Egentlig vil jeg helst overraskes med et "klogt" spil, hvor der er en eller anden gåde eller lignende, som skal klares - helst noget deduktion eller lidt i retning af Zendo uden at være det ...

Jeg har fået Blue Moon City anbefalet og kunne egentlig godt tænke mig at prøve kræfter med dette. Og måske kunne et par udvidelser til vores Blue Moon kortspil, også være interessant - jeg ved bare ikke helt hvilke endnu.
Desuden har jeg fornylig set et spil, som hed Tsuro, men som jeg ikke kender ret meget til, som måske kunne være noget. Ihvert fald et, som jeg lige skal se lidt mere om... så måske.
Derudover, så fandt jeg Packeis am Pol ret interessant, men om det holder i længden ved jeg ikke rigtigt... Der med menes, om det kommer på bordet ofte nok til, at jeg egentlig vil have det - når det er så let at spille på nettet... Men det var ret fint at spille.
Medici vs. Strozzi kunne også være et ønske, men skal vist lige vide lidt mere om det først.
Derudover skulle der snart komme et børnespil, som Allan havde set i Essen - "kodebryder" frit oversat, som måske kunne være et spil, jeg kunne ønske mig til brug med Severin (hvis det var noget for ham - altså).
Et andet børnespil jeg også kunne ønske mig var enten Akaba eller Der schwarzer Pirat ... to blæsebælgsspil, som vist skulle være rigtigt udmærkede ... Men noget tyder på, at Severin er vokset fra de fleste børnespil før tid, så måske er det mest os andre, der af en eller anden grund finder børnespillene så interessante ....

Men derudover, så har jeg ikke lige noget, som jeg ved, at jeg mangler

Hvad mener du, at du mangler så alvorligt, at det skal på en ønskeliste???? Eller hvad overvejer du, om du måske mangler????