En ekstra spiller til en spillegrupppe i Roskilde?

Find spillevenner ud fra geografiske og spilmæssige præferencer. Her kan såvel enkelte brugere som klubber annoncere efter interesserede.
Post Reply
User avatar
Trixter
Posts: 5
Joined: Wed Sep 12, 2007 11:55 pm
Location: Roskilde

En ekstra spiller til en spillegrupppe i Roskilde?

Post by Trixter »

Hejsa folkens.

Vi er en lille gruppe venner, 4 i alt, som engang imellem mødes for at spille lidt brætspil sammen. Men, det er ikke altid vi alle sammen kan, så vi har tænkt på om der mon er andre i Roskildeområdet som kunne tænke sig at være med?

Vi plejer at spille op til et par gange om månedet, men det svinger som sagt lidt. Og hvad gamer vi så? Det er nok mest:

Catan
Euphrat & Tigris
Carcassonne
Puerto Rico
+ et par andre jeg ikke lige husker nu

Vi vil meget gerne også spille andre spil, bare der er en som gider læse og forklare reglerne først :D

Vi er alle sammen omkring de 30 år ± det løse. En af os er gift og resten af os bor sammen med vores respektive kærester. Det plejer at være ret uformelt når vi spiller og der bliver gerne drukket en øl eller to i løbet af aftenen. Det er dog langt fra obligatorisk.

Så, hvis det har fanget nogles interesse er du velkommen til at skrive her eller sende mig en besked.
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3957
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 139 times
Been thanked: 133 times

Post by Andrea »

Hej!

Jeg bor i Roskilde...
... men til gengæld er jeg ikke så vild med Catan og Carcassonne :P

Jeg vil dog gerne kigge forbi en spilaften og introducere et par spil, hvis det er - f.eks. Vikings eller Alhambra?
Men tjek evt. min BGG-profil for at se, hvad jeg har på lager :)


Ps. Kan du lokkes til at lave et indlæg i præsentationstråden?
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Post by netsapiens »

HAHAHA... hvorfor fik jeg lige et mentalt billede af Jehovas vidner der banker på Andreas dør og får svaret: "Nu er jeg ikke liiige til religion, men kom indenfor, så snakker vi om det over et spil Arkham Horror!"
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3957
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 139 times
Been thanked: 133 times

Post by Andrea »

netsapiens wrote:HAHAHA... hvorfor fik jeg lige et mentalt billede af Jehovas vidner der banker på Andreas dør og får svaret: "Nu er jeg ikke liiige til religion, men kom indenfor, så snakker vi om det over et spil Arkham Horror!"
Indicier - jeg ville gøre noget, der var meget værre... eller... æhm... ;)

Men som sagt - Trixter, send en PM, hvis det har interesse mht. spilintroduktion.
Post Reply