Brætspil, hygge og godt selskab...

Find spillevenner ud fra geografiske og spilmæssige præferencer. Her kan såvel enkelte brugere som klubber annoncere efter interesserede.
Post Reply
m&m
Posts: 1
Joined: Sat Feb 20, 2010 9:31 pm

Brætspil, hygge og godt selskab...

Post by m&m »

... Er netop det vi søger :)

Vi er et par på henholdsvis 24 og 29 som bor i Glostrup. Vi elsker at spille brætspil, men savner nogle i nærheden at spille med (gerne par). Vi forestiller os at vi mødes ca en gang om måneden, og skiftes til at være værter :).

Vi elsker at prøve nye brætspil, og holder især af hvad vi ville kalde strategispil, eks. Risk, Conquest of the empire og Settlers... Men vi er som samt glade for at prøve nyt...

Lyder det som noget for jer? Så skriv endelig så vi kan finde ud af noget :)

Vi glæder os til at høre fra jer
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: Brætspil, hygge og godt selskab...

Post by Helle »

Hej M & M

Velkommen til ... en idé kunne være at komme, når vi indimellem spiller om søndagen i Valby ... hold eventuelt lidt øje med arrangementer (der er godt nok ikke lige noget ud over en hyttetur i gang) ... eller mod op hos Consim, hvor alle kan komme - det er den første søndag i hver måned ...

Jeg er godt klar over, at det ikke liiige er det, I måske i første omgang leder efter, men det er muligheder indtil I finder det I leder efter ...

Bh
Helle
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9179
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Brætspil, hygge og godt selskab...

Post by Stony »

Velkommen til.

Jeg kan kun bifalde Helle's forslag. Det giver mulighed for at møde nogle mennesker ganske uforpligtende. Hvis man så møder nogen sympatiske mennesker der tilmed bor i området, kan man jo overveje at invitere.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1986
Joined: Tue Sep 01, 2009 11:49 am
Location: Skævinge

Re: Brætspil, hygge og godt selskab...

Post by Sir William »

Når I skriver i nærheden, er det så København eller Sjælland?
User avatar
Robert
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1579
Joined: Mon Apr 14, 2008 11:18 am
Location: Slangerup
Been thanked: 2 times

Re: Brætspil, hygge og godt selskab...

Post by Robert »

m&m wrote:... Er netop det vi søger :)

Vi er et par på henholdsvis 24 og 29 som bor i Glostrup. Vi elsker at spille brætspil, men savner nogle i nærheden at spille med (gerne par). Vi forestiller os at vi mødes ca en gang om måneden, og skiftes til at være værter :).

Vi elsker at prøve nye brætspil, og holder især af hvad vi ville kalde strategispil, eks. Risk, Conquest of the empire og Settlers... Men vi er som samt glade for at prøve nyt...
Jeg er helt klart interesseret, men jeg opfylder godt nok ikke alle kriterierne ovenfor.
Jeg bor ikke lige rundt om hjørnet, men dog indenfor en rimelig afstand.
Jeg kommer alene (min kone synes brætspil er spild af tid). Men der er masser af spil der gå fint med 3 eller 5.
Det bliver nok ikke hos mig af samme grund.
En gang om måneden er fint.
Jeg spiller meget forskelligt, og er ikke særklig kræsen. Jeg kan sagtens introducere nogle spil der er en tand mere "sofistikerede" end Settlers og Risk. På den anden side mangler jeg stadig at prøve Settlers i praksis, og Conquest of the Empire ser ud til at være et forsøg værd.
Sidst spillet:Image
Min profil på BGG
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: Brætspil, hygge og godt selskab...

Post by Helle »

Stony wrote:Velkommen til.

Jeg kan kun bifalde Helle's forslag. Det giver mulighed for at møde nogle mennesker ganske uforpligtende. Hvis man så møder nogen sympatiske mennesker der tilmed bor i området, kan man jo overveje at invitere.
Ja, det der med at invitere dem vi har mødt eller gerne vil spille med er noget, som vi faktisk gerne ville være bedre til :D ... for man kommer hurtigt til at møde mange søde mennesker :D

... og en gang bliver vi måske bedre til det ....

Så ja, det er faktisk en god idé at møde nogen, for der er faktisk både stor forskel på, hvad man spiller og hvilket temperament folk har ,.. nogen tænker i timevis og nogen trækker hurtigere end lynet ....

:D
Post Reply