Thumbs up?

Giv din mening til kende overfor GermanGames.dk og de øvrige brugere.
User avatar
zfire
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 124
Joined: Wed Jul 17, 2013 11:39 am
Location: Vejle
Has thanked: 43 times
Been thanked: 71 times

Re: Thumbs up?

Post by zfire »

Hvis der er stemning for det fra Allan's side så kan sagtens smide sådan en extension ind.

Jeg var dog faldet over den her i stedet for: https://www.phpbb.com/community/viewtopic.php?t=2423931
Den ser lidt mere "færdig" ud, da den Nuemann linker til er markeret som DEV på deres forum.
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 447 times
Been thanked: 626 times
Contact:

Re: Thumbs up?

Post by Frouvne »

Fint med mig! :D Det var sikkert en god idé at forum blev opdateret til nyeste version før det sker.
frouvne, administrator

Image
User avatar
zfire
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 124
Joined: Wed Jul 17, 2013 11:39 am
Location: Vejle
Has thanked: 43 times
Been thanked: 71 times

Re: Thumbs up?

Post by zfire »

Haha der var du hurtig Jon.
Så skulle det køre, i må lige give feedback om det opfylder kravene?

Det med update er ikke lige sådan til. Jeg har opdateret filerne, men deres database update bliver ved med at time out.
User avatar
zfire
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 124
Joined: Wed Jul 17, 2013 11:39 am
Location: Vejle
Has thanked: 43 times
Been thanked: 71 times

Re: Thumbs up?

Post by zfire »

Jeg fjernet så den ikke skriver "100% rating" på topic og posts, synes ikke rigtigt det tilføjede noget relevant?
User avatar
Neumann
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 328
Joined: Fri Aug 19, 2016 7:38 pm
Has thanked: 25 times
Been thanked: 69 times

Re: Thumbs up?

Post by Neumann »

... så er det bare med at komme i gang med at rose hinanden :lol:
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 486 times
Been thanked: 523 times

Re: Thumbs up?

Post by Gunness »

Frouvne wrote: Thu Jul 11, 2019 10:21 amUvisheden omkring hvorvidt der overhovedet er nogen, der har sat pris på det eller for den sags skyld om der overhovedet er nogen, der har læst fremmer måske ikke lysten til at skrive igen. Umiddelbart har jeg hele tiden været modstander af de moduler man kan tilføje, da de blot giver mere arbejde hver gang der skal opdateres....
Et andet alternativ er jo, at vi alle bliver lidt bedre til at give respons på indlæg.
For nu at starte baglæns, så ville det selvfølgelig være optimalt, hvis folk skrev noget oftere, men det er nok svært at lave om på lige sådan.

Jeg er virkeligt glad for thumbs-funktionen på BGG, og det er meget motiverende for lysten til at være aktiv.

Hvad angår "mere arbejde hver gang der skal opdateres" - nu vil jeg jo helst ikke lyde grov, men hvor tit er det, at forummet bliver opdateret? :) Mon ikke det var de ekstra minutter værd, hvis det kan skabe mere liv til hverdag? Der er mange udmærkede plugins til Phpbb, der kan gøre forummet sjovere og lettere at bruge.

Edit: overhalet af virkeligheden :D
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 447 times
Been thanked: 626 times
Contact:

Re: Thumbs up?

Post by Frouvne »

Ja, selvfølgelig er det tiden værd, Gunness, hvis det hele kommer til at fungere. Men hvis det er den ting, der får det til at crashe, er det en andet snak. Men nu er der kommet ny og mere it-teknisk kyndig administrator til, så jeg overlader trygt den vurdering til zfire.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 486 times
Been thanked: 523 times

Re: Thumbs up?

Post by Gunness »

Jeg er med på, at moduler ikke skal få helheden til at crashe. Det var bare for at sige, at når du skriver, at du umiddelbart er modstander: ind imellem kan det godt være besværet værd i forhold til at gøre forummet mere attraktivt - nothing more, nothing less.

Men ja, det er rigtig fint, at zfire kan hjælpe.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Thumbs up?

Post by Stony »

Jeg bifalder initiativet omkring thumbs, det er en feature der har manglet, men jeg kan ikke lade være med at tage mig til hovedet over implementeringen.

Eksempelvis:
These users thanked the author Gunness for the post:
Eversor68 (12 Jul 2019, 08:23)

WTF? Der tænker jeg man kunne lade sig inspirere af eksempelvis modellen fra BGG, hvor der blot vises et THUMB-ikon med et tal ud for, og hvis man så holder musen over, kan man få en liste af de brugere der har klikket på tommelfingeren. Jeg aner ikke hvilke parametre der eventuelt kan fires på, og at det nok er begrænset hvad brugeren af plug-in'et kan gøre... Men selv jeg - der absolut ikke er nogen UX haj - kan se at det bør kunne gøres smartere.

Eller er det bare mig?
Sidst spillet:
Image
Eversor68
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 38
Joined: Tue Jan 15, 2013 5:49 pm
Location: Bagsværd
Has thanked: 2 times

Re: Thumbs up?

Post by Eversor68 »

Det ser ud til at der er en option til at styre dette:
Thanks settings->Generel options->List thanks in post.
Edit: Nok ikke lige det med mouse-over.
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 447 times
Been thanked: 626 times
Contact:

Re: Thumbs up?

Post by Frouvne »

Stony wrote: Fri Jul 12, 2019 12:24 pm Jeg bifalder initiativet omkring thumbs, det er en feature der har manglet, men jeg kan ikke lade være med at tage mig til hovedet over implementeringen.

Eksempelvis:
These users thanked the author Gunness for the post:
Eversor68 (12 Jul 2019, 08:23)

WTF? Der tænker jeg man kunne lade sig inspirere af eksempelvis modellen fra BGG, hvor der blot vises et THUMB-ikon med et tal ud for, og hvis man så holder musen over, kan man få en liste af de brugere der har klikket på tommelfingeren. Jeg aner ikke hvilke parametre der eventuelt kan fires på, og at det nok er begrænset hvad brugeren af plug-in'et kan gøre... Men selv jeg - der absolut ikke er nogen UX haj - kan se at det bør kunne gøres smartere.

Eller er det bare mig?
Hvis nu vi i første omgang fjerner tidspunktet hjælper det vel en del... ikk'?!
frouvne, administrator

Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Thumbs up?

Post by Stony »

Jo
Sidst spillet:
Image
Post Reply