Middle Earth Quest til SPOTPRIS - FØRST TIL MØLLE!

Køb, salg og bytte brugerne imellem.
Post Reply
Martin_Vetter
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 125
Joined: Sat Nov 15, 2008 12:25 am

Middle Earth Quest til SPOTPRIS - FØRST TIL MØLLE!

Post by Martin_Vetter »

Jeg sælger Middle Earth Quest til spotpris. Spillet skal kunne afhentes ved Nørreport st. Prisen er 300 kr.
Send en SMS på 21 90 00 26 eller PM.

-Martin
Last edited by Martin_Vetter on Tue Mar 15, 2011 8:39 am, edited 2 times in total.
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Re: Middle Earth Quest til SPOTPRIS - FØRST TIL MØLLE!

Post by Frouvne »

Det svarer jo rundt regnet til, hvad man kan købe spillet til fra nyt i en velassorteret tysk webshop... :roll:
frouvne, administrator

Image
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Re: Middle Earth Quest til SPOTPRIS - FØRST TIL MØLLE!

Post by netsapiens »

ja... betyder spotpris da ikke "spottet til denne pris i markedet"?

eller... hhmmm...
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
Martin_Vetter
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 125
Joined: Sat Nov 15, 2008 12:25 am

Re: Middle Earth Quest til SPOTPRIS - FØRST TIL MØLLE!

Post by Martin_Vetter »

Købte det på tilbud for 500 kr. i Fantask, men kan godt se at det står til omkring 400 i tyskland.
Jeg sænker prisen til 300 kr :)
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Re: Middle Earth Quest til SPOTPRIS - FØRST TIL MØLLE!

Post by Frouvne »

Bare for god ordens skyld; som udgangspunkt er jeg fuldkommen ligeglad med, hvilken pris man forsøger at sælge sine spil til - dog ser jeg selvfølgelig helst, at både køber og sælger ender med at være tilfredse med handlen. Jeg er til gengæld ikke ligeglad med retorikken, man anvender. For mig betyder spotpris en pris der er latterligt eller urimeligt lav. I det konkrete eksempel underbygges denne måde at forstå udtrykket på ved, at der er tilføjet: "FØRST TIL MØLLE!" Om der så efter en prisreduktion er tale om en spotpris, skal jeg ikke her kommentere nærmere på. Mit første indlæg var i virkeligheden blot en indirekte henstilling til ikke at anvende en vildledende retorik ikke til at nedsætte prisen. En eventuelt køber vil dog nok ikke være ked af prisreduktionen! :)
frouvne, administrator

Image
Martin_Vetter
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 125
Joined: Sat Nov 15, 2008 12:25 am

Re: Middle Earth Quest til SPOTPRIS - FØRST TIL MØLLE!

Post by Martin_Vetter »

I kraft af at jeg købte spillet til 500 kr på tilbud tænkte jeg at 400 Kr. måtte være en overordentlig god pris for et big-box-game. Derfor udbød jeg det til den pris. Hvis du har set spillet vil du vide at 300 er et steal :O
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Re: Middle Earth Quest til SPOTPRIS - FØRST TIL MØLLE!

Post by netsapiens »

Jeg tror alt er som det skal være Martin :)

De folk der læser det her forum ved typisk hvad tingene er værd og jeg tror du kan være rimeligt sikker på at Allan har set spillet :)

Held og lykke med salget, jeg har selv spillet det ved flere lejligheder og det er enormt stemningsfuldt omend ikke en af mine spillemæssige favoritter.
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Re: Middle Earth Quest til SPOTPRIS - FØRST TIL MØLLE!

Post by Frouvne »

Ja, det er bestemt et spil, hvor man får noget for pengene - jeg har spillet det en enkelt gang, og faktisk var der lige lovlig mange kortstakke til at jeg syntes, det var sjovt, men jeg er helt sikker på, at det nok skal kunne finde en ny ejer, der kan blive glad for det. :)
frouvne, administrator

Image
Martin_Vetter
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 125
Joined: Sat Nov 15, 2008 12:25 am

Re: Middle Earth Quest til SPOTPRIS - FØRST TIL MØLLE!

Post by Martin_Vetter »

Spillet ligger stadig på min hylde og afventer en værdig aftager xD
Post Reply