Sherlock Holmes (Deduktion på iPad)

Her anbefales og diskuteres kort- og brætspil på iOS. Endvidere gives tips om nedsatte titler m.m.
Post Reply
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9158
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Sherlock Holmes (Deduktion på iPad)

Post by Stony »

Sidst spillet:
Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14570
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 441 times
Been thanked: 614 times
Contact:

Re: Sherlock Holmes (Deduktion på iPad)

Post by Frouvne »

Dem kommer vi jo nok ikke udenom at måtte have fingrene i. Det ser ud som om alle videosekvenser er taget fra den gamle PC-version af sagerne og at de alle er hentet direkte fra Sherlock Holmes Consulting Detective.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9158
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Sherlock Holmes (Deduktion på iPad)

Post by Stony »

Jeg kiggede også selv nærmere på dem efter at jeg var kommet hjem. Det er desværre ikke for folk der "kun" har en førsteudgave af iPad.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14570
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 441 times
Been thanked: 614 times
Contact:

Re: Sherlock Holmes (Deduktion på iPad)

Post by Frouvne »

Stony wrote:Jeg kiggede også selv nærmere på dem efter at jeg var kommet hjem. Det er desværre ikke for folk der "kun" har en førsteudgave af iPad.
Så er det jo bare på tide at opgradere til en ny udgave! :wink: Vi forsøgte os med første sag som et samarbejdsspil i den lille familie i dag. Vi nåede ikke så langt, men det er helt sikkert, at det for mig fungerer langt bedre i den nuværende indpakning, end da jeg forsøgte mig med PC-udgaven. Jeg regner med at vi fortsætter imorgen og så skal der såmænd nok være underholdning til endnu et par eftermiddage. Det er ikke optimalt at spille spillet flere personer sammen. I.f.t. video-sekvenserne fungerer det selvfølgelig fint nok, men når man f.eks. skal læse i avis-artiklerne bliver det lidt bøvlet med flere spillere.
frouvne, administrator

Image
Post Reply