Fury of Dracula - skal det have et andet forsøg?

Kommentarer, spørgsmål og husregler.
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14682
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 475 times
Been thanked: 682 times
Contact:

Fury of Dracula - skal det have et andet forsøg?

Post by Frouvne »

Så fik jeg endelig prøvet Fury of Dracula :D - og det var ikke så lidt af en skuffelse! :( Nu var forventningerne selvfølgelig skruet højt op: spillet har i årevis været uopdriveligt og et spil med en rating som nr. 106 på Boardgamegeek (d.d.) kan jo ikke være helt dårligt! Eller kan det? Spillet er blevet genoptrykt og muligheden for at prøve det bød sig derfor til...

Alle var nye til spillet og som spillet forløb var det sikkert ikke et typisk spil. Fra spillets start havde vi færten af Dracula og han var aldrig alvorligt udenfor vores rækkevidde. Det betød, at han ikke fik modnet nogle af de brikker (encounters) han lagde på sine movement cards og aldrig fik nogle af sine forfølgere til at bukke under i kamp. Da der i mit sind aldrig var tvivl om udfaldet virkede spillet unødigt langtrukkent...

Måske spillede vi nogle regler helt forkert - eller måske er spillet bare opreklameret?!

Andre må have haft helt andre oplevelser og dem har jeg brug for at høre, hvis jeg skal genvinde lysten til at vende tilbage til Fury of Dracula. Vil du dele dine erfaringer med mig?

På forhånd tak!
frouvne, administrator

Image
User avatar
Jesper
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 505
Joined: Tue May 02, 2006 10:37 pm
Location: Valby

Re: Fury of Dracula - skal det have et andet forsøg?

Post by Jesper »

Jeg har spillet det to gange (næsten i rap). Vi var fire personer: min mor (72), søn (13), bror (48) og mig (40). Vi havde det rigtig sjovt selvom første gang tog over fire? timer og anden gang (næste dag) tog omkring tre.

Begge spil endte med sejr til jagerne, men Dracula manglede henh. 1 og 2 point. Og begge draculaer var sikre på at de kunne have vundet hvis de ikke havde dummet sig.

Der var et vist element af role playing i det (i hvert fra fra vampyrernes side) og det gjorde det ikke mindre morsomt. Derudover var vi tre jagere, hvilket gjorde vampyrens opgave lidt nemmere. De kunne følge med i vores diskussioner og more sig over vores vildskud (og blive bange når vi gættede rigtigt).

Men alt i alt var det en sjov oplevelse, og vi skal prøve det igen, men jeg er sikker på at vi skal være mindst fire (og gerne fem). Måske var en af succesfaktorerne at det ikke var hard core gamere, så der blev ikke spillet efter at vinde (sådan udelukkende) men i forhold til spillets idé (sådan i store træk).

Jesper


Frouvne wrote:Så fik jeg endelig prøvet Fury of Dracula :D - og det var ikke så lidt af en skuffelse! :( Nu var forventningerne selvfølgelig skruet højt op: spillet har i årevis været uopdriveligt og et spil med en rating som nr. 106 på Boardgamegeek (d.d.) kan jo ikke være helt dårligt! Eller kan det? Spillet er blevet genoptrykt og muligheden for at prøve det bød sig derfor til...

Alle var nye til spillet og som spillet forløb var det sikkert ikke et typisk spil. Fra spillets start havde vi færten af Dracula og han var aldrig alvorligt udenfor vores rækkevidde. Det betød, at han ikke fik modnet nogle af de brikker (encounters) han lagde på sine movement cards og aldrig fik nogle af sine forfølgere til at bukke under i kamp. Da der i mit sind aldrig var tvivl om udfaldet virkede spillet unødigt langtrukkent...

Måske spillede vi nogle regler helt forkert - eller måske er spillet bare opreklameret?!

Andre må have haft helt andre oplevelser og dem har jeg brug for at høre, hvis jeg skal genvinde lysten til at vende tilbage til Fury of Dracula. Vil du dele dine erfaringer med mig?

På forhånd tak!
Jesper Rugård Jensen
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14682
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 475 times
Been thanked: 682 times
Contact:

Re: Fury of Dracula - skal det have et andet forsøg?

Post by Frouvne »

Jesper wrote:Vi var fire personer: min mor (72), søn (13), bror (48) og mig (40).
Det var interessant at høre, Jesper. Med det tema ville jeg ikke lige have forventet, at det var spillet der samler familien.
Jesper wrote:Der var et vist element af role playing i det (i hvert fra fra vampyrernes side) og det gjorde det ikke mindre morsomt.
Jeg tror, at du sætter fokus på et væsenligt punkt: temaet taler nok ikke voldsomt til mig... og så duer det jo ikke, hvis man skal leve sig ind i det for at få en ordentlig oplevelse ud af spillet.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3745
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 23 times
Been thanked: 84 times

Re: Fury of Dracula - skal det have et andet forsøg?

Post by Jens_Hoppe »

Frouvne wrote:Jeg tror, at du sætter fokus på et væsenligt punkt: temaet taler nok ikke voldsomt til mig... og så duer det jo ikke, hvis man skal leve sig ind i det for at få en ordentlig oplevelse ud af spillet.
Sådan er det nok med mange af de ældre spil. De har et meget tungere tema end de moderne tyske spil, men til gengæld er spilmekanismerne ofte mere upolerede, og kræver i højere grad at der er den rigtige dynamik spillerne imellem, for at virke.

Tyske spil har nok vænnet os til at forvente fintpudsede regelmekanismer, simple/elegante regler, hurtig spilletid og den slags, men det var altså ikke normen i gamle dage. :)
What are you, like 80?
Senest købt: Pax Penning, Prey Another Day
User avatar
Jesper
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 505
Joined: Tue May 02, 2006 10:37 pm
Location: Valby

Re: Fury of Dracula - skal det have et andet forsøg?

Post by Jesper »

I øvrigt,
huskede I at give Dracula point hver gang dagen skiftede? Det gør at han skal løbe for at overleve, men at det kan lade sig gøre uden at encounters modnes eller han dræber jagerne. Og brugte Dracula sine Hide og andre evner.

Apropos spil der samler familien, så har vi altid spillet og er relativt konkurrence plagede på den front.
Frouvne wrote: Alle var nye til spillet og som spillet forløb var det sikkert ikke et typisk spil. Fra spillets start havde vi færten af Dracula og han var aldrig alvorligt udenfor vores rækkevidde. Det betød, at han ikke fik modnet nogle af de brikker (encounters) han lagde på sine movement cards og aldrig fik nogle af sine forfølgere til at bukke under i kamp. Da der i mit sind aldrig var tvivl om udfaldet virkede spillet unødigt langtrukkent...

Måske spillede vi nogle regler helt forkert - eller måske er spillet bare opreklameret?!
Jesper Rugård Jensen
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14682
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 475 times
Been thanked: 682 times
Contact:

Re: Fury of Dracula - skal det have et andet forsøg?

Post by Frouvne »

Jesper wrote:[...] brugte Dracula sine Hide og andre evner. [...]
Ja, det gjorde han - og det var med til at trække det hele i langdrag! :D Nej, det var ikke en slem spiloplevelse... jeg havde bare forventet mig meget mere...
frouvne, administrator

Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14682
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 475 times
Been thanked: 682 times
Contact:

Re: Fury of Dracula - skal det have et andet forsøg?

Post by Frouvne »

Jens_Hoppe wrote:Sådan er det nok med mange af de ældre spil. De har et meget tungere tema end de moderne tyske spil, men til gengæld er spilmekanismerne ofte mere upolerede, og kræver i højere grad at der er den rigtige dynamik spillerne imellem, for at virke. [...]
Ja, dynamikken kunne jeg desværre nok ikke levere. Nu ved jeg ikke helt, hvad du lægger i tungere tema - men efter min mening et spil der netop er Tematiseret! Hvor man - nogle gange med rette - kan diskutere om temaet er påklistret på de tyske spil, er man ikke i tvivl om, at temaet må være kommet først ved et spil som dette!
Jens_Hoppe wrote:[...] Tyske spil har nok vænnet os til at forvente fintpudsede regelmekanismer, simple/elegante regler, hurtig spilletid og den slags, men det var altså ikke normen i gamle dage. :)
Det er som familiefader herligt, at få fingrene i de moderne spil... men man bliver ofte lidt nostalgisk over de gamle titler... det har nu også sin charme at begive sig ud på en odyssé, der varer hele aftenen og den halve nat! Suk!
frouvne, administrator

Image
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3745
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 23 times
Been thanked: 84 times

Re: Fury of Dracula - skal det have et andet forsøg?

Post by Jens_Hoppe »

Frouvne wrote:Nu ved jeg ikke helt, hvad du lægger i tungere tema - men efter min mening et spil der netop er Tematiseret! Hvor man - nogle gange med rette - kan diskutere om temaet er påklistret på de tyske spil, er man ikke i tvivl om, at temaet må være kommet først ved et spil som dette!
Præcis hvad jeg prøvede at sige. :)
Det er som familiefader herligt, at få fingrene i de moderne spil... men man bliver ofte lidt nostalgisk over de gamle titler... det har nu også sin charme at begive sig ud på en odyssé, der varer hele aftenen og den halve nat! Suk!
Det er rigtigt. Faktisk har denne måned været noget af en nostalgi-måned for mig, hvor jeg ikke mindre end fire gange har fået spillet gamle Francis Tresham spil. 2x Civilization og 2x 1825. Nu nåede vi selvfølgelig ikke at blive færdig med Civ nogen af gangene, men selv hvis man stopper halvvejs og finder en vinder dér, er det et superspil.
What are you, like 80?
Senest købt: Pax Penning, Prey Another Day
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14682
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 475 times
Been thanked: 682 times
Contact:

Re: Fury of Dracula - skal det have et andet forsøg?

Post by Frouvne »

Jens_Hoppe wrote:[...]Faktisk har denne måned været noget af en nostalgi-måned for mig, hvor jeg ikke mindre end fire gange har fået spillet gamle Francis Tresham spil. 2x Civilization og 2x 1825. Nu nåede vi selvfølgelig ikke at blive færdig med Civ nogen af gangene, men selv hvis man stopper halvvejs og finder en vinder dér, er det et superspil.
Du har tidligere talt om at Chris Farrell nu anbefalede at Civilization skal spilles i originalversionen og ikke sammen med Advanced Civilization og at du selvfølgelig var 'nødt' til at tage det med i dine overvejelser... Tror du, at han har fat i noget?
frouvne, administrator

Image
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3745
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 23 times
Been thanked: 84 times

Re: Fury of Dracula - skal det have et andet forsøg?

Post by Jens_Hoppe »

Frouvne wrote:Du har tidligere talt om at Chris Farrell nu anbefalede at Civilization skal spilles i originalversionen og ikke sammen med Advanced Civilization og at du selvfølgelig var 'nødt' til at tage det med i dine overvejelser... Tror du, at han har fat i noget?
Delvist. Chris er kendt som en stor fortaler for at Civilization er fantastisk, mens Advanced Civilization er noget møg. Problemet er bare, at mens hans argumenter for at Civ er godt er fine nok, er hans argumenter mod AdvCiv mildest talt noget tynde. Her er et lille uddrag af hans BGG kommentarer til AdvCiv:
Advanced Civilization is a wargame. It's Risk dressed up in Civilization-style clothes. It's about whacking the leader, diplomacy (or whining, your choice), compound interest, screwing people in the trade phase, and such.
Og det er bare tyndt, for de to spil ligger altså så tæt op ad hinanden, at det ovenstående akkurat lige så godt kunne have været en kommentar til Civilization (hvor den heller ikke ville have været helt fair). I det hele taget er hans had til AdvCiv så udtalt, at man næsten må tro at der ligger noget bag, andet end en objektiv vurdering af de to spil. Kan han være blevet stabbet af en modspiller i AdvCiv, måske? ;)


Når det er sagt, er det selvfølgelig rigtigt at der er væsentlige forskelle på de to spil, selvom de i deres regler måske er 80-90% ens. Og her er Civilization afgjort det enkleste og mest elegante (for nu at bruge et udtryk vi plejer at sætte på tyske spil). AdvCiv er tydeligt et resultat af Avalon Hill's ønske om at "få mere med" i spillet; flere trade cards, flere civilization cards, flere calamities, osv., samt et forsøg på at gøre spillet mere "realistisk": Civ har en arbitrær grænse på antallet af hver enkelt civ kort, samt en grænse på hvor mange civ kort hver spiller i alt kan købe, og de grænser er væk i AdvCiv, hvor alle spillere kan købe alle typer civ kort, hvis de ellers har råd. På overfladen er det selvfølgelig meget godt - og "realistisk" - for hvorfor skulle jeg ikke kunne købe Democracy, bare fordi alle mine naboer har det? Omvendt giver grænserne i Civ nogle spiltekniske valg (a la tyske spil), som man mister i AdvCiv: Skal jeg skynde mig at købe Mysticism inden det bliver udsolgt, f.eks.

Ønsket om at "få mere med" ses nok tydeligst i det uafhængige Civ Project (http://www.civproject.net/) som er et projekt der udvider AdvCiv! Meget større bræt, endnu flere forskellige kort, flere spillere, osv. Og det hele ender selvfølgelig med et monster der sikkert tager dage at spille igennem - men projektet er helt i AdvCiv's ånd.

Civilization er også udpræget et ikke-krigs spil: Noget i retning af den sikreste måde at slå sig selv ud af spillet på, er ved at indlede langvarige felttog mod sine naboer, for der er simpelt hen ikke noget ordentligt at komme efter, og mere plads på brættet er ikke i sig selv en god ting. Det er ændret lidt i AdvCiv, hvor der er indført ekstra regler der gør det lidt mere attraktivt at angribe, samt nye civ kort der hjælper militært. Om man kan lide det ene eller det andet er selvfølgelig en smagssag. Personligt er jeg afgjort mere til Civ's måde at håndtere det på, da alle-mod-alle multi-player krigsspil er en genre jeg er rigtigt træt af, for nu at sige det som det er.

Så AdvCiv tilføjer altså en ikke uvæsentlig mængde kompleksitet, og set i bakspejlet kan jeg godt se hvorfor spillet i sin tid tiltalte mig, da jeg dengang ikke havde nogen problemer med ekstra kort og ekstra regler, hvis det bare gjorde indlevelsen i spillet lidt stærkere. I dag er meget jo anderledes, og jeg tror nok jeg nu synes Civ står tilbage som langt det mest elegante og tysk-lignende spil af de to.

Fra gamle dage kan jeg dog huske, at vi mente Civ havde nogle problemer med balancen (det indrømmer Chris også), og det kan da være det skal trække lidt ned på bedømmelsen.

Chris Farrell slynger også en påstand ud om at AdvCiv er enormt langt, mens Civ tager meget kortere tid, og det ved jeg ikke rigtigt hvad jeg skal sige til... For godt nok er AdvCiv enormt langt, men Civ er heller ikke ligefrem noget superhurtigt spil. Om de to spil nødvendigvis er lige lange ved jeg ikke, men jeg kan ikke lige se noget godt argument for at det ene skulle tage væsentligt længere end det andet, da det er de samme faser man gennemgår i hvert spil, og da begge spil har ca. lige mange ture.

Men det var rigtigt sjovt at spille Civ igen, og det siger noget om hvor intuitive reglerne er, at jeg ved begge lejligheder kunne forklare dem uden at skulle kigge i regelbogen - til trods for at det vel er 10-15 år siden, jeg sidst har spillet almindeligt Civ...
What are you, like 80?
Senest købt: Pax Penning, Prey Another Day
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14682
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 475 times
Been thanked: 682 times
Contact:

Post by Frouvne »

Kære Jens, mange tak for din fyldige redegørelse om Civilization kontra Advanced Civilization.

Dit svar giver mig mod på igen at kaste mig over Civilization og så i første omgang lade udvidelsen blive i boksen. Den kan altid siden blive luftet.

Min første og eneste oplevelse med Civilization ligger nu mange år tilbage og var meget lovende uden at være overvældende! Spillet blev meget tæt til slut men desværre havde vi en professionel forhandler med, der tillod sig at vinde mit spil i mit hjem...

I første omgang vil jeg kaste mig over det hårdeste analysearbejde: at finde en hel lørdag, hvor jeg kan få lov til at spille...
frouvne, administrator

Image
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3745
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 23 times
Been thanked: 84 times

Post by Jens_Hoppe »

Tilbage til Fury of Dracula.

Nu er jeg nemlig blevet nysgerrig over, hvordan det spil egentlig er. Anledningen er at Chris Farrell for nyligt har skrevet om det på sin blog og givet det en meget rosende anmeldelse.

Checker jeg spillet på BGG med en Geekbuddy analyse fremgår det sjovt nok at mine tre danske Geekbuddies (ja Allan, du er en af dem :) ) rater spillet hhv. 6, 5.5 og 5. Men mine andre buddies er meget mere positive: Chris Farrell (9), Alex Rockwell (8 ), Doug Adams (8 ), Matthew Monin (7) og Mike Siggins (7).

Så hvad er der lige med danskere og Fury of Dracula?

Det er også sjovt at bemærke at mens nogle af mine Geekbuddies kommenterer spillets balance ved at skrive at det er for svært at være Dracula, mener mindst en anden at det er for svært at fange Dracula! Hvad skal man tro?

Og er der eventuelt nogen af vores danske Fury of Dracula-hadere som har sit eksemplar billigt til salg...? ;)
What are you, like 80?
Senest købt: Pax Penning, Prey Another Day
User avatar
Tobias
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 857
Joined: Mon May 01, 2006 7:24 am
Location: Lynge

Post by Tobias »

En af Fury of Dracula haderne har allerede solgt sit:-)
Fik spillet det et par gange, dog kun som Dracula.
Det oser af stemning og har man læst Bram Stokers bog frydes man over persongalleriet og detaljerne.
Men de gange jeg spillede det trak det ud.
Hver gang spillerne var tæt kunne jeg spille et kort så de mistede sporet og måtte starte forfra. 4 timer var for lang tid.
Det er muligt at, hvis man spiller Dracula mere aggressivt kan spille tiden bringes ned på 2-3 timer men der vil stadig være meget spild tid mellem hver spillers tur (hvis man spiller 5).
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14682
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 475 times
Been thanked: 682 times
Contact:

Post by Frouvne »

Tobias wrote:[...] Det oser af stemning og har man læst Bram Stokers bog frydes man over persongalleriet og detaljerne. [...]
Det har altid fascineret mig, at denne bog er oversat til dansk af Benny Andersen! Det ville jeg aldrig have gættet!
frouvne, administrator

Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14682
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 475 times
Been thanked: 682 times
Contact:

Post by Frouvne »

Jens_Hoppe wrote:[...] Og er der eventuelt nogen af vores danske Fury of Dracula-hadere som har sit eksemplar billigt til salg...? ;) [...]
Beklager! Heldigvis nåede jeg aldrig at erhverve mig et eksemplar, før jeg prøvede det. Ellers ville det have været billigt til salg! :) Nu ved jeg ikke lige hvilken af de nedenstående ratings, jeg endte op med at give det... og den skal helt sikkert tages med et vist forbehold! Jeg vil absolut ikke udelukke, at den kunne være røget opad... men det modsatte kunne også være sket. Lige nu udelukker jeg ikke kategorisk at komme til at spille spillet igen, men blev spiloplevelsen fra første gang gentaget, ville min rating nok nærme sig et niveau, hvor det ville ske!

Mit ønske er ikke, at skræmme folk væk fra spillet, men da jeg ikke i forvejen var specielt begejsret for spillets tema, der formentlig skal være et bærende element, havde det hårde odds. Og dem kunne det efter min vurdering ikke overkomme. Heller ikke ved yderligere en gennemspilning. For mig var det definitivt for langt. Jeg kan dog sagtens forestille mig, at udfaldet af min vurdering ville være væsentligt anderledes, hvis jeg spillede det i en knap så analytisk spillegruppe. Her ville forventningerne være nogle andre (accepten af tilfældighederne større) og spilletiden (forhåbentlig) meget mere acceptabel. Men lige nu har jeg ikke behøv for at foretage eksperimentet!
Jens_Hoppe wrote:[...] Checker jeg spillet på BGG med en Geekbuddy analyse fremgår det sjovt nok at mine tre danske Geekbuddies (ja Allan, du er en af dem :) ) rater spillet hhv. 6, 5.5 og 5. Men mine andre buddies er meget mere positive: Chris Farrell (9), Alex Rockwell (8 ), Doug Adams (8 ), Matthew Monin (7) og Mike Siggins (7).

Så hvad er der lige med danskere og Fury of Dracula? [...]
Det ville være så nærliggende at komme med nogle overvejelser om nationalkarakter, kvalitetskriterier m.m. ... men det skal jeg naturligvis nok holde mig langt fra! :wink:
Jens_Hoppe wrote:[...] Det er også sjovt at bemærke at mens nogle af mine Geekbuddies kommenterer spillets balance ved at skrive at det er for svært at være Dracula, mener mindst en anden at det er for svært at fange Dracula! Hvad skal man tro? [...]
Tjah, jeg bliver dig svar skyldig... men jeg sad i hvert tilfælde i et par timer og stor-kedede mig mens jeg håbede på, at vi kunne slå kløerne i ham og få det overstået. Og er det den spil-oplevelse man har, er det mildt sagt frustrerende at fange ham i en krog gang på gang... og så se ham smutte bort gang på gang...
frouvne, administrator

Image
Post Reply