K/B: Nexus Ops

Køb, salg og bytte brugerne imellem.
Post Reply
User avatar
larkin
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 421
Joined: Sat May 10, 2008 8:46 pm
Favoritspil: Pt.: Combat Commander: Europe, Through the Ages, Age of Industry, Nexus Ops, Race for The Galaxy
Location: Frederiksberg C
Contact:

K/B: Nexus Ops

Post by larkin »

Hej Forumvenner

Hvis nogle af jer sidder inde med et eksemplar af Nexus Ops, som I gerne vil sælge eller bytte, er jeg frisk!

vh
User avatar
larkin
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 421
Joined: Sat May 10, 2008 8:46 pm
Favoritspil: Pt.: Combat Commander: Europe, Through the Ages, Age of Industry, Nexus Ops, Race for The Galaxy
Location: Frederiksberg C
Contact:

Re: K/B: Nexus Ops

Post by larkin »

Halloooooo

Et lille bump.

Nexus Ops er vildt svært at få nallerne i. Så hvis der er nogle, der gerne vil sælge eller bytte mig et eksemplar, ville jeg blive meget glad....
Oseali
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 510
Joined: Sun Feb 08, 2009 10:23 pm
Location: Hobro

Re: K/B: Nexus Ops

Post by Oseali »

Uden at være helt sikker, så tror jeg der stod et eksemplar nede ved Gandalph i Flensborg da jeg var dernede i forgårs (disclaimer: var allerede nedtrykt over at jeg ikke kunne finde ud af hvad jeg ville købe, så kan tage fejl) Den står oven på nogle hylder hvor de ikke har brætspil med bøger istedet :)
Image
User avatar
larkin
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 421
Joined: Sat May 10, 2008 8:46 pm
Favoritspil: Pt.: Combat Commander: Europe, Through the Ages, Age of Industry, Nexus Ops, Race for The Galaxy
Location: Frederiksberg C
Contact:

Re: K/B: Nexus Ops

Post by larkin »

Oseali wrote:Uden at være helt sikker, så tror jeg der stod et eksemplar nede ved Gandalph i Flensborg da jeg var dernede i forgårs (disclaimer: var allerede nedtrykt over at jeg ikke kunne finde ud af hvad jeg ville købe, så kan tage fejl) Den står oven på nogle hylder hvor de ikke har brætspil med bøger istedet :)
Hey

Jeg prøver at smide dem en mail. Tak for hjælpen under alle omstændigheder.
Oseali
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 510
Joined: Sun Feb 08, 2009 10:23 pm
Location: Hobro

Re: K/B: Nexus Ops

Post by Oseali »

Ved ikke om de sender til DK, men ellers har jeg planer sammen med konen om at vi snart skal derned igen (giver en weekend tur til Kollund til svigerinden i fødselsdagsgave, hvor vi skal med) :) Så kan vi altid finde ud af at hjælpe det over grænsen og til KBH.
Image
User avatar
larkin
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 421
Joined: Sat May 10, 2008 8:46 pm
Favoritspil: Pt.: Combat Commander: Europe, Through the Ages, Age of Industry, Nexus Ops, Race for The Galaxy
Location: Frederiksberg C
Contact:

Re: K/B: Nexus Ops

Post by larkin »

Hej igen

Jeg har lige været inde på deres hjemmeside og kigge, og nej det ser ikke ud til, at der er meget onlinesalg eller forsendelse. Derfor vil jeg meget gerne takke ja, hvis altså I kommer afsted, og hvis altså de overhovedet har spillet :lol:

Skriv endelig hvis du planlægger en tur til gandalph igen...

vh
Oseali
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 510
Joined: Sun Feb 08, 2009 10:23 pm
Location: Hobro

Re: K/B: Nexus Ops

Post by Oseali »

larkin wrote:Hej igen

Jeg har lige været inde på deres hjemmeside og kigge, og nej det ser ikke ud til, at der er meget onlinesalg eller forsendelse. Derfor vil jeg meget gerne takke ja, hvis altså I kommer afsted, og hvis altså de overhovedet har spillet :lol:

Skriv endelig hvis du planlægger en tur til gandalph igen...

vh
Hej

kan du ikke sende en PM med dit mobilnummer, så kan jeg skrive en sms når jeg kommer derned eller ringe, bare så prisen ikke overstiger en evt. forventning :)
Image
User avatar
larkin
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 421
Joined: Sat May 10, 2008 8:46 pm
Favoritspil: Pt.: Combat Commander: Europe, Through the Ages, Age of Industry, Nexus Ops, Race for The Galaxy
Location: Frederiksberg C
Contact:

Re: K/B: Nexus Ops

Post by larkin »

Hej igen

Det ser i midlertidig ud til, at en venlig germangamer gerne vil sælge mig sit eksemplar, hvilket trods alt er en smule nemmere. Men du skal alligevel have tusind tak for dit gode forslag, din venlighed og velvillighed.

vh
Oseali
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 510
Joined: Sun Feb 08, 2009 10:23 pm
Location: Hobro

Re: K/B: Nexus Ops

Post by Oseali »

larkin wrote:Hej igen

Det ser i midlertidig ud til, at en venlig germangamer gerne vil sælge mig sit eksemplar, hvilket trods alt er en smule nemmere. Men du skal alligevel have tusind tak for dit gode forslag, din venlighed og velvillighed.

vh
Any time!
Image
Post Reply