Lukket

Køb, salg og bytte brugerne imellem.
Post Reply
JoelP
500+ indlæg
500+ indlæg

Lukket

Post by JoelP »

der er blevet solgt og købt, nothing to see here, move along!
Last edited by JoelP on Tue Jul 24, 2012 9:18 am, edited 3 times in total.
JoelP
500+ indlæg
500+ indlæg

Re: Sælges: KoS, Innovation. Købes: Jambo, Revolver

Post by JoelP »

Vil lige tilføje, at jeg selvfølgelig er villig til at gi mere for Jambo, hvis der følger expansions med.

Og også lige tilføje at jeg er meget interesseret i en evt kopi af Aliens: This Time It's War http://www.boardgamegeek.com/boardgame/ ... me-its-war (pnp forlægget for Revolver, for dem der ikke ved det)
Bugge
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Has thanked: 3 times
Been thanked: 15 times

Post by Bugge »

Hejsa,

Jeg køber gerne Kingdom of Solomon (inkl promo kort) til 100 kr.

Hvor i NV bor du?

Søren
JoelP
500+ indlæg
500+ indlæg

Post by JoelP »

Bugge wrote:Hejsa,

Jeg køber gerne Kingdom of Solomon (inkl promo kort) til 100 kr.

Hvor i NV bor du?

Søren
Det lyder godt :) Har sendt dig en PM
Jesper_Norris
100+ indlæg
100+ indlæg

Post by Jesper_Norris »

JoelP wrote:Og også lige tilføje at jeg er meget interesseret i en evt kopi af Aliens: This Time It's War http://www.boardgamegeek.com/boardgame/ ... me-its-war (pnp forlægget for Revolver, for dem der ikke ved det)
I følge bgg er Aliens spillet du linker til et selfpublished game. Så er der er vist kun en person der ejer har det spil. Eller tager jeg helt fejl mht hvad selfpublished hentyder til?
Men det er da lidt af en skam da jeg tror et brætspil over det tema kunne være cool nok..

vh

Jesper
Senest spillet:
Image

BGG profil
Spil-samling
Jesper_Norris
100+ indlæg
100+ indlæg

Post by Jesper_Norris »

Jesper_Norris wrote:I følge bgg er Aliens spillet du linker til et selfpublished game. Så er der er vist kun en person der ejer har det spil. Eller tager jeg helt fejl mht hvad selfpublished hentyder til?
Rettelse:

Users Owning: 184

Tjaa, så er der jo håb. Er desværre ikke en af de 184. Men det kan jo være, at en af dem er en dansker, der kan sende lidt rumvæsner i din retning :wink:

vh

Jesper
Senest spillet:
Image

BGG profil
Spil-samling
JoelP
500+ indlæg
500+ indlæg

Re: Sælges: Innovation. Købes: Jambo, Revolver

Post by JoelP »

Jesper, det er et print and play spil, filerne ligger på BGG og man kan så selv lave sin egen version ved at printe filerne på f.eks. noget hårdt karton og så bruge kortsleeves, så man dermed har et komplet "hjemmelavet" spil. Hvilket jeg selv har tænkt mig at gøre, hvis ingen ligger inde med det. Jeg er bare doven. Og det skulle ikke være første gang et print and play spil har skiftet hænder herinde. Mht self publication betyder det bare at forfatteren selv har udgivet det, altså indtil white goblin games valgte at udgive det som westernspil for at undgå at skulle betale for 'Aliens' licensen. Håber det opklarede lidt :)
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Has thanked: 639 times
Been thanked: 942 times

Post by Frouvne »

Jesper_Norris wrote:
JoelP wrote:Og også lige tilføje at jeg er meget interesseret i en evt kopi af Aliens: This Time It's War http://www.boardgamegeek.com/boardgame/ ... me-its-war (pnp forlægget for Revolver, for dem der ikke ved det)
I følge bgg er Aliens spillet du linker til et selfpublished game. Så er der er vist kun en person der ejer har det spil. Eller tager jeg helt fejl mht hvad selfpublished hentyder til?
Men det er da lidt af en skam da jeg tror et brætspil over det tema kunne være cool nok..

vh

Jesper
Jeg ligger f.eks. inde med spillet. Hvis man ikke er til at klippe og klistre selv, er der altid muligheden for at få dem printet på spillekort via Artscow.com
frouvne, administrator

Image
Enshelm
25+ indlæg
25+ indlæg

Post by Enshelm »

Vil gerne købe Innovation, hvis det endnu ikke er taget.
Sender lige en besked...
Brichs
1000+ indlæg
1000+ indlæg

Post by Brichs »

Frouvne wrote:
Jesper_Norris wrote:

vh

Jesper
Jeg ligger f.eks. inde med spillet. Hvis man ikke er til at klippe og klistre selv, er der altid muligheden for at få dem printet på spillekort via Artscow.com
Jeg har også en artscow kopi. Den kunne jeg muligvis godt overtales til at skaffe mig af med - alt efter hvad konen synes. Vi kan evt snakkes ved en dag på en gang Bastard Café, eller på Facebook?
Image
http://peter.brichs.net - brætspilsblog
JoelP
500+ indlæg
500+ indlæg

Post by JoelP »

Hej Peter :)

Lad os det, det haster ikke
Post Reply