Mr. Jack

Kommentarer, spørgsmål og husregler.
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

Hej Stony ...

Nej, det er ikke fordi Jack ikke kan vinde, han kan jo vinde ved enten at stikke af, eller ved ikke at blive opdaget - jeg tror næsten, at det har været lige fordelt her med, hvilken side der vinder, men det er nok sværest at være Jack. Men han har altså bare ikke vundet ved at stikke af.
Men jeg glæder mig til at høre din mening om det, når du når så langt.
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3957
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 139 times
Been thanked: 133 times

Post by Andrea »

Nu fik vi endelig testet det, og det levede fuldt op til forventningerne!

Solidt tema, lækre komponenter og spændende gameplay med en del strategiske muligheder. Det kommer helt sikkert på bordet flere gange det næste stykke tid :)
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9179
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Post by Stony »

Jeg fik spillet Mr. Jack med Anders, og vi studsede over at en af lamperne har en baggrundsfarve, som antyder at man rent faktisk kan stå på lampen.

Jeg har søgt lidt på det, og det viser sig at det er en fejl. Alle lamper er blokerende elementer, som kun Miss Stealthy kan gå igennem.

Bare hvis andre skulle blive i tvivl... :)
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14624
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 461 times
Been thanked: 656 times
Contact:

Post by Frouvne »

Da vi spillede første gang lavede jeg også en lille søgning på problemet uden at få en afklaring! Rart at blive bekræftet i vores formodning om, at vi bare skulle ignorere forskellen!
frouvne, administrator

Image
Post Reply