Gæt Ejeren

Her er små spilrelaterede opgaver velkomne.
User avatar
Boardgamer.dk
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 288
Joined: Sat Oct 13, 2007 10:30 pm

Gæt Ejeren

Post by Boardgamer.dk »

Det er sikkert overhovedet ikke hemmeligt, og derfor er denne lille leg sikkert overhovedet ikke sjov.. men det er så sjældent jeg får lov at lege "tall, dark, mysterious stranger", så derfor laver vi lige denne lille gætteleg. Det er jo allerede afsløret at jeg allerede var bruger på germangames inden jeg overtog boardgamer.

Reglerne er simple: Jeg lægger et lille clue op til hvem boardgamer indehaves af hver dag. Kommentarer er velkomne, men ethvert gæt skal ikke skrives i tråden, men istedet sendes i pm til den bruger du mener er den nye indehaver!
Hvis man modtager et gæt, så skriver man her i tråden at man er blevet gættet på, og vælger selv om man vil små-håne gætteren, eller lade personen være anonym.

Den første der sender en mail til den rigtige bruger.. er den første :)
Jeg vil ikke smide en præmie efter denne lille leg, da der er rigelige måder hvorpå man kan snyde sig til informationen, og der er desuden allerede nogen der ved hvem jeg er :)

Clue - 23/01/2013: Jeg har spillet mod Tobias i hans hjem. Og har været tarvelig nok til at vinde :)
Clue - 24/01/2013: Boardgamer's lager kommer med al sandsynlighed til at ligge heromkring i Danmark (kontrakten skal lige underskrives)
Clue - 25/01/2013: man vil i fremtiden fortsat kunne afhente sine varer kun 8km fra Tobias' bopæl, i postnummer 3660, eller på lageret i Måløv, så forhåbentligvis er der ingen der behøver flytte :)
Last edited by Boardgamer.dk on Fri Jan 25, 2013 7:52 am, edited 3 times in total.
http://www.Boardgamer.dk
Mission: Bedste service, bedste udvalg og flere brætspillere i Danmark
Spørg efter det du ikke ser :)
Følg med på Facebook og Google+
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14570
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 441 times
Been thanked: 614 times
Contact:

Re: Gæt Ejeren

Post by Frouvne »

Jeg har (endnu) ikke noget kvalificeret gæt på hvem du er, "tall, dark, mysterious stranger", men vil da gerne benytte lejligheden til at ønske dig tillykke med dine kommende arbejdsopgaver som ejer af Boardgamer. Håber, du må servicere de danske brætspillere vel og samtidig selv have fornøjelse og en beskeden indkomst ud af det! :D
frouvne, administrator

Image
User avatar
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1986
Joined: Tue Sep 01, 2009 11:49 am
Location: Skævinge

Re: Gæt Ejeren

Post by Sir William »

Heller ingen anelse af, hvem du er men håber du ikke bor så langt væk fra Tobias.

Glad for at Boardgamer.dk fortsætter, så er også taknemlig for at du går videre med det.

Spændt på at se, hvem den glade ejer er.
User avatar
Foppwin
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 677
Joined: Sun Aug 09, 2009 2:59 pm
Favoritspil: Pandemic, Throu the ages, Agricola, Dominion, Twillight struggle og mange flere
Location: Ølstykke
Contact:

Re: Gæt Ejeren

Post by Foppwin »

Jeg tror, at jeg har gættet det :)
Danny

Image
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3741
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 19 times
Been thanked: 79 times

Re: Gæt Ejeren

Post by Jens_Hoppe »

Boardgamer.dk wrote:Clue - 23/01/2013: Jeg har spillet mod Tobias i hans hjem. Og har været tarvelig nok til at vinde :)
Den sidste halvdel kunne jo være hvem som helst! :mrgreen:
What are you, like 80?
Senest købt: MLEM: Space Agency, Faraway, Interstellar, Medina, Storm over Jerusalem
User avatar
Tobias
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 857
Joined: Mon May 01, 2006 7:24 am
Location: Lynge

Re: Gæt Ejeren

Post by Tobias »

Den sidste halvdel kunne jo være hvem som helst!
Hr. Hoppe kan godt glæde sig til at, at vågne op med et hestehoved i benenden!!!
Image
User avatar
Bugge
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1332
Joined: Mon Dec 01, 2008 1:41 pm
Location: Bagsværd
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times

Re: Gæt Ejeren

Post by Bugge »

Tobias wrote:
Den sidste halvdel kunne jo være hvem som helst!
Hr. Hoppe kan godt glæde sig til at, at vågne op med et hestehoved i benenden!!!
Jeg troede en Hoppe var en hest, så der må da være et hestehoved i sengen hver dag :mrgreen:

S
User avatar
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1986
Joined: Tue Sep 01, 2009 11:49 am
Location: Skævinge

Re: Gæt Ejeren

Post by Sir William »

Underligt som vi foreslår nye sengepartnere til hinanden herinde. I går var det den kære webmaster som skulle vågne op med et kattehovede:-)

Desværre har jeg aldrig været hos Tobias for at spille, men har også vundet mange gange over ham :P . Så havde det været den eneste oplsyning, havde jeg sendt en pm til mig selv :lol:

Så vi kan jo næsten udelede, at den sidste oplysning gælder næsten alle herinde :mrgreen:
User avatar
Tobias
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 857
Joined: Mon May 01, 2006 7:24 am
Location: Lynge

Re: Gæt Ejeren

Post by Tobias »

Hold da helt op, hvor alle folk er kække!
:)
Image
User avatar
Bugge
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1332
Joined: Mon Dec 01, 2008 1:41 pm
Location: Bagsværd
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times

Re: Gæt Ejeren

Post by Bugge »

Tobias wrote:Hold da helt op, hvor alle folk er kække!
:)
Nej ikke kække, men krikke ...

S
User avatar
Boardgamer.dk
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 288
Joined: Sat Oct 13, 2007 10:30 pm

Re: Gæt Ejeren

Post by Boardgamer.dk »

vrrriiinsk.. jeg har lige smidt dagens clue op.

Nogen har allerede gættet rigtigt, og ingen er åbenbart fjollede nok til at gætte forkert :)
http://www.Boardgamer.dk
Mission: Bedste service, bedste udvalg og flere brætspillere i Danmark
Spørg efter det du ikke ser :)
Følg med på Facebook og Google+
User avatar
Brichs
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1126
Joined: Mon Jun 16, 2008 1:47 pm

Re: Gæt Ejeren

Post by Brichs »

Jeg kan afsløre, at selvom jeg bor i Måløv - så er det ikke mig, der står for boardgamer, selvom der er gættet på mig.

Hvis Mr Mystery har behov for en lille ansat pr 31.07 er jeg lige blevet nedskæret fra arbejde - så sig endelig til; jeg bor kun 14 minutters gang derfra.
Image
http://peter.brichs.net - brætspilsblog
Tarkan
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 45
Joined: Mon Jan 14, 2013 12:45 am
Favoritspil: Arkham Horror
Location: Måløv

Re: Gæt Ejeren

Post by Tarkan »

Ja, så blev der såmænd også gættet på mig, da jeg jo også bor i Måløv. Det er dog heller ikke mig, der er den nye stolte ejer af Boardgamer(havde jeg vidst nok om brætspil, havde det faktisk slet ikke være usandsynligt, og skulle den nye ejer have tid, lyst og lejlighed, til at lære lidt fra sig om brætspilsbranchen, så er jeg meget interesseret).
User avatar
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1986
Joined: Tue Sep 01, 2009 11:49 am
Location: Skævinge

Re: Gæt Ejeren

Post by Sir William »

Wohoo, gættet 2 gange på 2 personer som bor i Måløv, men ingen af dem var den heldige arvetager.

Sikken mange brætspillere der bor i Måløv, jo ikke verdens største by. Ganske imponerende!!
User avatar
Brichs
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1126
Joined: Mon Jun 16, 2008 1:47 pm

Re: Gæt Ejeren

Post by Brichs »

Jeg kender den nye ejers navn og bopæl.

Jeg kender dog ikke vedkommendes bruger herinde, så det er slet ikke så sjovt :D
Image
http://peter.brichs.net - brætspilsblog
Post Reply