Djengis Con IV - 19-21. april 2013
Posted: Sun Aug 26, 2012 9:24 pm
Så starter jeg en tråd for næste års Djengis Con, så folk har mulighed for at tilmelde. Jeg cut/paster lige sidste års tråd med et par tilpasninger...
Djengis Con er et weekend-arrangement med mulighed for overnatning. Det er fjerde gang vi afholder det, og denne gang kommer det til at foregå d. 19-21 April 2013. Det bliver som sædvanlig i Høvelte Spejderhytte. Der bliver åbnet for dørene om fredagen senest kl. 17.00, og vi skal være ude af døren senest kl. 16.00 om søndagen.
Prisen for hytten vil blive fordelt på deltagerne. Pris pr. deltager vil være 340 kroner. Det vil inkludere leje af hytte og seks måltider fordelt på de tre dage. Bemærk at det i år er standard at man er tilmeldt aftensmad fredag kl. 18.00. Såfremt man ikke er interesseret i dette, bedes man specifikt angive dette når man booker og betaler, og så justeres prisen til 310 kroner.
I år rykker jeg spilstop lidt. Der vil derfor være spilstop ca. kl. 13.00 søndag. Herefter er der frokost, og derefter igen bedes alle give en hånd med til at få hytten i pæn stand inden vi lukker og slukker. En decideret rengøring betaler vi os fra, så den store tur med gulvvask osv. er ikke nødvendig. Herefter bliver der lidt fælles afslutning/afrunding.
Efterhånden som vi nærmer os arrangementet, vil der blive udarbejdet et program med eventuelle events. (Turnering el.lign. såfremt der er stemning for det) Men det skulle under alle omstændigheder blive et par dage med masser af brætspil.
Der er et deltagerloft på cirka 30 personer. Grunden til at jeg skriver cirka, er at såfremt der er folk der medbringer telt, sover i shelter, eller kører hjem og sover, så bliver der plads til lidt flere. Det øverste loft rammer vi ved 36 deltagere. Herover vil det blive for mokket. Hvis deltager antallet vokser igen i år, regner jeg ikke med at det bliver muligt at være lørdagsdeltager. Men det kan jeg bedre vurdere når vi kommer tættere på.
Igen i år kører vi uden aldersbegrænsning. Men jeg vil gerne understrege, at har man børnene med, er det fordi de kan/vil være med til at spille. Det er IKKE tænkt som en invitation til at medbringe småbørn. Det skal være en weekend i brætspillets tegn. Så længe ALLE deltagere - børnene inklusive - kan og vil spille "voksenspil" en hel weekend, er alle velkomne uden den sædvanlige aldersbegrænsning.
I år vil det desuden være obligatorisk at tilmelde sig en enkelt arbejdsopgave i løbet af weekenden. Det kommer der flere detaljer på når vi nærmer os. Men det vil først og fremmest være opgaver der går på at hjælpe til med måltiderne. Klargøring, oprydning og opvask. Man skriver sig op til et enkelt måltid, og så kan man med god samvittighed koncentrere sig om brætspil-hygge resten af tiden.
Hytten har sovesale, hvor folk skal være velkomne til at lægge sig til ro. De er behageligt placeret i den modsatte ende af bygning, så de ikke støder direkte op til pejsestuen, som nok er det primære spillelokale. Man er også velkommen til at medbringe telt, såfremt man gerne vil have lidt privatliv. Jeg regner med igen-igen at inddrage de mindste sale til at værne om det kønne køn. Den konkrete planlægning kan jeg først lave, når jeg kender den endelige deltagerliste.
Der er desuden "shelter" som man er velkommen til at benytte.

Det vil foregå på rigtig spejderhytte-manér, så folk skal selv medbringe dyne/sovepose. Der henvises i øvrigt at man ikke må benytte udendørs fodtøj i hytten, så hvis man ikke bryder sig om at gå på strømpefødder, bedes man medbringe sutsko/indesko.
Folk der ankommer med offentlig transport, kan komme til hytten med buslinie 381, som afgår fra Allerød st.
Lidt mere om hytten:

Plantegning.


Pejsestuen.

Spisestuen.


De to sovesale.

De to små soverum.

Hvis vejrguderne tilsmiler os, skulle det også være muligt at være udenfor.
Adressen for hytten er Høveltsvangsvej 90, 3450 Allerød.
Jeg håber som altid, at vi er rigtig mange der ses.
Foreløbig deltagerliste:
01. Stony
02. Lars
--. Lisa (Sprunget fra)
--. Larna (Sprunget fra)
--. Lea (Sprunget fra)
--. Lilli ( Sprunget fra)
03. Robert
04. Boris
05. Maria
06. Bugge
07. chr88
08. Helle
09. Frouvne
10. Maibritt
11. Gunness
12. Jens Hoppe
13. jondifool
14. JensH
15. Birka
16. Bostrup
17. Kanzler
18. Signe
--. Aratar (Sprunget fra)
--. Henrik Spalk (Sprunget fra)
--. Henrik Madsen (Sprunget fra)
--. Greven (Sprunget fra)
19. Foppwin
--. Mads (Sprunget fra)
--. Tea (Sprunget fra)
--. Eik (Sprunget fra)
--. Anton (Sprunget fra)
--. Søren (Sprunget fra)
20. Mik
21. Sir William
--. Hammeren (Sprunget fra)
--. slinden (Sprunget fra)
--. Patrick - er blevet tilbudt en plads men mangler at svare
22. Jeppe
23. Martin
24. Morten
25. Robert
26. Goblen/Brian
--. BlueSwan - (sprunget fra)
27. Skobbolob
28. Jakob
29. Nissi
30. Linda
(Navnene der er skrevet med kursiv, er dem der ikke fylder op i sovesalen.)
Djengis Con er et weekend-arrangement med mulighed for overnatning. Det er fjerde gang vi afholder det, og denne gang kommer det til at foregå d. 19-21 April 2013. Det bliver som sædvanlig i Høvelte Spejderhytte. Der bliver åbnet for dørene om fredagen senest kl. 17.00, og vi skal være ude af døren senest kl. 16.00 om søndagen.
Prisen for hytten vil blive fordelt på deltagerne. Pris pr. deltager vil være 340 kroner. Det vil inkludere leje af hytte og seks måltider fordelt på de tre dage. Bemærk at det i år er standard at man er tilmeldt aftensmad fredag kl. 18.00. Såfremt man ikke er interesseret i dette, bedes man specifikt angive dette når man booker og betaler, og så justeres prisen til 310 kroner.
I år rykker jeg spilstop lidt. Der vil derfor være spilstop ca. kl. 13.00 søndag. Herefter er der frokost, og derefter igen bedes alle give en hånd med til at få hytten i pæn stand inden vi lukker og slukker. En decideret rengøring betaler vi os fra, så den store tur med gulvvask osv. er ikke nødvendig. Herefter bliver der lidt fælles afslutning/afrunding.
Efterhånden som vi nærmer os arrangementet, vil der blive udarbejdet et program med eventuelle events. (Turnering el.lign. såfremt der er stemning for det) Men det skulle under alle omstændigheder blive et par dage med masser af brætspil.
Der er et deltagerloft på cirka 30 personer. Grunden til at jeg skriver cirka, er at såfremt der er folk der medbringer telt, sover i shelter, eller kører hjem og sover, så bliver der plads til lidt flere. Det øverste loft rammer vi ved 36 deltagere. Herover vil det blive for mokket. Hvis deltager antallet vokser igen i år, regner jeg ikke med at det bliver muligt at være lørdagsdeltager. Men det kan jeg bedre vurdere når vi kommer tættere på.
Igen i år kører vi uden aldersbegrænsning. Men jeg vil gerne understrege, at har man børnene med, er det fordi de kan/vil være med til at spille. Det er IKKE tænkt som en invitation til at medbringe småbørn. Det skal være en weekend i brætspillets tegn. Så længe ALLE deltagere - børnene inklusive - kan og vil spille "voksenspil" en hel weekend, er alle velkomne uden den sædvanlige aldersbegrænsning.
I år vil det desuden være obligatorisk at tilmelde sig en enkelt arbejdsopgave i løbet af weekenden. Det kommer der flere detaljer på når vi nærmer os. Men det vil først og fremmest være opgaver der går på at hjælpe til med måltiderne. Klargøring, oprydning og opvask. Man skriver sig op til et enkelt måltid, og så kan man med god samvittighed koncentrere sig om brætspil-hygge resten af tiden.
Hytten har sovesale, hvor folk skal være velkomne til at lægge sig til ro. De er behageligt placeret i den modsatte ende af bygning, så de ikke støder direkte op til pejsestuen, som nok er det primære spillelokale. Man er også velkommen til at medbringe telt, såfremt man gerne vil have lidt privatliv. Jeg regner med igen-igen at inddrage de mindste sale til at værne om det kønne køn. Den konkrete planlægning kan jeg først lave, når jeg kender den endelige deltagerliste.
Der er desuden "shelter" som man er velkommen til at benytte.

Det vil foregå på rigtig spejderhytte-manér, så folk skal selv medbringe dyne/sovepose. Der henvises i øvrigt at man ikke må benytte udendørs fodtøj i hytten, så hvis man ikke bryder sig om at gå på strømpefødder, bedes man medbringe sutsko/indesko.
Folk der ankommer med offentlig transport, kan komme til hytten med buslinie 381, som afgår fra Allerød st.
Lidt mere om hytten:

Plantegning.


Pejsestuen.

Spisestuen.


De to sovesale.

De to små soverum.

Hvis vejrguderne tilsmiler os, skulle det også være muligt at være udenfor.
Adressen for hytten er Høveltsvangsvej 90, 3450 Allerød.
Jeg håber som altid, at vi er rigtig mange der ses.
Foreløbig deltagerliste:
01. Stony
02. Lars
--. Lisa (Sprunget fra)
--. Larna (Sprunget fra)
--. Lea (Sprunget fra)
--. Lilli ( Sprunget fra)
03. Robert
04. Boris
05. Maria
06. Bugge
07. chr88
08. Helle
09. Frouvne
10. Maibritt
11. Gunness
12. Jens Hoppe
13. jondifool
14. JensH
15. Birka
16. Bostrup
17. Kanzler
18. Signe
--. Aratar (Sprunget fra)
--. Henrik Spalk (Sprunget fra)
--. Henrik Madsen (Sprunget fra)
--. Greven (Sprunget fra)
19. Foppwin
--. Mads (Sprunget fra)
--. Tea (Sprunget fra)
--. Eik (Sprunget fra)
--. Anton (Sprunget fra)
--. Søren (Sprunget fra)
20. Mik
21. Sir William
--. Hammeren (Sprunget fra)
--. slinden (Sprunget fra)
--. Patrick - er blevet tilbudt en plads men mangler at svare
22. Jeppe
23. Martin
24. Morten
25. Robert
26. Goblen/Brian
--. BlueSwan - (sprunget fra)
27. Skobbolob
28. Jakob
29. Nissi
30. Linda
(Navnene der er skrevet med kursiv, er dem der ikke fylder op i sovesalen.)