SOLGT!
Til salg er mit eksemplar af Lords of Waterdeep. Det er kun brugt en gang eller to, og altså i glimrende stand.
Pris: 200,-
Afhentning kan ske hos mig på Frederiksberg, i KBK (Nørrebro) efter aftale, eller spillet kan sendes med posten for købers regning.
Solgt! Lords of Waterdeep
- Jens_Hoppe
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 34 times
- Been thanked: 94 times
Solgt! Lords of Waterdeep
Last edited by Jens_Hoppe on Fri Jun 08, 2012 10:54 pm, edited 1 time in total.
What are you, like 80?
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
- Larsine
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 1 time
-
- 100+ indlæg
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 1 time
Re: Solgt! Lords of Waterdeep
Arrgghh, det er jeg selvfølgelig rigtig ked af at høre, men det er også et spil jeg rigtigt gerne vil prøve, og da budgettet er ekstra stramt for tiden, vil jeg bestemt ikke have noget imod at spare de ca. 150 kr. i forhold til nypris.Larsine wrote:Øv, det havde jeg ellers efterlyst for en måneds tid siden
Men det ville være smart hvis man på en nem og hurtig måde, kunne søge i blandt brugere og deres købes -lister, så ville man ha' mulighed for henvende sig til dem først.
Vh. Rasmus
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 639 times
- Been thanked: 942 times
Det kan man vel allerede, men oplysningerne kunne selvfølgelig være lettere tilgængelige. På den anden side skal man vel heller ikke komme i den situation, at sælger føler at nogle på forhånd har reserveret det, der skal sælges. Funktionaliteten ville for mig være mere interessant, hvis det drejede sig om ønsket om at bytte spil.RasJer wrote:[...] Men det ville være smart hvis man på en nem og hurtig måde, kunne søge i blandt brugere og deres købes -lister, så ville man ha' mulighed for henvende sig til dem først.
Vh. Rasmus
frouvne, administrator

-
- 100+ indlæg
Ja, helt enig, det var også kun fordi jeg følte det ikke var helt fair, at jeg som ny bruger, var den "heldige" at komme først, og jeg synes at alt herinde ellers foregår yderst fair og altid i en venlig tone, i forhold til hvad man ellers møder på nettet. Det er nok bare fordi folk der spiller brætspil generelt er flinke menneskerFrouvne wrote:Det kan man vel allerede, men oplysningerne kunne selvfølgelig være lettere tilgængelige. På den anden side skal man vel heller ikke komme i den situation, at sælger føler at nogle på forhånd har reserveret det, der skal sælges. Funktionaliteten ville for mig være mere interessant, hvis det drejede sig om ønsket om at bytte spil.RasJer wrote:[...] Men det ville være smart hvis man på en nem og hurtig måde, kunne søge i blandt brugere og deres købes -lister, så ville man ha' mulighed for henvende sig til dem først.
Vh. Rasmus

Måske kan man søge på "k:(navnet på spillet man sælger)"
Vh. Rasmus
- Larsine
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 1 time
Hej Rasmus
Du skal endelig ikke have dårlig samvittighed for min skyld. Først til mølle får først fat i møllerens kone, som man jo plejer at sige.
God fornøjelse med spillet, jeg skal nok selv få fat i et på et tidspunkt.
Du skal endelig ikke have dårlig samvittighed for min skyld. Først til mølle får først fat i møllerens kone, som man jo plejer at sige.
-
- 100+ indlæg
Larsine wrote:Hej Rasmus