[SPAM] [Kommentarer fra registrerede brugere bevaret]

Her kan man diskutere og efterspørge strategier til konkrete spil såvel som foretage mere generelle diskussioner om strategi og taktik.
Post Reply
spammer

[SPAM] [Kommentarer fra registrerede brugere bevaret]

Post by spammer »

* SPAM*

Fjernet af administrator
User avatar
Robert
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1579
Joined: Mon Apr 14, 2008 11:18 am
Location: Slangerup
Been thanked: 2 times

Re: I put music from itunes on the really slow home computer ont

Post by Robert »

Mon ikke det er på tide at en administrator rydder lidt ud i skidtet?
Sidst spillet:Image
Min profil på BGG
User avatar
akwlinka
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 838
Joined: Tue Apr 22, 2008 9:29 am
Favoritspil: Agricola, Age of Steam, Agricola, Railroad Tycoon, Agricola, Race for the Galaxy, Agricola, Bohnröchen(Bohnanza), Agricola, Le Havre og Dominion
Location: 3600 Frederikssund

Re: I put music from itunes on the really slow home computer ont

Post by akwlinka »

hørt hørt
Image
User avatar
Brichs
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1126
Joined: Mon Jun 16, 2008 1:47 pm

Re: I put music from itunes on the really slow home computer ont

Post by Brichs »

Så "meget" som vi bliver ramt lige pt, kan det være vi skal tage og slå funktionen, hvor man kan skrive på boardet uden at være medlem, fra? Så man skal være logget ind?
Image
http://peter.brichs.net - brætspilsblog
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: I put music from itunes on the really slow home computer ont

Post by Stony »

Det er allerede slået fra. Hvis man forsøger at besvare, uden at være logget ind, beder den brugeren om at logge ind først.

Jeg tror de bruger et eller andet sikkerhedshul til at komme udenom den funktionalitet. Måske en opgradering?
Sidst spillet:
Image
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: I put music from itunes on the really slow home computer ont

Post by Mik »

Hvis I nu lod være med at svare på trådene, ville de jo ikke genere nogen.
Overskriften her var total ligegyldig, og jeg ville ikke engang have åbnet tråden, hvis det ikke var fordi jeg ville se hvad Stony havde skrevet :lol:
Image
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 486 times
Been thanked: 523 times

Re: I put music from itunes on the really slow home computer ont

Post by Gunness »

Mik wrote:Hvis I nu lod være med at svare på trådene, ville de jo ikke genere nogen.
Det skaber jo en hel del støj, uanset om der bliver svaret eller ej. Så det er da fair nok at prøve at finde en løsning.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: I put music from itunes on the really slow home computer ont

Post by Helle »

Jeg er sikker på, at når admin engang er hjemme igen, så gør han noget ved sagen.
Jeg ved af bag- og omveje, at manden har været hjemmefra siden i går ved frokosttid og ikke rigtigt har været i nærheden af en pc. Jeg vil gætte på, at hvis vi er meget heldige, så kan det ske mellem 12 og 13 ... er vi uheldige må vi vente til en gang efter kl. 15 ... Men der er håb forude ...

:D
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 486 times
Been thanked: 523 times

Re: I put music from itunes on the really slow home computer ont

Post by Gunness »

Jeg har også tilladt mig at foreslå adminen, at han evt. kunne udnævne en moderator eller to :)
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: I put music from itunes on the really slow home computer ont

Post by Mik »

Gunness wrote:Det skaber jo en hel del støj, uanset om der bliver svaret eller ej. Så det er da fair nok at prøve at finde en løsning.
Hvilket jo er en administrators lod.
Jeg pointerer blot, at hvis nogen laver en tråd i gruppen "Brætspil>>Strategier" med emnet "I put music from itunes on the really slow home computer ont", så behøver man jo ikke nødvendigvis at læse den - specielt ikke hvis man ikke kender afsenderen - men kan blot gå videre til næste tråd.

... Og altimens har vi nu lavet lidt mere støj... :D
Image
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: I put music from itunes on the really slow home computer ont

Post by Helle »

Jamen, dog ...
Hvad svarede han til det?
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 486 times
Been thanked: 523 times

Re: I put music from itunes on the really slow home computer ont

Post by Gunness »

Han har bare fået forslaget i en pb, så indtil videre har han ikke sagt noget :)
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: I put music from itunes on the really slow home computer ont

Post by Stony »

Stony wrote:Det er allerede slået fra. Hvis man forsøger at besvare, uden at være logget ind, beder den brugeren om at logge ind først.

Jeg tror de bruger et eller andet sikkerhedshul til at komme udenom den funktionalitet. Måske en opgradering?
Ved nærmere eftersyn, er der nogle underfora hvor man godt kan lave indlæg som anonym. Eksempelvis Strategier". Det skal der måske laves om på?
Sidst spillet:
Image
Guest

Re: I put music from itunes on the really slow home computer ont

Post by Guest »

Stony wrote:
Stony wrote:Det er allerede slået fra. Hvis man forsøger at besvare, uden at være logget ind, beder den brugeren om at logge ind først.

Jeg tror de bruger et eller andet sikkerhedshul til at komme udenom den funktionalitet. Måske en opgradering?
Ved nærmere eftersyn, er der nogle underfora hvor man godt kan lave indlæg som anonym. Eksempelvis Strategier". Det skal der måske laves om på?
Nej, nej, det er meget sjovere sådan her! Ellers får vi aldrig fint besøg på taget.
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 447 times
Been thanked: 626 times
Contact:

Re: [SPAM] [Kommentarer fra registrerede brugere bevaret]

Post by Frouvne »

Har kigget på problemet - og måske endda løst det?! :wink:

Håber, at I har moret jer undervejs. Jeg er et par opdateringer bagud og håber, at det vil hjælpe yderligere, når jeg får styr på den del.
frouvne, administrator

Image
Post Reply