Nogen til Terra Mystica i KBK tirsdag d.7/5?

Find spillevenner ud fra geografiske og spilmæssige præferencer. Her kan såvel enkelte brugere som klubber annoncere efter interesserede.
Post Reply
User avatar
BlueSwan
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1005
Joined: Fri Feb 01, 2013 8:12 am
Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Location: Helsinge
Contact:

Nogen til Terra Mystica i KBK tirsdag d.7/5?

Post by BlueSwan »

Jeg prøver at tage et smut forbi KBK i morgen for første gang. Ville lige høre om der er nogen der planlægger at spille Terra Mystica hvor jeg kunne få lov at være med. Vil morderligt gerne prøve det spil. I behøver ikke at tænke på regelintroduktioner - jeg skal nok få styr på reglerne på forhånd. :)
Sidst spillet:
Image
Min musik: http://www.soundcloud.com/blueswan
User avatar
Black Sea
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 439
Joined: Thu May 04, 2006 8:32 pm
Favoritspil: Ave Caesar
Bohnanza + Erweiterung
Location: 2400 NV

Re: Nogen til Terra Mystica i KBK tirsdag d.7/5?

Post by Black Sea »

BlueSwan wrote:Jeg prøver at tage et smut forbi KBK i morgen for første gang. Ville lige høre om der er nogen der planlægger at spille Terra Mystica hvor jeg kunne få lov at være med. Vil morderligt gerne prøve det spil. I behøver ikke at tænke på regelintroduktioner - jeg skal nok få styr på reglerne på forhånd. :)
Jeg har i den grad svært ved at forestille mig, at det ikke bliver spillet. Sidste tirsdag var der gang i indtil flere eksemplarer samtidig. Bare duk op - gerne lidt før 18 :wink:
VC nr. 5243
Don't think of it as a flame---it's more like an argument that does 3d6 fire damage
If Pacman had affected us as kids we'd be running around in dark rooms, munching pills and listening to repetitive music
User avatar
BlueSwan
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1005
Joined: Fri Feb 01, 2013 8:12 am
Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Location: Helsinge
Contact:

Re: Nogen til Terra Mystica i KBK tirsdag d.7/5?

Post by BlueSwan »

Black Sea wrote:
BlueSwan wrote:Jeg prøver at tage et smut forbi KBK i morgen for første gang. Ville lige høre om der er nogen der planlægger at spille Terra Mystica hvor jeg kunne få lov at være med. Vil morderligt gerne prøve det spil. I behøver ikke at tænke på regelintroduktioner - jeg skal nok få styr på reglerne på forhånd. :)
Jeg har i den grad svært ved at forestille mig, at det ikke bliver spillet. Sidste tirsdag var der gang i indtil flere eksemplarer samtidig. Bare duk op - gerne lidt før 18 :wink:
OK. Har som sagt aldrig været der før, så ved ikke helt hvordan det foregår, men jeg prøver at være der lidt før kl.18 om muligt!
Sidst spillet:
Image
Min musik: http://www.soundcloud.com/blueswan
Post Reply