Leviathans

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
Post Reply
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Leviathans

Post by Goblen »

Hejsa alle sammen,

Er der nogle der har spillet/prøvet Leviathans?

Og har I noget feedback på det spil. Det ser så mega fedt ud, men jeg aner ikke om det bare er all show.

/Brian
User avatar
Fod
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 116
Joined: Mon Jul 11, 2011 10:42 pm
Favoritspil: Tash-Kalar
Location: København
Contact:

Re: Leviathans

Post by Fod »

Har spillet men har ærlig talt ikke fået prøvet det endnu. Har dog fået skimmet reglerne og de ser fornuftige ud, om end i den komplekse ende af skalaen.
Der er voldsomt meget fluff med. Lige fra typegenkendelses-referencer til en beskrivelse af hvordan andre nationers flåder ser ud. (Danskerne har åbenbart i valgt ikle at flyve, men at lave nogle hemmelige ubåde.)

Jeg skal forsøge at få nedfældet nogle ord om selve spillet, når jeg for det spillet en gang i den nærmeste fremtid.
- Nick
Image
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Leviathans

Post by Goblen »

Thanx.
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Leviathans

Post by Goblen »

Hej Fod,

Fik du spillet dette spil og har du evt. nogle kommentarer til det? Eller er der andre der kan supplere?
Post Reply