Summoner Wars fredag den 7. juni i Hellerup

Her informeres om og diskuteres diverse Con'er, messer og lignende.
User avatar
Boardgamer.dk
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 288
Joined: Sat Oct 13, 2007 10:30 pm

Re: Summoner Wars fredag den 7. juni i Hellerup

Post by Boardgamer.dk »

Jonezy wrote: Det var da et fornemt tilbud! :)

Vil du ikke også gerne spille med?
Jo, meget gerne, men jeg er forhindret den fredag. Så jeg må nøjes med at ønske jer god fornøjelse. Jeg ville ellers mægtig gerne spille mere Summoner Wars.
http://www.Boardgamer.dk
Mission: Bedste service, bedste udvalg og flere brætspillere i Danmark
Spørg efter det du ikke ser :)
Følg med på Facebook og Google+
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14624
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 461 times
Been thanked: 656 times
Contact:

Re: Summoner Wars fredag den 7. juni i Hellerup

Post by Frouvne »

Jeg læser det som om der nu er fire tilmeldinger: Jonezy, Mik, Bostrup og undertegnede. Dejligt at høre at flere kunne være interesserede - det kan jo være vi skal følge op på arrangementet ved senere lejlighed. Det lyder også som et passende antal med fire, hvis vi skal kunne få plads til spilleplader og jeg skal undgå at flytte et af husets spiseborde en etage op. Så som udgangspunkt tænker jeg, at arrangementet er fyldt op nu.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14624
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 461 times
Been thanked: 656 times
Contact:

Re: Summoner Wars fredag den 7. juni i Hellerup

Post by Frouvne »

Så er det vist ved at være på tide at få fordelt nogle faktioner. Nogle særlige ønsker? Er der fire, der ville matche hinanden særlig godt? Jeg har ikke selv nogle specifikke ønsker, men kunne godt på forhånd tænke mig at bladre det sæt kort igennem, jeg skal spille med. Og ideelt set også de sæt, jeg skal spille imod... men det sker nok alligevel ikke.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Summoner Wars fredag den 7. juni i Hellerup

Post by Mik »

En god general fortæller da ikke fjenden hvilke tropper han påtænker at sætte ind!
Det er galt nok at du allerede kender tid og sted 8)

Jeg sidder med en lille håndfuld potentielle racer, men har heller ikke besluttet mig endnu.
Jeg tager mine egne kort med
Image
User avatar
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1476
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:32 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Location: Taastrup (København)
Has thanked: 312 times
Been thanked: 185 times

Re: Summoner Wars fredag den 7. juni i Hellerup

Post by Jonezy »

Nåh men hvis ingen andre vil være første-vælger, så napper jeg Tundra Orcs. Mottoet bliver 'Smash & Gamble' og jeg vil allerede nu advare om, at Krung kommer....

Jeg har selvfølgelig også egne kort og to spilleplader, men regner med at vi spiller med Miks og Allans. Ellers må I lige sige til, så tager jeg med.
Image
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Summoner Wars fredag den 7. juni i Hellerup

Post by Mik »

Du må gerne være førstevælger, men det forhindrer jo ikke andre i også at vælge Tundra Orcs...
Image
User avatar
digter
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 936
Joined: Sat Aug 13, 2011 10:27 pm
Location: Odense
Has thanked: 8 times
Been thanked: 12 times

Re: Summoner Wars fredag den 7. juni i Hellerup

Post by digter »

Det bliver da sikkert en skæg omgang hvis alle vælger samme race :)
Image
User avatar
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1476
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:32 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Location: Taastrup (København)
Has thanked: 312 times
Been thanked: 185 times

Re: Summoner Wars fredag den 7. juni i Hellerup

Post by Jonezy »

Mik wrote:Du må gerne være førstevælger, men det forhindrer jo ikke andre i også at vælge Tundra Orcs...
Det har du selvfølgelig ret i, men mirror matches er da lidt kedelige, når der nu 16 forskellige faktioner, er det ikke... Jeg kan sagtens spille en anden faktion, hvis du gerne vil spille med Grognack og hans blå frost orker, da jeg synes det ville være sjovere, hvis vi alle havde forskellige faktioner.
Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14624
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 461 times
Been thanked: 656 times
Contact:

Re: Summoner Wars fredag den 7. juni i Hellerup

Post by Frouvne »

Jonezy wrote:Nåh men hvis ingen andre vil være første-vælger, så napper jeg Tundra Orcs. Mottoet bliver 'Smash & Gamble' og jeg vil allerede nu advare om, at Krung kommer.... [...]
Når jeg nu alligevel bryder plomberingen på æsken med Tundra Orcs, kan jeg lige så godt snuppe det andet sæt kort derfra, Phoenix Elves, og finde ud af hvad de er for nogen størrelser. :)
frouvne, administrator

Image
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Summoner Wars fredag den 7. juni i Hellerup

Post by Mik »

Fønix-Elvere er seje - men det forhindrede dog ikke Eivind i at tabe til Tundra-Orkerne, da vi spillede sammen. Det største problem var at hans Summoner kun har 4 liv, så der skal kun to veltilrettede slag til når han først er blottet.

Og så beundrer jeg din viljestyrke - hvordan kan man have spil liggende som man ikke har åbnet? :shock:
Last edited by Mik on Sat Jun 08, 2013 9:07 am, edited 1 time in total.
Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14624
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 461 times
Been thanked: 656 times
Contact:

Re: Summoner Wars fredag den 7. juni i Hellerup

Post by Frouvne »

For god ordens skyld må jeg vel hellere tilføje en adresse og et telefonnummer: Jomsborgvej 19 2. th i Hellerup. 61 28 77 18. Vi ses!
frouvne, administrator

Image
User avatar
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1476
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:32 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Location: Taastrup (København)
Has thanked: 312 times
Been thanked: 185 times

Re: Summoner Wars fredag den 7. juni i Hellerup

Post by Jonezy »

De der Fønix-Elvere er nok også den mest eurogame-venlige faktion, da de har flere abilities og events, som giver sikre hits fremfor at slå med terninger. Men ham Prins Elien er en værre slapsvans, som man virkelig skal passe godt på.

Jeg glæder mig til imorgen og går stadig ud fra, at jeg ikke behøver at medbringe noget udover godt humør og spille glæde.
Image
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Summoner Wars fredag den 7. juni i Hellerup

Post by Mik »

Jeg skal nok medbringe mit eget spil og kort (samt raflebæger)
Har endnu ikke besluttet mig for hvem jeg vil spille - der er for meget at vælge imellem, og det er for indviklet at udregne fordele og ulemper.
Image
User avatar
Boardgamer.dk
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 288
Joined: Sat Oct 13, 2007 10:30 pm

Re: Summoner Wars fredag den 7. juni i Hellerup

Post by Boardgamer.dk »

Jeg udlovede jo en Faction pack til en heldig vinder. Fandt i en sådan? Eller tilfalder den sejrsherren?
http://www.Boardgamer.dk
Mission: Bedste service, bedste udvalg og flere brætspillere i Danmark
Spørg efter det du ikke ser :)
Følg med på Facebook og Google+
User avatar
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1476
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:32 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Location: Taastrup (København)
Has thanked: 312 times
Been thanked: 185 times

Re: Summoner Wars fredag den 7. juni i Hellerup

Post by Jonezy »

Boardgamer.dk wrote:Jeg udlovede jo en Faction pack til en heldig vinder. Fandt i en sådan? Eller tilfalder den sejrsherren?
Næ, vi fandt ingen heldig vinder. Da Allan allerede har fået en præmie som sejrherre, vil jeg slå for at Bostrup bliver den heldige vinder, da han var den eneste som ikke ejede noget SW i forvejen.

Har du egentlig planer om mere SW i butikken udover Master Set?
Image
Post Reply