Hvis nogen har lyst til at spille i weekenden

Find spillevenner ud fra geografiske og spilmæssige præferencer. Her kan såvel enkelte brugere som klubber annoncere efter interesserede.
Post Reply
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Hvis nogen har lyst til at spille i weekenden

Post by Helle »

er der mulighed for, at man kan besøge Djengis con enten hele weekenden eller som dagsarrangement.

Der har stort set været booket op, så der er måske flere, der ikke har fulgt tråden, men der er blevet nogle ledige pladser.
Til dem, der ikke var med sidste år, så foregår det hele i fred og fordragelighed (bortset fra, når NOGEN spiller Red November). Der bliver spillet fredag aften, hele lørdagen og søndag indtil efter frokost.

Der er selvfølgelig mange, der har set hinanden før, men der kommer også nye til.

Se tråden under arrangementer.
User avatar
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1986
Joined: Tue Sep 01, 2009 11:49 am
Location: Skævinge

Re: Hvis nogen har lyst til at spille i weekenden

Post by Sir William »

Helle wrote:op, så der er måske flere, der ikke har fulgt tråden, men der er blevet nogle ledige pladser.
Til dem, der ikke var med sidste år, så foregår det hele i fred og fordragelighed (bortset fra, når NOGEN spiller Red November). Der bliver spillet fredag aften, hele lørdagen og søndag indtil efter frokost.
.
:shock: :shock: Skrøne med det der Red November. :oops:

Vil faktisk gerne støtte op omkring Helles tråd her, sidste år var første gang jeg deltog på en såkaldt "con" hvor der blev spillet brætspil fra start af.

Vidste ikke rigtig hvad det var jeg havde meldt mig til, men blev glædeligt overrasket. For selv om mange af dem der var tilmeldt, kendte hinanden på forhånd, så blev jeg hurtig en del af selskabet og selv med min begrænset erfaring med store brætspil, så blev der udvist stor forståelse og der var altid tid til at lære fra sig.

Jeg var dog ikke den eneste som skulle lære nye spil, vi var mange erfarne som uerfarne som fik mulighed for at lære spil som vi ikke havde spillet før.

Det er en super dejlig weekend og jeg kan kun anbefale arrangementet. Der er en rigtig hyggelig stemning, nyder god mad, selskab med nogle friske personer og generelt bare en total dejlig weekend.
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: Hvis nogen har lyst til at spille i weekenden

Post by Helle »

Sir William wrote:
Helle wrote:op, så der er måske flere, der ikke har fulgt tråden, men der er blevet nogle ledige pladser.
Til dem, der ikke var med sidste år, så foregår det hele i fred og fordragelighed (bortset fra, når NOGEN spiller Red November). Der bliver spillet fredag aften, hele lørdagen og søndag indtil efter frokost.
.
:shock: :shock: Skrøne med det der Red November. :oops:

Vil faktisk gerne støtte op omkring Helles tråd her, sidste år var første gang jeg deltog på en såkaldt "con" hvor der blev spillet brætspil fra start af.

Vidste ikke rigtig hvad det var jeg havde meldt mig til, men blev glædeligt overrasket. For selv om mange af dem der var tilmeldt, kendte hinanden på forhånd, så blev jeg hurtig en del af selskabet og selv med min begrænset erfaring med store brætspil, så blev der udvist stor forståelse og der var altid tid til at lære fra sig.

Jeg var dog ikke den eneste som skulle lære nye spil, vi var mange erfarne som uerfarne som fik mulighed for at lære spil som vi ikke havde spillet før.

Det er en super dejlig weekend og jeg kan kun anbefale arrangementet. Der er en rigtig hyggelig stemning, nyder god mad, selskab med nogle friske personer og generelt bare en total dejlig weekend.
Hej Claus,

Det er rart at høre, at du oplevede det sådan, selvom du ikke havde mødt nogen fra forum før, og var 'ny' i denne type spilsammenhæng ... noget siger mig dog, at du har taget kraftigt fra ang. spillene siden hen :wink:

Jeg mindes i øvrigt noget med et meget særligt brød du bagte ... var det 'brændt brød med tyk skorpe', det hed ... eller hvordan var det nu det var?

Helle
User avatar
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1986
Joined: Tue Sep 01, 2009 11:49 am
Location: Skævinge

Re: Hvis nogen har lyst til at spille i weekenden

Post by Sir William »

Nej nej, det hed "Gå-i-seng-tidlig-morgen-stå-op-igen-kort-efter-og-sæt-brød-i-ovnen-for-efterfølgende-falde-i-søvn-igen" brød. Et meget specielt brød som holder ganske længe.

Læg mærke til, at jeg ikke har tilbude det igen i år, I gad jo alligevel ikke spise det :wink:
Post Reply