All-Games sender p.t. ikke til Danmark

Her er man velkommen til at poste indlæg om udsalg og tilbud man har bemærket hos forhandlere. Forhandlere er også velkomne til selv at poste indlæg her. Det er endvidere her, man har mulighed for at koordinere fællesindkøb i ind- og udland.
Post Reply
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14682
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 475 times
Been thanked: 682 times
Contact:

All-Games sender p.t. ikke til Danmark

Post by Frouvne »

Det forlyder fra sædvanligvis velunderrettet kilde, Kanzler, at det p.t. ikke er muligt at få leveret spil fra All-Games (www.all-games.de). Det vil forhåbentlig snart være muligt at få spil fra dem igen, da det er den tyske forhandler, jeg oftest har benyttet. Håber hermed at have sparet andre fra den frustrerende oplevelse af at planlægge et køb for så at nå frem til kassen og finde ud af, at det ikke kan lade sig gøre.

All-Games skriver selv om problemet:
Zur Zeit ist aufgrund einer Tarifänderung der DHL leider kein Auslandsversand sinnvoll möglich. Wir arbeiten an Alternativen

The feasibility of foreign delivery is momentarily not given due to tariff changes at DHL. We are working on alternatives.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Kanzler
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 2978
Joined: Mon May 01, 2006 12:22 am
Location: Smørum
Has thanked: 222 times
Been thanked: 1 time

Re: All-Games sender p.t. ikke til Danmark

Post by Kanzler »

Frouvne wrote:Det forlyder fra sædvanligvis velunderrettet kilde, Kanzler, at det p.t. ikke er muligt at få leveret spil fra All-Games (http://www.all-games.de). Det vil forhåbentlig snart være muligt at få spil fra dem igen, da det er den tyske forhandler, jeg oftest har benyttet. Håber hermed at have sparet andre fra den frustrerende oplevelse af at planlægge et køb for så at nå frem til kassen og finde ud af, at det ikke kan lade sig gøre.

All-Games skriver selv om problemet:
Zur Zeit ist aufgrund einer Tarifänderung der DHL leider kein Auslandsversand sinnvoll möglich. Wir arbeiten an Alternativen

The feasibility of foreign delivery is momentarily not given due to tariff changes at DHL. We are working on alternatives.
Ja det er f.... irriterende, når jeg lige havde den store bestilling klar til afsendelse :?
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: All-Games sender p.t. ikke til Danmark

Post by Helle »

Men de har også været meget meget billige med portoen .... 6 Euro og jo mere du bestilte jo billigere blev portoen ....
Så det måtte jo gå galt på et tidspunkt....
User avatar
Kanzler
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 2978
Joined: Mon May 01, 2006 12:22 am
Location: Smørum
Has thanked: 222 times
Been thanked: 1 time

Re: All-Games sender p.t. ikke til Danmark

Post by Kanzler »

Så er det vist igen muligt at bestille fra All-games.

Portoen er desværre steget lidt:
(der er en seperat boks for forsendelse til DK)
http://www.all-games.de/index.pl?p=englagb
Last edited by Kanzler on Tue Jul 08, 2008 8:36 pm, edited 1 time in total.
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14682
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 475 times
Been thanked: 682 times
Contact:

Re: All-Games sender p.t. ikke til Danmark

Post by Frouvne »

... men forsendelsespriserne ser nu alligevel stadig helt fornuftige ud! :D
frouvne, administrator

Image
User avatar
Aratar
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 348
Joined: Sun Apr 15, 2007 12:51 pm
Location: Århus C

Re: All-Games sender p.t. ikke til Danmark

Post by Aratar »

Er det så ikke ab-zur-kasse.de, der har overtaget depechen med laveste takster? Jeg mener, de sender for 5,5 euro, men vist nok ikke med PostDK som all-games.
Image
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: All-Games sender p.t. ikke til Danmark

Post by Helle »

Aratar wrote:Er det så ikke ab-zur-kasse.de, der har overtaget depechen med laveste takster? Jeg mener, de sender for 5,5 euro, men vist nok ikke med PostDK som all-games.
Men det er jo ikke sikkert, at all-games-varer så kommer med postdanmark fremover, hvis de har fået ny kurer, og har valgt eksempelvis dpd ... ja, så ved vi vist, hvad klokken har slået - så personer, der anvender all-games i nærmeste fremtid må MEGET gerne lige sige, hvordan og især med hvilket firma deres spil blev leveret.

Jeg betaler gerne et par euro mere, hvis jeg kan få dem med postdanmark fremfor dpd ... hvad betyder 15,- mere fremfor det mas med dpd??? Men .... altså vil meget gerne høre om vi også med allgames er ude i noget dpd-rod.
Post Reply