Brætspil i Præstø og omegn

Find spillevenner ud fra geografiske og spilmæssige præferencer. Her kan såvel enkelte brugere som klubber annoncere efter interesserede.
Post Reply
User avatar
thomassvan
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 226
Joined: Tue May 08, 2012 11:29 am
Favoritspil: Tunge tunge uforskammede Euros
Location: Præstø

Brætspil i Præstø og omegn

Post by thomassvan »

Halløj alle,

Til de interesserede, nok primært sydsjællandsk lokale, har vi en lille spillegruppe der mødes hver onsdag kl. 19.30 lidt uden for Præstø. Vi er som regel 3-5 personer til stede afhængig af børnepasningssituationer. Der er ingen forventning om fremmøde hver eneste onsdag men vi kan altid bruge nye folk.

Der er ingen umiddelbar begrænsning på typen af spillene vi spiller men da vi alle er 'nye' i det moderne brætspilsunivers fornøjer vi os i øjeblikket godt med BGG top 100 spil. (Dominion, El Grande, Agricola, Ticket to Ride, etc.) men er meget åbne for at lære nye og måske mere obskure spil at kende.
Gruppen er i alderen 26 - 34.

Derudover arrangerer jeg fra tid til anden en længere session i weekender hvor vi tager fat i en af de længere titler. For tiden er det Game of Thrones 2nd Ed. med maksimum spillere som er på agendaen. Stor success sidste gang hvor Stark var den overraskende sejrsherre efter en hel dags tovtrækkeri.

Skulle du/I have lyst til at deltage eller bare få opdateringer på nye datoer etc. så har vi en facebook gruppe kaldet "Brætspil i Skibinge" hvis man bruger FB og ellers kan man sende mig en PB her på forummet for mere information.

De bedste hilsner
Thomas Silkjær Svan <- hvis man vil finde mig på Facebook.
Post Reply