Game of Thrones d. 26/5? [Tjøwenhawnstrup]

Find spillevenner ud fra geografiske og spilmæssige præferencer. Her kan såvel enkelte brugere som klubber annoncere efter interesserede.
Post Reply
Rune Petersen
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 624
Joined: Mon Jan 29, 2007 12:52 am

Game of Thrones d. 26/5? [Tjøwenhawnstrup]

Post by Rune Petersen »

Jeg vil gerne samle et fuldt bord til at spille en omgang Game of Thrones på næste lørdag, og skal således bruge yderligere 4 spillere til denne lille seance.

Jeg forestiller mig at det bliver omkring kl. 13 på min adresse i Brønshøj.

Smid en besked her hvis I er interesserede.
User avatar
qute
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1018
Joined: Tue Sep 19, 2006 9:40 am
Location: Taastrup
Contact:

Re: Game of Thrones d. 26/5? [Tjøwenhawnstrup]

Post by qute »

Rune Petersen wrote:Jeg vil gerne samle et fuldt bord til at spille en omgang Game of Thrones på næste lørdag, og skal således bruge yderligere 4 spillere til denne lille seance.

Jeg forestiller mig at det bliver omkring kl. 13 på min adresse i Brønshøj.

Smid en besked her hvis I er interesserede.
Hvis jeg kan smutte inden 21 er jeg klar.
Image
Rune Petersen
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 624
Joined: Mon Jan 29, 2007 12:52 am

Post by Rune Petersen »

Jeg formoder at spillet kan afsluttes inden da, men vi kan sikkert sagtens udvide arrangementet til at omfatte andre spil.
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9179
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Post by Stony »

Fra kl. 13 til kl. 21. = 8 timer.

Spillet kan godt trække lidt ud, men jeg har endnu ikke oplevet at det har taget 8 timer. Ikke engang med regelforklaring.

Jeg melder mig selv på standby til eventuel deltagelse. Jeg skal lige sikre mig med baglandet, at vi ikke er blevet booket til anden side. Bliver der fuld tilslutning, trækker jeg mig bare.
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9179
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Post by Stony »

Jeg er blevet forhindret, så uanset tilslutning, bliver jeg desværre nødt til at falde fra.
Rune Petersen
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 624
Joined: Mon Jan 29, 2007 12:52 am

Post by Rune Petersen »

Det var ærgerligt, Stony.

Nu må vi se hvordan tilslutningen overhovedet bliver. Det ser ud til at være en travl weekend for folk i mit bagland, så måske må vi udskyde det. Jeg tror ikke det er helt optimalt med blot 2 spillere. :wink:
Post Reply