens »

Skinsygens grønne uhyre stikker sit hoved frem over min skulder og fniser i mit øre. :)

Velfortjent præmie Stony. Tillykke.
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14624
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 461 times
Been thanked: 656 times
Contact:

Post by Frouvne »

Er det muligt, at der kunne blive lagt et link til den originale opgave, så man også fremover kan se, hvad det var, der dannede basis for quizzen?
frouvne, administrator

Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9179
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Post by Stony »

Frouvne wrote:Er det muligt, at der kunne blive lagt et link til den originale opgave, så man også fremover kan se, hvad det var, der dannede basis for quizzen?
Æææææh nej. For det var det oprindelige dokument jeg redigerede i, efterhånden som quizzen skred frem.
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14624
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 461 times
Been thanked: 656 times
Contact:

Post by Frouvne »

Stony wrote:
Frouvne wrote:Er det muligt, at der kunne blive lagt et link til den originale opgave, så man også fremover kan se, hvad det var, der dannede basis for quizzen?
Æææææh nej. For det var det oprindelige dokument jeg redigerede i, efterhånden som quizzen skred frem.
Øv! :( Men det er jo bare ærgerligt! :D
frouvne, administrator

Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9179
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Post by Stony »

Hov, nu skal jeg jo lige bruge hovedet. Jeg lagde faktisk en kopi på webserveren, og slettede så originalen lokalt. Det er det med ude af øje, ude af sind. Men den ligger faktisk her:
http://www.bang-madsen.dk/dl/uebergeek/ ... eek_ii.htm
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

Du har ikke overvejet at lægge den op som en opgave på bgg?... du kan måske lige så godt få glæde af det arbejde du har lavet - eller måske snarere lade andre quiz interesserede nyde godt af det ...
Post Reply