Spil i Kbh?

Find spillevenner ud fra geografiske og spilmæssige præferencer. Her kan såvel enkelte brugere som klubber annoncere efter interesserede.
Jesper_Norris
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 241
Joined: Tue May 01, 2012 1:36 pm
Location: Viborg

Re: Spil i Kbh?

Post by Jesper_Norris »

Zalco wrote:P.S. Du skal passe på med at bruge den måde til at købe brætspil på når der gælder Reiner Knizia ellers ender du bare med at købe Pickomino.
Og hvad fejler Pickomino lige pludseligt ?!

Det er da et sødt lille tematisk korrekt spil! Du er en høne der vil spise orme.
Det lader til, at du er ved at få samlet en kæmpe gruppe Johannes. Så er der noget at se frem til næste gang jeg besøger dig ;)

Vi ses

Jesper
Senest spillet:
Image

BGG profil
Spil-samling
User avatar
Myde
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 429
Joined: Mon Jan 28, 2013 4:25 pm
Location: Slangerup

Re: Spil i Kbh?

Post by Myde »

Zalco wrote:
kwo wrote:Hej Johannes (og Merete)

Jamen, jeg er helt klar frisk på noget, hvis I mangler en person i gruppen. :-)

Jeg ved ikke helt om man kan sige jeg har en bestemt smag indenfor spil. Jeg er stadig forholdsvis ny og i starten var det ret tilfældigt hvad jeg købte på QXL.
Så opdagede jeg BGG og en ny verden åbnede sig for mig. ;-)
Mine indkøb derefter har mest været spil med en forholdsvis god rating, eller spil lavet af nogen som har lavet et andet spil, som jeg allerede har prøvet og synes om. Men den taktik udelukker et hav af spil, som jeg så håber at stifte kontakt med på denne måde. :-)
Hej Kennet

Det kommer an på hvad du mener med mangler. Vi er fire indtil nu så det ville jo egenligt fint nok, men du skal være meget velkommen alligevel. Jeg vil bare gerne lære nogle flere at kende der spiller brætspil her i København. Uden af kende Merete særlig godt, vil jeg gætte på, at hun har det lidt på samme måde. Jeg tænker, at vi prøver at starte en gruppe op. Så kan vi jo se, hvordan det går. Det kan være at det går rigtig godt og vi bliver en fast gruppe. Selv hvis det ikke skulle ske, har vi måske skabt nogle forbindelser, som der kan opstå nogle nye konstellationer ud af.

Jeg sender dig en privat besked med mine kontaktoplysninger.

P.S. Du skal passe på med at bruge den måde til at købe brætspil på når der gælder Reiner Knizia ellers ender du bare med at købe Pickomino.
Jeg er helt enig. Første gang er lidt for at mødes og se hvordan vi fungerer sammen, hvad tanker man har om størrelse af gruppen, hvilke spil, hvor ofte osv, alle de her ting skal jo passe sammen :)
Post Reply