Købes: Space hulk 3rd edition

Køb, salg og bytte brugerne imellem.
Post Reply
Gjald
Posts: 3
Joined: Tue Mar 15, 2011 12:19 pm

Købes: Space hulk 3rd edition

Post by Gjald »

Hejsa

ligger dit space hulk spil ubenyttet hen på et loft eller lign. så er jeg meget interesseret i at købe spillet. det er en selvfølge at spillet er iorden, Tysk eller engelsk version er ligegyldigt for mig ;-) det nemmeste er at sende mig en mail :-) jeg betaler kontant og for fragt.

Edit: tanketorsk rettet, tak til cannigia.
Last edited by Gjald on Wed Mar 16, 2011 12:15 pm, edited 1 time in total.
Caniggia
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 377
Joined: Tue Jun 30, 2009 1:20 pm
Location: Frederiksberg

Re: Købes: Space hulk 3rd edition

Post by Caniggia »

Nu skriver du dansk version? Det får mig til at spekulere om du er efter Space Hulk eller Space Crusade? Space Hulk 3rd edition er ikke på dansk.
Gjald
Posts: 3
Joined: Tue Mar 15, 2011 12:19 pm

Re: Købes: Space hulk 3rd edition

Post by Gjald »

Tak for dit yderst relevante indlæg .......... Det var der nok mange der kunne få noget ud af ............... :wink:
Det er Space hulk jeg har skrevet og ikke space crusade, det var nu ment som engelsk og tysk.
Faktisk er det lige meget om det så er på grønlandsk eller swahili reglerne på engelsk har jeg.
User avatar
glorn
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 330
Joined: Sat Sep 18, 2010 1:32 am
Favoritspil: Glenn Drovers: The Age of Discovery er nok mit favoritspil.

men genre jeg holder meget af går lige fra Action placements til dungeon crawls. Fælles for de spil jeg holder af er nok at jeg nyder en hvis længde på spillene. Alt denne fokus på at man skal være hurtigt overstået for at komme igang med et nyt er bull-shit i mine øjne. Det tager noget tid at få noget stemning ind i et spil og når stemningen er der, begynder spillet at fortælle sin historie.
Location: donaugade 2, 4tv. 2300 kbh s

Re: Købes: Space hulk 3rd edition

Post by glorn »

kan ikke dy mig.

ifølge google translate hedder spillet "Nafasi Hulk" på swahili.
David.
Gjald
Posts: 3
Joined: Tue Mar 15, 2011 12:19 pm

Re: Købes: Space hulk 3rd edition

Post by Gjald »

@ glorn, hahaha
Post Reply