Die Macher ... der er genvalg i Tyskland!

Find spillevenner ud fra geografiske og spilmæssige præferencer. Her kan såvel enkelte brugere som klubber annoncere efter interesserede.
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: Die Macher ... der er genvalg i Tyskland!

Post by Helle »

Hvilket minder mig om ... at Willy Brandt skal se at få fingeren ud, hvis den herre plads i valgkampen ikke skal overtages af yngre partiløver ...
Jeg vil mene, at vi kan sætte et bord op, selvom partilokalerne ikke er færdige ... hvis så ellers der er nogen, der vil slås om magten ....
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14623
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 461 times
Been thanked: 655 times
Contact:

Re: Die Macher ... der er genvalg i Tyskland!

Post by Frouvne »

Jeg foreslår, at de kandidater der ønsker at genopstille melder deres interesse via pb til Helle. Så må vi se, om der snart er basis for at få afviklet valget.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: Die Macher ... der er genvalg i Tyskland!

Post by Helle »

Frouvne wrote:Jeg foreslår, at de kandidater der ønsker at genopstille melder deres interesse via pb til Helle. Så må vi se, om der snart er basis for at få afviklet valget.
JEG HAR TIDLIGERE I DAG BEDT EN AF KANDIDATERNE OM AT VÆLGE EN DATO - OG SÅ SPØRGER JEG DE MEST POLITISK AKTIVE PÅ FORUM OM AT REPRÆSENTERE DE PARTIER, HVIS LEDERE ER SMIDT UD SOM FØLGE AF SJUSK OG SLØS ...
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: Die Macher ... der er genvalg i Tyskland!

Post by Helle »

Helle wrote:
Frouvne wrote:Jeg foreslår, at de kandidater der ønsker at genopstille melder deres interesse via pb til Helle. Så må vi se, om der snart er basis for at få afviklet valget.
JEG HAR TIDLIGERE I DAG BEDT EN AF KANDIDATERNE OM AT VÆLGE EN DATO - OG SÅ SPØRGER JEG DE MEST POLITISK AKTIVE PÅ FORUM OM AT REPRÆSENTERE DE PARTIER, HVIS LEDERE ER SMIDT UD SOM FØLGE AF SJUSK OG SLØS ...
Post Reply