Quiz: Et vilkårligt udvalg af mine bookmarks

Her er små spilrelaterede opgaver velkomne.
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Quiz: Et vilkårligt udvalg af mine bookmarks

Post by Mik »

Og sammen med helle, kan jeg jo give linket til nr. 1: :wink:
Image
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3957
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 139 times
Been thanked: 133 times

Re: Quiz: Et vilkårligt udvalg af mine bookmarks

Post by Andrea »

Rigtigt og rigtigt :)
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Quiz: Et vilkårligt udvalg af mine bookmarks

Post by Mik »

Heh!
Sommetider kan man jo bare være heldig - og falde over et tilfældigt billede af et spil man synes netop at have set før i en eller anden quiz :D
Nr 6 = Unspeakable Words
Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Re: Quiz: Et vilkårligt udvalg af mine bookmarks

Post by Frouvne »

Andrea wrote:[...] 13. Allan/Frouvne og Claus/netsapiens har spillet det - og så er det collectible.
Det var jeg ikke vidende om, at jeg har spillet - men så bliver man jo også lidt klogere af din quiz! :wink: På den anden side så har netsapiens det jo med at få lokket mig ud i noget snavs, når det gælder spil, så før eller siden kommer jeg vel til at spille det! :)
frouvne, administrator

Image
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3957
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 139 times
Been thanked: 133 times

Re: Quiz: Et vilkårligt udvalg af mine bookmarks

Post by Andrea »

Frouvne wrote: Det var jeg ikke vidende om, at jeg har spillet - men så bliver man jo også lidt klogere af din quiz! :wink: På den anden side så har netsapiens det jo med at få lokket mig ud i noget snavs, når det gælder spil, så før eller siden kommer jeg vel til at spille det! :)
Min magiske krystalkugle kan fortælle lidt af hvert ;)
Men jeg kan se, at jeg fik byttet rundt ved et af spillene, da jeg for nogle dage siden lavede hints-noter til de spil, der endnu ikke var gættet - sorry :)
Post Reply