Combat Commander: Europe

Find spillevenner ud fra geografiske og spilmæssige præferencer. Her kan såvel enkelte brugere som klubber annoncere efter interesserede.
Post Reply
User avatar
larkin
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 421
Joined: Sat May 10, 2008 8:46 pm
Favoritspil: Pt.: Combat Commander: Europe, Through the Ages, Age of Industry, Nexus Ops, Race for The Galaxy
Location: Frederiksberg C
Contact:

Combat Commander: Europe

Post by larkin »

Hej allesammen.

Jeg kunne godt tænke mig at få spillet noget Combat Commander. Jeg har efterhånden haft mit eksemplar stående alt for længe, og kun fået spillet et par halve prøvespil uden fuldstændigt at komme ind i spillet. Jeg har ikke den store erfaring med krigsspil, men synes at CC:E virker super fedt.

Så hvis der er nogen, der har lyst til at tage et slag eller to, må I endelig skrive ......
User avatar
Bugge
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1335
Joined: Mon Dec 01, 2008 1:41 pm
Location: Bagsværd
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times

Re: Combat Commander: Europe

Post by Bugge »

larkin wrote:Hej allesammen.

Jeg kunne godt tænke mig at få spillet noget Combat Commander. Jeg har efterhånden haft mit eksemplar stående alt for længe, og kun fået spillet et par halve prøvespil uden fuldstændigt at komme ind i spillet. Jeg har ikke den store erfaring med krigsspil, men synes at CC:E virker super fedt.

Så hvis der er nogen, der har lyst til at tage et slag eller to, må I endelig skrive ......
Jeg er på :D

Send mig en pb. Så aftaler vi tid og sted.

Søren
Oseali
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 510
Joined: Sun Feb 08, 2009 10:23 pm
Location: Hobro

Re: Combat Commander: Europe

Post by Oseali »

larkin wrote:Hej allesammen.

Jeg kunne godt tænke mig at få spillet noget Combat Commander. Jeg har efterhånden haft mit eksemplar stående alt for længe, og kun fået spillet et par halve prøvespil uden fuldstændigt at komme ind i spillet. Jeg har ikke den store erfaring med krigsspil, men synes at CC:E virker super fedt.

Så hvis der er nogen, der har lyst til at tage et slag eller to, må I endelig skrive ......
Fik i spillet, og er du stadig glad for spillet? ellers må du sige til for det har jeg savlet over meget længe, og det vil da være synd hvis det bare samler støv på din hylde :-)
Image
User avatar
Bugge
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1335
Joined: Mon Dec 01, 2008 1:41 pm
Location: Bagsværd
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times

Re: Combat Commander: Europe

Post by Bugge »

Oseali wrote: Fik i spillet, og er du stadig glad for spillet? ellers må du sige til for det har jeg savlet over meget længe, og det vil da være synd hvis det bare samler støv på din hylde :-)
Nej, vi har ikke fået spillet, vel Kåre :cry:

Men måske vågner du op til dåd, så vi kan få det aftalt eller hva' :?:

Søren
Post Reply