Spillevenner i Viborg

Find spillevenner ud fra geografiske og spilmæssige præferencer. Her kan såvel enkelte brugere som klubber annoncere efter interesserede.
Post Reply
User avatar
Omalley
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 64
Joined: Thu Mar 24, 2011 4:26 pm

Spillevenner i Viborg

Post by Omalley »

Vi (min kæreste og jeg) søger nogen at spille med i Viborg, om det bliver en bestemt spilleaften, eller bare når vi har lyst, er ikke så væsentligt. Det vigtigste er bare at have en hyggelig aften.

Vi har ingen bil, derfor er det vigtigt at det er i Viborg.
Jeg håber at der er nogen fra Viborg der skulle have lyst.
User avatar
Omalley
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 64
Joined: Thu Mar 24, 2011 4:26 pm

Re: Spillevenner i Viborg

Post by Omalley »

Omalley wrote:Vi (min kæreste og jeg) søger nogen at spille med i Viborg, om det bliver en bestemt spilleaften, eller bare når vi har lyst, er ikke så væsentligt. Det vigtigste er bare at have en hyggelig aften.

Vi har ingen bil, derfor er det vigtigt at det er i Viborg.
Jeg håber at der er nogen fra Viborg der skulle have lyst.
Så er det lykkedes at finde en brætspiller i Viborg :). Jeg var inde på www.boardgamegeek.com, og efterlyse en at spille med derinde. Det lykkedes :), i morgen skal vi til vores første spilleaften. Vi glæder os meget :)
User avatar
Sifosi
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 28
Joined: Tue Jan 04, 2011 2:46 pm
Location: Holstebro

Re: Spillevenner i Viborg

Post by Sifosi »

Godt for jer, det kan være svært at finde spilvenner når vi lige kommer udenfor de allerstørste byer i Jylland, så god fornøjelse med det. :)
User avatar
Omalley
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 64
Joined: Thu Mar 24, 2011 4:26 pm

Re: Spillevenner i Viborg

Post by Omalley »

Sifosi wrote:Godt for jer, det kan være svært at finde spilvenner når vi lige kommer udenfor de allerstørste byer i Jylland, så god fornøjelse med det. :)
Tak, jeg havde ikke forestillet mig at det skulle blive svært. Jeg mener, Viborg kommune er jo Danmarks 9. største kommune, opgjordt efter antal indbygger. Men det er jo sprædt ud over et stort område, så der bor mange udenfor Viborg by. Men det Heldigvis lykkedes det dog.
User avatar
Brichs
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1126
Joined: Mon Jun 16, 2008 1:47 pm

Re: Spillevenner i Viborg

Post by Brichs »

Er glad for at tippet med boardgamegeek virkede :) Det er altid trist ikke at have spillevenner :(
Image
http://peter.brichs.net - brætspilsblog
Jesper_Norris
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 241
Joined: Tue May 01, 2012 1:36 pm
Location: Viborg

Re: Spillevenner i Viborg

Post by Jesper_Norris »

Hejsa,

Jeg bor i Viborg, og savner også nogle at spille med.
I kan se hvilke spil jeg har på boardgamegeek.com, hvor mit profil navn er JNorris
Så kan I se om der er nogle spil som er i jeres stil.

Med venlig hilsen

Jesper Norris
Senest spillet:
Image

BGG profil
Spil-samling
User avatar
Omalley
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 64
Joined: Thu Mar 24, 2011 4:26 pm

Re: Spillevenner i Viborg

Post by Omalley »

Jesper_Norris wrote:Hejsa,

Jeg bor i Viborg, og savner også nogle at spille med.
I kan se hvilke spil jeg har på boardgamegeek.com, hvor mit profil navn er JNorris
Så kan I se om der er nogle spil som er i jeres stil.

Med venlig hilsen

Jesper Norris
Jeg er pt. på kursus i det Københavnske, og er først hjemme om 3 uger. Vi er 2 der spiller sådan lidt jævnligt (hver 14. dag) og så er der 3 mere, hvor der går lidt længere tid imellem, så vi kunne i hvert fald godt bruge en ekstra mand. Hvis du ikke kan vente 3 uger, så kan jeg nok sætte dig i kontakt med ham, jeg spiller oftest med. Han kan kun spille hver anden uge, da han har fri hver anden uge, og knokler r.... ud af bukserne, hver anden uge. Han har friuge i denne uge, og har spurgt om jeg kunne spille i morgen eftermiddag/aften, men som sagt, er jeg på den anden side af åen for tiden.

mvh
Thomas
Jesper_Norris
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 241
Joined: Tue May 01, 2012 1:36 pm
Location: Viborg

Re: Spillevenner i Viborg

Post by Jesper_Norris »

Hej Thomas,

Jeg overlever jo nok at vente ;)

Men det lyder da fedt, at der er nogle her i Viborg der kan lide brætspil. Håber vi kan finde ud af noget, når du engang vender tilbage til Jylland.

mvh

Jesper
Senest spillet:
Image

BGG profil
Spil-samling
User avatar
Omalley
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 64
Joined: Thu Mar 24, 2011 4:26 pm

Re: Spillevenner i Viborg

Post by Omalley »

Er der nogen der er interesseret i at spille på lørdag, den 30 juni.
Post Reply