Runewars i Taastrup søndag d. 17. feb.

Find spillevenner ud fra geografiske og spilmæssige præferencer. Her kan såvel enkelte brugere som klubber annoncere efter interesserede.
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9179
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Runewars i Taastrup søndag d. 17. feb.

Post by Stony »

I "åbent hus" tråden, lod der til at være flest der var interesseret i Runewars. I februar bliver jeg undtagelsesvis nødt til at rykke arrangementet væk fra månedens sidste søndag da jeg selv er forhindret. Så det kommer til at ligge "allerede" d. 17. feb. Døren er åben fra kl. 13.00, så folk kan nå at spise frokost hjemmefra (eller på vejen hvis man har travlt), og vi kan forhåbentlig sætte os direkte til bordet. Såfremt man allerede kender reglerne, kan man vælge at vente med at dukke op til kl. 14.00, hvor jeg regner med at kunne starte på spillet. Som en fodnote regner jeg med at få læst op på de reviderede regler.

Ud fra hvad jeg kan læse på BGG, ligger en forventet spilletid med fire spillere på ca. 6-7 timer, så jeg forventer ikke vi når så mange andre spil. Skulle jeg tage fejl, og folk har appetit på mere, er det nok muligt at finde et eller andet på mine hylder. :)

Når det er spisetid, sørger jeg for at have lavet noget mad der er lige til at varme. Jeg tænker noget nemt som spaghetti i kødsovs...? Hvis der er nogen der helst er helt fri for chili, må man gerne lige vinke med en vognstang, og så sørger jeg for at tage højde for det.

Tilmelding er efter først-til-mølle, og der kan i Runewars være op til fire spillere, så det giver tre ledige pladser.

Jeg bor Lavendelvej 21 i Taastrup. Det tager 10-15 minutter at gå dertil fra Høje-Taastrup station.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Brichs
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1126
Joined: Mon Jun 16, 2008 1:47 pm

Re: Runewars i Taastrup søndag d. 17. feb.

Post by Brichs »

Jeg er totalt frisk, men er desværre lovet ud til en gang intrige i Vampire: The Masquerade den dag. Jeg beklager :(
Image
http://peter.brichs.net - brætspilsblog
User avatar
glorn
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 330
Joined: Sat Sep 18, 2010 1:32 am
Favoritspil: Glenn Drovers: The Age of Discovery er nok mit favoritspil.

men genre jeg holder meget af går lige fra Action placements til dungeon crawls. Fælles for de spil jeg holder af er nok at jeg nyder en hvis længde på spillene. Alt denne fokus på at man skal være hurtigt overstået for at komme igang med et nyt er bull-shit i mine øjne. Det tager noget tid at få noget stemning ind i et spil og når stemningen er der, begynder spillet at fortælle sin historie.
Location: donaugade 2, 4tv. 2300 kbh s

Re: Runewars i Taastrup søndag d. 17. feb.

Post by glorn »

Vil super gerne prøve det. så jeg hopper gerne ind på en plads.
David.
User avatar
digter
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 936
Joined: Sat Aug 13, 2011 10:27 pm
Location: Odense
Has thanked: 8 times
Been thanked: 12 times

Re: Runewars i Taastrup søndag d. 17. feb.

Post by digter »

Jeg er også på, kender heller reglerne ;)
Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9179
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Runewars i Taastrup søndag d. 17. feb.

Post by Stony »

Så er der kun en enkelt plads tilbage.
Sidst spillet:
Image
User avatar
glorn
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 330
Joined: Sat Sep 18, 2010 1:32 am
Favoritspil: Glenn Drovers: The Age of Discovery er nok mit favoritspil.

men genre jeg holder meget af går lige fra Action placements til dungeon crawls. Fælles for de spil jeg holder af er nok at jeg nyder en hvis længde på spillene. Alt denne fokus på at man skal være hurtigt overstået for at komme igang med et nyt er bull-shit i mine øjne. Det tager noget tid at få noget stemning ind i et spil og når stemningen er der, begynder spillet at fortælle sin historie.
Location: donaugade 2, 4tv. 2300 kbh s

Re: Runewars i Taastrup søndag d. 17. feb.

Post by glorn »

skulle måske lige sige, jeg har det fint med chili :-)
David.
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Runewars i Taastrup søndag d. 17. feb.

Post by Goblen »

Jeg er frisk :-) Har ikke spillet det før og er pt. i Finland for at undervise - så jeg når desværre ikke læse op på reglerne, men kan sagtens være hos dig kl. 13.00 hvis det dækker regelgennemgang.

Hvis du hellere vil have en mere erfaren spiller så er det OK :-)

Edit: Har det fint med Chili.

/Brian
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9179
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Runewars i Taastrup søndag d. 17. feb.

Post by Stony »

Velkommen til. Så blev det alligevel fuldt hus. :)
Sidst spillet:
Image
User avatar
digter
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 936
Joined: Sat Aug 13, 2011 10:27 pm
Location: Odense
Has thanked: 8 times
Been thanked: 12 times

Re: Runewars i Taastrup søndag d. 17. feb.

Post by digter »

Jeg har det også fint med chili, men ikke så fint med kød ;) men jeg skal nok finde på noget. Ellers har du vel ketchup? ;)

Iøvrigt: Hvis der er nogen der gerne vil have min plads må de gerne få den. En god ven står og skal bruge hjælp til at flytte. Hvis ikke der nogen der ønsker pladsen, så kommer jeg selvfølgelig. No worries :)

@Goblen: Jeg kender heller ikke reglerne
Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9179
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Runewars i Taastrup søndag d. 17. feb.

Post by Stony »

Skobbolop wrote:Jeg har det også fint med chili, men ikke så fint med kød ;) men jeg skal nok finde på noget. Ellers har du vel ketchup? ;)
Ikke noget problem. Jeg ser om ikke jeg kan finde på et eller andet. Hvordan med fisk? Æg? Ost? Andre ting du helst går udenom?
Sidst spillet:
Image
User avatar
digter
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 936
Joined: Sat Aug 13, 2011 10:27 pm
Location: Odense
Has thanked: 8 times
Been thanked: 12 times

Re: Runewars i Taastrup søndag d. 17. feb.

Post by digter »

Nej de ting du nævner er fine. Hvis du ikke kan finde på noget andet så er det overhovedet ikke noget problem. Jeg tager bare noget med så :)
Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9179
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Runewars i Taastrup søndag d. 17. feb.

Post by Stony »

Hvis følgende opskrift kan godtages, så forsøger jeg mig med det. Jeg laver stadig "almindelig" bolognese ved siden af. Hvis vegetar-opskriften viser sig at smage afskyeligt (jeg har aldrig prøvet den), ja så er der der ketchup. :)

http://www.food.com/recipe/vegetarian-s ... ese-147518
Sidst spillet:
Image
User avatar
digter
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 936
Joined: Sat Aug 13, 2011 10:27 pm
Location: Odense
Has thanked: 8 times
Been thanked: 12 times

Re: Runewars i Taastrup søndag d. 17. feb.

Post by digter »

Wow! Det lyder fornemt. Jeg må da vist hellere komme til brætspil i taastrup noget oftere ;). Jeg kan snildt tage tofu med og vi kan vel hjælpes ad i køkkenet.
Image
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Runewars i Taastrup søndag d. 17. feb.

Post by Goblen »

Skal vi have noget med Stony? Her tænker jeg sodavand, lidt slik, æbler eller andet?
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9179
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Runewars i Taastrup søndag d. 17. feb.

Post by Stony »

Kun hvis I er meget specifikke i hvad I vil have på bordet. Ellers har jeg lidt af hvert.
Sidst spillet:
Image
Post Reply