Nogle at spille med i Århus

Find spillevenner ud fra geografiske og spilmæssige præferencer. Her kan såvel enkelte brugere som klubber annoncere efter interesserede.
Post Reply
Cassius
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 68
Joined: Sun May 13, 2012 8:44 pm
Location: Århus

Nogle at spille med i Århus

Post by Cassius »

Hej folkens,

Det er på tide at aflaste de nærmeste venner for brætspil, pap og plastik.

Jeg er for nylig begyndt at spille en del brætspil og jeg tænkte lidt på om der er nogle rare mennesker fra Århus herinde, der er friske på et spil af og til? Jeg ejer endnu ikke mange spil (Memoir 44, Ticket to Ride, Carcassonne New World, Risk – Ringenes Herre + nogle forskellige kortspil), men er meget åben for hvad der kan spilles, og er interesseret i at udvide min lille samling. Jeg er 26 år og vil bare gerne hygge mig med brætspil og generelt bare spille lidt oftere, når vennerne ikke kan lokkes til det. Det kunne være fedt hvis det er muligt at finde nogle i nogenlunde samme aldersgruppe.

Folk er velkomne til at kontakte mig, hvis det skulle have interesse.

Hej hej derude :)
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: Nogle at spille med i Århus

Post by Helle »

Cassius wrote:Hej folkens,

Det er på tide at aflaste de nærmeste venner for brætspil, pap og plastik.

Jeg er for nylig begyndt at spille en del brætspil og jeg tænkte lidt på om der er nogle rare mennesker fra Århus herinde, der er friske på et spil af og til? Jeg ejer endnu ikke mange spil (Memoir 44, Ticket to Ride, Carcassonne New World, Risk – Ringenes Herre + nogle forskellige kortspil), men er meget åben for hvad der kan spilles, og er interesseret i at udvide min lille samling. Jeg er 26 år og vil bare gerne hygge mig med brætspil og generelt bare spille lidt oftere, når vennerne ikke kan lokkes til det. Det kunne være fedt hvis det er muligt at finde nogle i nogenlunde samme aldersgruppe.

Folk er velkomne til at kontakte mig, hvis det skulle have interesse.

Hej hej derude :)
Prøv at skrive til Aratar eller Technosmølf. Der er en e-mailliste for brætspillere i Århus, og der har i et eller andet tidligere indlæg været annonceret til den. Måske er de på facebook. De spiller i Mejlgade (eller noget lignende).
User avatar
Aratar
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 348
Joined: Sun Apr 15, 2007 12:51 pm
Location: Århus C

Re: Nogle at spille med i Århus

Post by Aratar »

Hej Cassius,

Som Helle skriver, er vi nogle folk fra Aarhus her på forum!

Der er et par facebook-grupper, du kan melde dig ind i. Den ene hedder "Mejlgade for brætspil" - der afholdes spil onsdage i lige uger i det regi, dvs. faktisk allerede nu på onsdag næste gang.

Den anden gruppe hedder "Brætspil i Aarhus". Vi er en gruppe derunder, som skiftes til at holde spilaftener. Det plejer at være 1 gang i ugen og typisk om tirsdagen. Vi mødes privat.

Hvis du gerne vil på vores mailingliste også (for gruppen "Brætspil i Aarhus"), kan du bare sende mig en pm med din mailadresse.

Håber, vi ses :)

Vh. HC
Image
Cassius
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 68
Joined: Sun May 13, 2012 8:44 pm
Location: Århus

Re: Nogle at spille med i Århus

Post by Cassius »

Aratar wrote:Hej Cassius,

Som Helle skriver, er vi nogle folk fra Aarhus her på forum!

Der er et par facebook-grupper, du kan melde dig ind i. Den ene hedder "Mejlgade for brætspil" - der afholdes spil onsdage i lige uger i det regi, dvs. faktisk allerede nu på onsdag næste gang.

Den anden gruppe hedder "Brætspil i Aarhus". Vi er en gruppe derunder, som skiftes til at holde spilaftener. Det plejer at være 1 gang i ugen og typisk om tirsdagen. Vi mødes privat.

Hvis du gerne vil på vores mailingliste også (for gruppen "Brætspil i Aarhus"), kan du bare sende mig en pm med din mailadresse.

Håber, vi ses :)

Vh. HC
Tak for svaret. Det lyder jo hyggeligt nok. :)

Da jeg ikke selv har ret meget plads til de store brætspil derhjemme (eller mange spillere), så er jeg lidt begrænset af dette.

Men ja, jeg sender dig lige en pb med min mail-adresse til maillisten.
User avatar
Omalley
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 64
Joined: Thu Mar 24, 2011 4:26 pm

Re: Nogle at spille med i Århus

Post by Omalley »

Hver anden torsdag er jeg i Aarhus, hvor jeg skal noget kl 19, men hvis der er nogen der er interesseret i at spille indenfor tidsrummet 12-18, så er jeg frisk. Jeg ved at de fleste er på arbejde, men der kan være nogen der som mig har fri i hverdagene...
User avatar
Tallens
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 82
Joined: Tue Apr 09, 2013 7:46 pm
Favoritspil: (Boardgames): Terra Mystica, Elder Sign, Battlestar Galactica, Pueto Rico, Pandemic, Gloom, Twilight Imperium 3.
(RPG): Call of Cthulhu, Ars Magica, World of Darkness (old).
(TCG): Vampire the Eternal Struggle, Magic the Gathering (+Online)
Location: Aarhus

Re: Nogle at spille med i Århus

Post by Tallens »

Så lige dette og meldte mig til på jeres Facebook side, kan godt være jeg lige "hænger lidt ud" før jeg skriver med.

Jeg mangler også nogle folk her i Aarhus området at spille med, så det kunne være fedt at stifte bekendskab med nogle ligesindede :)

//T
Image
Cassius
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 68
Joined: Sun May 13, 2012 8:44 pm
Location: Århus

Re: Nogle at spille med i Århus

Post by Cassius »

Jeg er som nævnt frisk men min lille lejlighed har sine begrænsninger når det kommer til brætspil. Jeg har ikke spillet så meget for det seneste pga. ferie og for lidt tid, men skal på hesten igen asap. :)
Post Reply