Ny kampagne til Elder Sign: Omens (The Dark Pharaoh)

Her anbefales og diskuteres kort- og brætspil på iOS. Endvidere gives tips om nedsatte titler m.m.
Post Reply
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14570
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 441 times
Been thanked: 614 times
Contact:

Ny kampagne til Elder Sign: Omens (The Dark Pharaoh)

Post by Frouvne »

Elder Sign: Omens er et af de spil, jeg har spillet en hel del på iPad. Den fysiske version tror jeg til gengæld kun det er lykkedes mig at spille en enkelt gang eller to. Ikke fordi det fysiske spil er dårligt, men det er bare så meget lettere at gå til på iPad og det egner sig fint både til at spille når man er på farten men også som det samarbejdsspil, det er ment som, når man sidder i sofaen med familien. Der er tidligere udkommet et par kampagner som IAP, hvoraf jeg kun har spillet det første, men da der idag kom en opdatering og en ny kampagne som IAP med titlen The Dark Pharaoh måtte denne straks prøves af. Det er et terningspil og dermed på mange måder et meget abstrakt spil. Men jeg syntes godt nok de er sluppet godt fra at tilføre det en masse tema med de korte videoer og ekstremt stemningsmættede baggrundslyde. Som i i hvert tilfælde den af de to foregående kampagner jeg har prøvet, er der også denne gang tilføjet nogle små twist til hvordan spillets struktur er, så selv efter kun to spil med den nye kampagne, hvor jeg har tabt dem begge, føler jeg allerede, at jeg har fået rig valuta for pengene (19 DKR) ... men jeg skal nok nå at vride endnu mere fornøjelse ud af min investering!
frouvne, administrator

Image
Post Reply