Det ser pænt ud. Jeg håber dog at der på sigt bliver tilføjet en AI, så man lige kan tage et hurtigt spil om aftenen, inden man lægger sig til at sove.

...Stony wrote:
Tigris & Euphrates
El Grande
Le Havre
Ra
Medici
Tikal
Age of Industry
A Brief History of the World
Skarpt forfulgt af Carcassonne.Stony wrote:Der er efterhånden udkommet lidt forskellige brætspil-konversioner til iPad og/eller iPhone, hvoraf SmallWorld nok er den mest interessante.
Hvilken en har du?MesterLars wrote:Hmmm ja... ku godt være man skulle overveje sådan en iPad. Det lyder jo super sprødt.
Hvis bare der kom lidt mere i den retning til min Android telefon
Jeg har en Legend, og du er velkommen til at udvikle nogle gode brætspil til denqute wrote:Hvilken en har du?MesterLars wrote:Hmmm ja... ku godt være man skulle overveje sådan en iPad. Det lyder jo super sprødt.
Jeg har en desire. Det er super nemt at udvikle til den.
Mon ikke det på et tidspunkt kommer....? iPhone har bare et forspring, da den har været ude noget længere, og der er en del flere i omløb. Altså er der en større potentiel kundebase. Men det ser ud til at Android telefoner er i fremgang, og hvis det ikke allerede er sket, så bliver det nok indenfor en overskuelig fremtid, at der sælges flere Android-baserede telefoner end iPhones.MesterLars wrote:Hmmm ja... ku godt være man skulle overveje sådan en iPad. Det lyder jo super sprødt.
Jeg havde forstået det sådan at de apps der er i market ligger hos google.Stony wrote:have en del af kagen. Den hage er der ikke på Android telefoner, men til gengæld skal du selv gøre en del mere selv, for at få udført salg, hente pengene, host'e filerne til download osv... Så det er nok nemmere at få udgivet applikationer på iTunes/iPhone, hvilket tiltaler de små udviklere. Og det er nok primært de mindre udgivere der gider "besvære" sig med udvikling af den slags applikationer. Der er for lidt penge at hente, til at det kan fange de store producenters interesse.
Så vil jeg gerne tilføje "Roll Through The Ages" til din liste. Jeg har ikke før spillet det før "live", så kender slet ikke reglerne -så kan desværre ikke komme med en anmeldelse af mobil-udgaven.Stony wrote:Der er efterhånden udkommet lidt forskellige brætspil-konversioner til iPad og/eller iPhone, hvoraf SmallWorld nok er den mest interessante.
Nu er der blevet annonceret en del flere interessante titler, som vil udkomme inden for det næste års tid:
Tigris & Euphrates
El Grande
Le Havre
Ra
Medici
Tikal
Age of Industry
A Brief History of the World
...så mulighederne for lige at snuppe et hurtigt spil i sengen - bare mod computeren - lige inden man lægger sig til at sove bliver bedre og bedre.
Så vidt jeg har hørt er der flere bugs i spillet.maxell wrote:Så vil jeg gerne tilføje "Roll Through The Ages" til din liste. Jeg har ikke før spillet det før "live", så kender slet ikke reglerne -så kan desværre ikke komme med en anmeldelse af mobil-udgaven.
http://itunes.apple.com/us/app/roll-thr ... 65408?mt=8