Spil venner Kolding/Haderslev/Vejle området

Find spillevenner ud fra geografiske og spilmæssige præferencer. Her kan såvel enkelte brugere som klubber annoncere efter interesserede.
mortenfriis
Posts: 3
Joined: Mon Jun 06, 2011 3:54 am

Re: Spil venner Kolding/Haderslev/Vejle området

Post by mortenfriis »

Jeg kunne bestemt også være interesseret i at arrangere/deltage i en spilaften i eller omkring Kolding (hvor jeg er bosiddende). Jeg ligger selv inde med spil som Agricola, Sid Meier's Civilization: The Board Game, El Grande, og snart Carson City (skulle være på vej med posten), men er klar på at spille de fleste spil. Også gerne kortspil i stil med Dominion, Glory to Rome, Bang!, Race for the Galaxy og Barons (hvor pokker kan jeg skaffe Barons henne? - har ledt med lys og lygte).

Anyway, I må meget gerne tilføje mig til mailing-listen.

Morten
TheFatH0BBIT
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 96
Joined: Thu Dec 16, 2010 10:58 am
Location: Taulov

Re: Spil venner Kolding/Haderslev/Vejle området

Post by TheFatH0BBIT »

mortenfriis wrote:Anyway, I må meget gerne tilføje mig til mailing-listen.

Morten

will do. Send lige en pm med din mail adresse :D
Varming
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 331
Joined: Mon Oct 16, 2006 3:47 pm
Location: Vejle

Re: Spil venner Kolding/Haderslev/Vejle området

Post by Varming »

Jeg er flyttet til Vejle fra Odense og har lidt af hvert på hylderne... har holdt spil-pause i ca 2 år nu, men vil super gerne i gang igen. Så smid også meget gerne mig på mailinglisten.
TheFatH0BBIT
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 96
Joined: Thu Dec 16, 2010 10:58 am
Location: Taulov

Re: Spil venner Kolding/Haderslev/Vejle området

Post by TheFatH0BBIT »

Varming wrote:Jeg er flyttet til Vejle fra Odense og har lidt af hvert på hylderne... har holdt spil-pause i ca 2 år nu, men vil super gerne i gang igen. Så smid også meget gerne mig på mailinglisten.
cool! Du smider også bare en pm med din mail adresse :D
Overlord80
Posts: 1
Joined: Sat Sep 29, 2012 8:02 pm

Re: Spil venner Kolding/Haderslev/Vejle området

Post by Overlord80 »

Hej. Jeg bor i Kolding og mangler nogen der gerne vil spille strategispil som A&A, Settlers, Pourto Rico, og lign.
TheFatH0BBIT
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 96
Joined: Thu Dec 16, 2010 10:58 am
Location: Taulov

Re: Spil venner Kolding/Haderslev/Vejle området

Post by TheFatH0BBIT »

Overlord80 wrote:Hej. Jeg bor i Kolding og mangler nogen der gerne vil spille strategispil som A&A, Settlers, Pourto Rico, og lign.
Hej

Vi har oprettet en gruppe på facebook, hvor vi er oppe på 34 spillere fra trekantsområdet. Den hedder "trekantsområdets papspillere" join ind der. Det er der vi aftaler spilaftner mm.

mvh
Thomas
Post Reply