Odense/Fyn

Find spillevenner ud fra geografiske og spilmæssige præferencer. Her kan såvel enkelte brugere som klubber annoncere efter interesserede.
Post Reply
Varming
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 331
Joined: Mon Oct 16, 2006 3:47 pm
Location: Vejle

Odense/Fyn

Post by Varming »

Jeg vil egentlig bare gøre opmærksom på, at jeg er klar på at game i Odense (eller andre tilgængelige steder på Fyn), hvis nogen mangler en spiller.

Jeg er frisk på det meste, men er svær at lokke ud på hverdagsaftener, så det er primært i weekenden jeg kan.

Sig til hvis det er...
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

Hej Varming

Der er da en mindre forening i Svendborg, som vist gerne vil have medlemmer, jeg tror, at der er et indlæg under spilleklubber. Det er Danny, som har skrevet det... men Svendborg er måske for langt væk????
Marcussen
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 270
Joined: Thu Aug 10, 2006 9:04 am

Post by Marcussen »

Hej Varming... er selv fra Odense. Så det skulle nok kunne lade sig gøre pået tidspunkt. (lige pt. er jeg dog maks. presset med at udvikle mit eget spil)
Varming
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 331
Joined: Mon Oct 16, 2006 3:47 pm
Location: Vejle

Post by Varming »

Hey Marcussen. Jeg er i kontakt med en fra din omgangskreds (Chraist) allerede tror jeg, men der sker vist ikke så meget på brætspilsiden for tiden, har jeg indtryk af.
Marcussen
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 270
Joined: Thu Aug 10, 2006 9:04 am

Post by Marcussen »

Hej igen...

Tror du at du kunne være frisk på at testspille dette spil jeg har designet? http://www.bloodlinegames.com

Kender du andre i Odense der spiller? Kunne være rart at testspille noget mere med folk som ikke har kendskab til spillet - og da jeg kun har det her i odense kort tid endnu (inden prototypen ryger til KBH) så kunne det være godt med et spil. :)
User avatar
Danny
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 267
Joined: Thu May 04, 2006 12:11 am
Location: Svendborg

Post by Danny »

Jeg kender til en håndfuld piratspil-interesserede mennesker i Odense og Svendborg (hvor jeg selv bor - men at jeg bor i Svendborg er altså ikke ensbetydende med, at jeg er bange for at komme til Odense), og jeg tror de fleste er interesseret i at prøve et nyt spil. Hvis der kan ske noget lørdag d. 16. december så er jeg med + jeg har også lige lokket en kammerat med. Men kom evt. med en dato, og så vil jeg prøve at formidle ting videre. I øvrigt holder vi i Svendborg 27. og 28. december spiltræf i foreningen "Udfordrerne", og vi er meget interesserede i at få spændende gæster.
Danny Rasmussen
Marcussen
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 270
Joined: Thu Aug 10, 2006 9:04 am

Post by Marcussen »

Hej Danny

Jeg skal til KBH d. 15 til julefrokost - og med til KBH kommer prototypen da vi har 2-3 testspil i KBH derefter.

Men hvis vi kan finde ud af noget i denne uge?.

Så hvis du er på mandag, tirsdag, onsdag eller torsdag formiddag så er jeg på. Ud over torsdag er tidspunkt ligegyldigt for mig.

Ellers kan vi evt. finde ud af noget i det nye år hvis vi stadig testspiller på det tidspunkt.
Post Reply