BattleCON: War of Indines

Her anbefales og diskuteres kort- og brætspil på iOS. Endvidere gives tips om nedsatte titler m.m.
Post Reply
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14570
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 441 times
Been thanked: 614 times
Contact:

BattleCON: War of Indines

Post by Frouvne »

Nu fik jeg langt om længe spillet BattleCON: War of Indines og kom i tanke om at jeg for lang tid siden downloadede en version til min iPad. Den har jeg så taget mig sammen til at kigge lidt nærmere på og den ser overraskende strømlinet ud - overraskende for mig, da det ikke er et spil, der har været voldsomt omtalt og som kun har lige godt 400 ratings på BGG. Blandt måderne at spille på er der naturligvis mulighed for at spille det online to spillere og det ser ud som om turene er med timer på, så man kun har 30 sekunder til at vælge kort-kombination. Det tænker jeg kunne være den ideelle måde at spille et sådant spil på, da det skal simuleres at man slås real-time. Det må også betyde, at det må være muligt at spille spillene på den tid, som spillet er sat til at vare (15 minutter) og formentlig ofte hurtigere, da et spil højst går over 15 beats (runder). Hvis der er nogen, der har dyrket spillet lidt eller som har lysten til det, kunne det være sjovt at tage et par spil online. Jeg er selv fuldkommen novice i spillet.
frouvne, administrator

Image
Post Reply