S: Kortlommer

Her er man velkommen til at poste indlæg om udsalg og tilbud man har bemærket hos forhandlere. Forhandlere er også velkomne til selv at poste indlæg her. Det er endvidere her, man har mulighed for at koordinere fællesindkøb i ind- og udland.
User avatar
Foppwin
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 677
Joined: Sun Aug 09, 2009 2:59 pm
Favoritspil: Pandemic, Throu the ages, Agricola, Dominion, Twillight struggle og mange flere
Location: Ølstykke
Contact:

S: Kortlommer

Post by Foppwin »

Hvis du står og mangler kortlommer til dine spil, så husk at de kan købes hos mig.

Card game (green)
Std USA (purple)
Std Euro (dark blue) (normale lommer er udsolgt, men premium er stadig på lager)

Pris er 20 kr. pr. pakke med 100 lommer.
Euro lommerne kan købes i premium kvalitet som er 125% tykkere til 12 kr. pr. pakke med 50 lommer

Information om hvilke lommer og hvor mange du skal bruge, kan findes her: Kortlommer

mvh

Danny
Danny

Image
User avatar
Stunke
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 424
Joined: Thu Jan 18, 2007 12:16 am
Location: Mørkhøj

Re: S: Kortlommer

Post by Stunke »

Jeg vil gerne slå et slag for premiumlommerne hvis de sidder nogen potentielle købere derude og ikke helt ved om de skal slå til eller ej.
De er utroligt lette at blande, selv i stakke på omkring 80 kort ad gangen, især til Dominion er det helt fantastisk at have med at gøre.
De bliver ikke bukket i kanten hvis de er lidt større end kortet, eller hvis kortet har meget runde hjørner, så dine kort ender ikke med at være "mærket" i hjørnerne (som mine Race for the Galaxy-kort er endt med at være efter 30 spil.) De flækker ikke hvis produktionsstørrelsen af kortet er en ½ mm for stor, eller hvis lommen er ½mm for lille.
De holder til meget mere end tynde normale lommer og brugsværdien af dem er langt bedre end omkostningerne der skal til at anskaffe sig lommer til samlingen.

Dragon Shield lommer koster 75,- for 100 så at betale 20,- for 100 er klart et af de bedste tilbud jeg kan komme i tanke om. Hvis dine kort passer i dimensionerne til mayday's premium lommer er de dét værd.
It's about playing games, not owning games.
User avatar
Foppwin
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 677
Joined: Sun Aug 09, 2009 2:59 pm
Favoritspil: Pandemic, Throu the ages, Agricola, Dominion, Twillight struggle og mange flere
Location: Ølstykke
Contact:

Re: S: Kortlommer

Post by Foppwin »

Ja, det er Kortlommer fra Mayday jeg sælger.

Prisen for premium er dog 12 kr. for 50, så 24 kr. for 100. Prisen bliver dog ikke ved med at være så billig. Jeg fik købt for mange, til en lav dollar kurs, så det er bare med at slå til mens prisen er lav.
Danny

Image
User avatar
Taibi
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 947
Joined: Fri Dec 26, 2008 10:50 pm
Favoritspil: Ark Nova
Location: Ebeltoft
Has thanked: 239 times
Been thanked: 104 times

Re: S: Kortlommer

Post by Taibi »

Jeg vil da godt reklamere lidt også - vi har været godt tilfredse med dem vi har købt (og brugt) - og samtidig har servicen været i top ved Danny. :D
Sidst spillet:
Image

Min profil på BGG
User avatar
Foppwin
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 677
Joined: Sun Aug 09, 2009 2:59 pm
Favoritspil: Pandemic, Throu the ages, Agricola, Dominion, Twillight struggle og mange flere
Location: Ølstykke
Contact:

Re: S: Kortlommer

Post by Foppwin »

Jeg tager kortlommerne med til Djengis Con, så hvis nogle er interesseret, så kan man købe dem der og slippe for transportomkostningerne.

Hvis det nye Lord of the Rings LCG har samme størrelse som de andre LCG, så har jeg lommer til det spil også.
Danny

Image
Oseali
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 510
Joined: Sun Feb 08, 2009 10:23 pm
Location: Hobro

Re: S: Kortlommer

Post by Oseali »

Hvad med kortlommer til 7 Wonders og unit cards i det nye Civilization (de kvadratiske)?
Image
User avatar
Brichs
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1126
Joined: Mon Jun 16, 2008 1:47 pm

Re: S: Kortlommer

Post by Brichs »

Har du med flere forskellige "bagfarver"? Jeg har et spil der har ens kortrygge til forskellige deck, og det er jo upraktisk...

Jeg er ude efter dem der hedder "Card game"
Image
http://peter.brichs.net - brætspilsblog
User avatar
Foppwin
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 677
Joined: Sun Aug 09, 2009 2:59 pm
Favoritspil: Pandemic, Throu the ages, Agricola, Dominion, Twillight struggle og mange flere
Location: Ølstykke
Contact:

Re: S: Kortlommer

Post by Foppwin »

Oseali wrote:Hvad med kortlommer til 7 Wonders og unit cards i det nye Civilization (de kvadratiske)?
Jeg har desværre ikke til 7 Wonders. Må henvise til linket i toppen til mayday games.
Brichs wrote:Har du med flere forskellige "bagfarver"? Jeg har et spil der har ens kortrygge til forskellige deck, og det er jo upraktisk...

Jeg er ude efter dem der hedder "Card game"
Jeg har kun gennemsigtige, og jeg har i "Card game" størrelse.
Danny

Image
User avatar
Stunke
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 424
Joined: Thu Jan 18, 2007 12:16 am
Location: Mørkhøj

Re: S: Kortlommer

Post by Stunke »

Brichs wrote:Har du med flere forskellige "bagfarver"? Jeg har et spil der har ens kortrygge til forskellige deck, og det er jo upraktisk...

Jeg er ude efter dem der hedder "Card game"
Dragon Shields udfører lige netop den opgave glimrende. Man får også 100 i en pakke, så der er til to deck. Jeg havde samme problem.
It's about playing games, not owning games.
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14675
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 473 times
Been thanked: 681 times
Contact:

Re: S: Kortlommer

Post by Frouvne »

Stunke wrote:
Brichs wrote:Har du med flere forskellige "bagfarver"? Jeg har et spil der har ens kortrygge til forskellige deck, og det er jo upraktisk...

Jeg er ude efter dem der hedder "Card game"
Dragon Shields udfører lige netop den opgave glimrende. Man får også 100 i en pakke, så der er til to deck. Jeg havde samme problem.
... og så er Dragon Shields dansk-producerede (i Danmark!) - og det kan i sig selv være et salgsargument for mig.

Til gengæld koster det en formue at beskytte sit spil og man kan overveje, om det kunne være en bedre idé at købe et nyt eksemplar, hvis der skulle blive behov for det.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Brichs
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1126
Joined: Mon Jun 16, 2008 1:47 pm

Re: S: Kortlommer

Post by Brichs »

Stunke wrote:
Brichs wrote:Har du med flere forskellige "bagfarver"? Jeg har et spil der har ens kortrygge til forskellige deck, og det er jo upraktisk...

Jeg er ude efter dem der hedder "Card game"
Dragon Shields udfører lige netop den opgave glimrende. Man får også 100 i en pakke, så der er til to deck. Jeg havde samme problem.
Takker! Dem vil jeg kigge på

Det spil jeg har (Aliens: This time it's war), har omkring 62 kort i hvert deck, så det er rigeligt med to pakker.
Image
http://peter.brichs.net - brætspilsblog
User avatar
Stunke
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 424
Joined: Thu Jan 18, 2007 12:16 am
Location: Mørkhøj

Re: S: Kortlommer

Post by Stunke »

Frouvne wrote:
Stunke wrote:
Brichs wrote:Har du med flere forskellige "bagfarver"? Jeg har et spil der har ens kortrygge til forskellige deck, og det er jo upraktisk...

Jeg er ude efter dem der hedder "Card game"
Dragon Shields udfører lige netop den opgave glimrende. Man får også 100 i en pakke, så der er til to deck. Jeg havde samme problem.
... og så er Dragon Shields dansk-producerede (i Danmark!) - og det kan i sig selv være et salgsargument for mig.

Til gengæld koster det en formue at beskytte sit spil og man kan overveje, om det kunne være en bedre idé at købe et nyt eksemplar, hvis der skulle blive behov for det.
Dragon Shields bruger jeg til collectiblelignende kortspil. Man bytter jo meget rundt på sine kort når man tweaker sit deck og man spiller måske med proxier eller fotokopier, så en bunke kortlommer der er ensartet slidt og ugennemsigtige, der er så holdbare at der kun er kortlommerne og kakerlakkerne tilbage når bomberne er faldet er en stor fordel.
Dragon shield er så store at de passer til alle kort og så stive at det altid er let at blande dem, uanset hvilken kortstørrelse der er tale om.
Cosmic Encounter o.lign. ville aldrig komme i dragon shields, men til CCG og LCG er det nærmest kun Shields og Ultra-Pro's tykkeste lommer der dur.
It's about playing games, not owning games.
User avatar
glorn
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 330
Joined: Sat Sep 18, 2010 1:32 am
Favoritspil: Glenn Drovers: The Age of Discovery er nok mit favoritspil.

men genre jeg holder meget af går lige fra Action placements til dungeon crawls. Fælles for de spil jeg holder af er nok at jeg nyder en hvis længde på spillene. Alt denne fokus på at man skal være hurtigt overstået for at komme igang med et nyt er bull-shit i mine øjne. Det tager noget tid at få noget stemning ind i et spil og når stemningen er der, begynder spillet at fortælle sin historie.
Location: donaugade 2, 4tv. 2300 kbh s

Re: S: Kortlommer

Post by glorn »

on a whim gik jeg ind på den engelske ebay for at se hvad folk prøvede at tage for kortlommer (card sleeves) og der var flere der solgte nogle af de forskellige mærker til ca. 2 pund og det var med enten fri forsendelse eller inklusiv forsendelse.

men det er jo ikke dragonshield...
David.
User avatar
Stunke
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 424
Joined: Thu Jan 18, 2007 12:16 am
Location: Mørkhøj

Re: S: Kortlommer

Post by Stunke »

glorn wrote:on a whim gik jeg ind på den engelske ebay for at se hvad folk prøvede at tage for kortlommer (card sleeves) og der var flere der solgte nogle af de forskellige mærker til ca. 2 pund og det var med enten fri forsendelse eller inklusiv forsendelse.

men det er jo ikke dragonshield...
Post da endelig gerne nogen links så dem der mangler kan klikke og se om det var noget for dem.
It's about playing games, not owning games.
User avatar
glorn
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 330
Joined: Sat Sep 18, 2010 1:32 am
Favoritspil: Glenn Drovers: The Age of Discovery er nok mit favoritspil.

men genre jeg holder meget af går lige fra Action placements til dungeon crawls. Fælles for de spil jeg holder af er nok at jeg nyder en hvis længde på spillene. Alt denne fokus på at man skal være hurtigt overstået for at komme igang med et nyt er bull-shit i mine øjne. Det tager noget tid at få noget stemning ind i et spil og når stemningen er der, begynder spillet at fortælle sin historie.
Location: donaugade 2, 4tv. 2300 kbh s

Re: S: Kortlommer

Post by glorn »

ehh... jeg gik bare ind på den engelske ebay og søgte på card sleeves... eller i det her tilfælde board game card sleeves. og så kom det her frem http://shop.ebay.co.uk/i.html?_nkw=boar ... m270.l1313
David.
Post Reply