Forced på kickstarter

Her er der mulighed for at diskutere computerspil, rollespil, figurspil og meget mere
Post Reply
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9179
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Forced på kickstarter

Post by Stony »

Et lille nystartet dansk udviklerfirma er på trapperne med et rent multiplayer computerspil. Det ser faktisk lovende ud.

http://www.kickstarter.com/projects/betadwarf/forced

Der er stadig mulighed for at få sig en "early bird" plads, hvor man kan få det lidt billigere. Jeg tror det er noget jeg vil kunne hygge mig med med min lillebror og mine nevøer, så jeg er hoppet på supporter-vognen.
Sidst spillet:
Image
User avatar
thomassvan
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 226
Joined: Tue May 08, 2012 11:29 am
Favoritspil: Tunge tunge uforskammede Euros
Location: Præstø

Re: Forced på kickstarter

Post by thomassvan »

Stony wrote:Et lille nystartet dansk udviklerfirma er på trapperne med et rent multiplayer computerspil. Det ser faktisk lovende ud.

http://www.kickstarter.com/projects/betadwarf/forced

Der er stadig mulighed for at få sig en "early bird" plads, hvor man kan få det lidt billigere. Jeg tror det er noget jeg vil kunne hygge mig med med min lillebror og mine nevøer, så jeg er hoppet på supporter-vognen.
Samme her. Det ser underholdende ud, er bygget op omkring co-op og så er det dansk.
User avatar
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1986
Joined: Tue Sep 01, 2009 11:49 am
Location: Skævinge

Re: Forced på kickstarter

Post by Sir William »

Ser ganske imponerende ud og især "Blood Mother Pledge" tiltaler mig hvis jeg havde så mange penge, ved bare ikke om jeg vil have mit billede lige over toilettet :lol:
User avatar
Brichs
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1126
Joined: Mon Jun 16, 2008 1:47 pm

Re: Forced på kickstarter

Post by Brichs »

For $12 kan man dårligt sige nej...backet!
Image
http://peter.brichs.net - brætspilsblog
User avatar
Stunke
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 424
Joined: Thu Jan 18, 2007 12:16 am
Location: Mørkhøj

Re: Forced på kickstarter

Post by Stunke »

Jeg har ogsaa smidt 12 dollars efter dem. Jeg synes aerligt talt saa meget arbejde fortjener en beloenning. Jeg har ogsaa raad til at undvaere 12 penge, saa hvorfor ikke stoette dem og haabe paa det bedste?
It's about playing games, not owning games.
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9179
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Forced på kickstarter

Post by Stony »

Jeg har valgt at gå lidt højere op. Der får man også adgang til beta'en straks efter kickstarter forhåbentlig er nået i mål.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Stunke
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 424
Joined: Thu Jan 18, 2007 12:16 am
Location: Mørkhøj

Re: Forced på kickstarter

Post by Stunke »

Min friltid skal deles mellem: Team Fortress 2, Borderlands 2, Bioshock, Battlefield 3, Eclipse, Magicka, Android: Netrunner, Dreadball: The futuristic Sports game (kickstarter), The Banner saga (kickstarter), min Paul Beard dobro, mine ret tunge studier og en smuk dame jeg bor sammen med.

Jeg overlever nok ikke at vaere med paa betaen :D

Also: godt man ikke har boern endnu...
It's about playing games, not owning games.
Post Reply