The Settlers of Catan (+ Event Cards) - 12/11-06

Kommentarer, spørgsmål og husregler.
Post Reply
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

The Settlers of Catan (+ Event Cards) - 12/11-06

Post by Frouvne »

The Settlers of Catan er det store gennembrudsspil for den tyske genre af spil og alene det er selvfølgelig med til at berettige spillets status. The Settlers of Catan er til gengæld også et af de spil, jeg aldrig rigtig er kommet ind på livet af. Måske var det de mange tilfældigheder, jeg trods alt syntes, der råder i spillet... måske var det nogle meget uheldigt formulerede danske regler... et eller andet ødelagde i hvert tilfælde spiloplevelsen for mig.

Der er dog løbende rig mulighed for at springe på vognen, hvis man/jeg skulle få lyst; der følger en - øjensynligt - uendelig strøm af udvidelser og enkeltstående spil, der er varianter over The Settlers of Catan. Jeg er nu nok svær at friste. Alligevel har fremkomsten af Settlers of Catan - Event Cards fået mig til at genoverveje om spillet alligevel på et tidspunkt skal have en ny chance. Er der nogen, der har erfaringer med at spille med Settlers of Catan - Event Cards?
frouvne, administrator

Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Post by Frouvne »

Er der stadig ikke nogen, der har erfaringer med at spille med Settlers of Catan - Event Cards?
frouvne, administrator

Image
Post Reply