League of Six - antal spillere

Kommentarer, spørgsmål og husregler.
Post Reply
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Has thanked: 716 times
Been thanked: 839 times

League of Six - antal spillere

Post by Gunness »

Efter at have prøvet to spil LoS i sidste uge har jeg fået lyst til at prøve spillet igen. Inden jeg anskaffer det, vil jeg dog gerne høre om andres erfaringer med antallet af spillere.

Vi prøvede det med fem spillere, hvilket fungerede rigtig godt. Men er spillet stadig sjovt med fx. tre eller fire spillere? Det vil nok ikke være så ofte, at jeg får samlet fem spillere, forstås.
Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate
Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Has thanked: 50 times
Been thanked: 120 times

Post by Stony »

Da jeg blev introduceret for spillet på AndreaCon, havde Jens en enkelt anke på det punkt. Med tre spillere vil der altid være tre byer der er belejret, og det kan gøre, at der er lidt langt mellem byerne. Fire eller fem skulle være optimalt.
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Has thanked: 634 times
Been thanked: 929 times

Post by Frouvne »

Ja, fire spillere skulle også fungere fint og alt i alt gør det i mine øjne League of Six til en god investering. :)
frouvne, administrator

Image
Post Reply