Jeg vil høre om der findes nogle brætspillere heroppe i det mørke Nordsjælland. Jeg selv kommer fra Helsingør og det ville være super hvis der var andre som også boede heroppe af. Med min hverdag - så kan det godt være lidt svært at skulle køre til KBH eller længere (men udelukker det ikke). Så skulle der være en eller flere heroppe så lad os da finde ud af noget
Fra ca. 4/4 bor jeg lidt uden for Skævinge og får mere tid til at spille end jeg har haft tidligere. Jeg har ikke noget imod at tage til Helsingør for at spille, og vil også kunne huse det selv.
Kæresten er også til spil, men da vi har en søn på 4 år, så rejser vi ikke så meget rundt for at spille for en enkel aften. Bliver som regel heldagsarrangementer, hvor vi så enten har sønnen med eller får ham passet.
Jeg bor i Nivå og vil da også være frisk på et spil i ny og næ, selv om der kommer en ny pusling inden for den næste tid.
Af ovenstående grund ved jeg ikke hvor ofte jeg selv ville kunne ligge hus til hvis det var, men jeg har mit spil bibliotek i kælderen og samt spille plads i selvsamme lokale.
Jamen, med små børn og kommende børn skulle vi jo næste også kunne organisere noget børnetræf. Så kan børnene jo lege mens vi spiller, konerne snakke sammen omkring de små eller kommende babyer, hvis de ikke vil spille
Har en søn på 4 år som allerede nu synes det er sjovt at spille brætspil. Får så en datter til juli.
Sir William wrote:Jamen, med små børn og kommende børn skulle vi jo næste også kunne organisere noget børnetræf. Så kan børnene jo lege mens vi spiller, konerne snakker....
Nu skal jeg ikke skære alle over en kam, meeeeen har hørt noget om koner og baby-snak...så de skal nok være underholdt et par timer der
Men synes da helt bestemt vi skal finde ud af noget
Du er velkommen til at spille med i Birkerød/Farum, når vi i perioder går fra 2 player games til multiplayer games. Inden så længe går vi i gang med Warrior Knights, hvor der godt kan blive plads til en spiller mere.
Du er velkommen til at spille med i Birkerød/Farum, når vi i perioder går fra 2 player games til multiplayer games. Inden så længe går vi i gang med Warrior Knights, hvor der godt kan blive plads til en spiller mere.
Mvh.
Peter
Jeg vidste ikke at der var en aktiv gruppe der. Er der plads til mig?
Mvh.
Peter
Hej Peter
Tak for tilbudet!
Nu er jeg ikke den mest erfarende gamer - men det kan man jo blive.
Er der faste dage og tidspunkter i spiller på?
Jeg befinder mig i Birkerød indtil videre. Jeg kunne sagtens være frisk på at spille noget, men er dog begrænset af at spillestedet skal være nogenlunde nemt at komme til med offentlig transport.
Skævinge har faktisk en rigtig god off. transport, kører lokaltog fra Hillerød af.
Arbejder lidt med at få organiseret noget brætspil arrangementer på vores lokale bibliotek. Det er blevt til et åbent bibliotek uden betjenning, med åben frem til kl. 21 alle hverdags aftner. Og har fået lov til at bruge det til brætspil.