Caribbean Hideaway

Her er der mulighed for at diskutere computerspil, rollespil, figurspil og meget mere
Post Reply
andresen
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 42
Joined: Tue Dec 04, 2007 11:50 pm
Location: Smørum

Caribbean Hideaway

Post by andresen »

Hvis nogen skulle være interesserede, så har mit firma, som består af min bror og jeg, i dag udgivet et nyt spil til PC, der hedder Caribbean Hideaway. Vi har været i gang med det i 7 måneder, så det er dejligt endelig at få det ud af døren. :)

Image

Der kan læses mere om det her.

Spillet kan downloades og har 60 minutters prøvetid.

Hilsen Martin
User avatar
Jesper
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 505
Joined: Tue May 02, 2006 10:37 pm
Location: Valby

Re: Caribbean Hideaway

Post by Jesper »

Til lykke.

Det lyder sejt - det må prøves her til aften...

andresen wrote:Hvis nogen skulle være interesserede, så har mit firma, som består af min bror og jeg, i dag udgivet et nyt spil til PC, der hedder Caribbean Hideaway. Vi har været i gang med det i 7 måneder, så det er dejligt endelig at få det ud af døren. :)

Image

Der kan læses mere om det her.

Spillet kan downloades og har 60 minutters prøvetid.

Hilsen Martin
Jesper Rugård Jensen
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3957
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 139 times
Been thanked: 133 times

Post by Andrea »

Sejt - det skal klart prøves!

Har I lavet alle spillene på siden?
andresen
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 42
Joined: Tue Dec 04, 2007 11:50 pm
Location: Smørum

Post by andresen »

Andrea wrote:Sejt - det skal klart prøves!

Har I lavet alle spillene på siden?
Tak for det! :)

Og nej, langt de fleste af spillene er andre, vi bare sælger på siden.

- Martin
ballegaarden
Posts: 4
Joined: Thu Feb 14, 2008 12:30 am

jeg står fast

Post by ballegaarden »

Jeres spil er et rigtigt godt spil, men nu er det ved at blive svært.
Jeg er nået til spil nr 70 og kommer ikke nogen vejne nu. Jeg har så meget guld at tælleren forlængst er holdt op med at tælle (999999). Så mit spørgsmål er om det bliver sværere endnu spillet, hvis det - jeg mener hvis det lykkedes en gang at gennemfører nr 70 (som jeg efterhånden tvivler på nu). :oops:
andresen
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 42
Joined: Tue Dec 04, 2007 11:50 pm
Location: Smørum

Re: jeg står fast

Post by andresen »

ballegaarden wrote:Jeres spil er et rigtigt godt spil, men nu er det ved at blive svært.
Jeg er nået til spil nr 70 og kommer ikke nogen vejne nu. Jeg har så meget guld at tælleren forlængst er holdt op med at tælle (999999). Så mit spørgsmål er om det bliver sværere endnu spillet, hvis det - jeg mener hvis det lykkedes en gang at gennemfører nr 70 (som jeg efterhånden tvivler på nu). :oops:
Tak fordi du er glad for vores spil. :D

Brug først alle dine skibe, foroven og forneden, hvor der er mange låse. Og så 2 (eller 3) bomber resten af de steder. Så burde resten være nemmere. Og brug lynet på fjenderne (gerne et tidspunkt hvor der er mange), og hvis der er nogle bag låse. Derudover sørg også for at få samlet godt med timeglas sammen så du får mere tid.

Generelt skal man lige vurdere på hver bane hvornår det kan betale sig at bruge powerups'ene, men typisk er det bedst at bruge dem fra start, så man får banerne låst op.

Bare sig til hvis der ellers er problemer med det.

Hilsen Martin
ballegaarden
Posts: 4
Joined: Thu Feb 14, 2008 12:30 am

Post by ballegaarden »

Alt hvad du skriver om har jeg godt nok prøvet. Både på den ene og den anden måde, men lige meget hvor meget jeg anstrænger mig, vil det ikke lykkedes. Timeglassene er forlængst fyldte, men der mangler både klipper og enda nogle af ikonerne har røde og blå baggrunde endnu, når tiden er udløbet. Bliver der bare en eller to gange, jeg ikke lige kan finde hvor stedet er, går der helt ged i det.
Kan i virkeligt nå at gennemføre inden tiden udløber.
Bliver de sidste 30 omgange sværere, for jeg mener at have læst et sted at der 100 runder.
andresen
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 42
Joined: Tue Dec 04, 2007 11:50 pm
Location: Smørum

Post by andresen »

Det kan godt være det er et dumt spørgsmål, men du ved godt at du skal trykke på timeglasbaren for at få den ekstra tid, og det samme med de andre barer, ik? :oops:

Men jo, der er 100 baner, og en del af dem vil nok være sværere end den du er i gang med lige nu.

- Martin
andresen
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 42
Joined: Tue Dec 04, 2007 11:50 pm
Location: Smørum

Post by andresen »

Og forresten, jeg klarer selv de svære baner med ca. halv tid tilbage, så det kan nu godt lade sig gøre.. Ofte tænker jeg ikke så meget over hvor jeg skal placere en brik, men finder det første og bedste sted.. Så plejer resten at løse sig af sig selv.
ballegaarden
Posts: 4
Joined: Thu Feb 14, 2008 12:30 am

Post by ballegaarden »

det med timeglassende vidste jeg ikke, det er en stor hjælp. Det vil jeg prøve, så det var slet ikke et dumt spørgsmål, men så har jeg måske et - du skriver ... og det samme med de andre barer ???? er der mere jeg har misset :oops:

NU har jeg prøvet det med timeglassene - jubii det hjalp, jeg klarede det på 3/4 tid, sikkert hurtigere med lidt øvelse - TAK :D

SUPERT SPIL ! :D :P :wink:
Last edited by ballegaarden on Thu Feb 14, 2008 2:53 pm, edited 1 time in total.
andresen
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 42
Joined: Tue Dec 04, 2007 11:50 pm
Location: Smørum

Post by andresen »

Det burde så hjælpe en hel del:

- Hver gang timeglasset bliver fyldt op, skal du trykke på den for at få ekstra tid.
- Hver gang hæren bliver fyldt op, skal du trykke på den for at få tilfældige felter på brættet fjernet, og til sidst
- Hver gang hammeren bliver fyldt op, skal du trykke på den for at få en hammer frem, du kan bruge til at selv at bestemme hvilke felter der skal fjernes.

De er en meget stor hjælp! Hvis man altså ikke har misset at man skal trykke på dem.. :D
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

andresen wrote:Det burde så hjælpe en hel del:

- Hver gang timeglasset bliver fyldt op, skal du trykke på den for at få ekstra tid.
- Hver gang hæren bliver fyldt op, skal du trykke på den for at få tilfældige felter på brættet fjernet, og til sidst
- Hver gang hammeren bliver fyldt op, skal du trykke på den for at få en hammer frem, du kan bruge til at selv at bestemme hvilke felter der skal fjernes.

De er en meget stor hjælp! Hvis man altså ikke har misset at man skal trykke på dem.. :D
Men uden den viden er det så ikke meget godt at være kommet til bane 70? ....
andresen
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 42
Joined: Tue Dec 04, 2007 11:50 pm
Location: Smørum

Post by andresen »

Jo, sad og tænkte det samme, men glemte at skrive det.. :)
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

andresen wrote:Jo, sad og tænkte det samme, men glemte at skrive det.. :)
Jamen, så er det godt, at det blivere sværere endnu :D
ballegaarden
Posts: 4
Joined: Thu Feb 14, 2008 12:30 am

Post by ballegaarden »

Ja det gør det hele noget mindre besværligt.
Jeg undrede mig og noget over hvad der skete da jeg trykkede på den miderste og hvorfor jeg fik en hammer når jeg trykkede på den til højre, for når jeg manglede tid trykkede jeg bare på dem alle, det hele blinkede og jeg endte pludseligt med en hammer.
Tusind tak for hjælpen :D
Post Reply