Lords of Waterdeep til iOS

Her anbefales og diskuteres kort- og brætspil på iOS. Endvidere gives tips om nedsatte titler m.m.
Post Reply
User avatar
Tobias
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 857
Joined: Mon May 01, 2006 7:24 am
Location: Lynge

Lords of Waterdeep til iOS

Post by Tobias »

Så er Lords of Waterdeep kommet til iOS.
Har nogen prøvet det?
Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9158
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Lords of Waterdeep til iOS

Post by Stony »

Jeg har endnu ikke fået det prøvet. Men da BGG annoncerede at det var udgivet, skrev de også at de snarest ville komme med en anmeldelse, så mon ikke den dukker op indenfor et par dage.
Sidst spillet:
Image
User avatar
BlueSwan
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1005
Joined: Fri Feb 01, 2013 8:12 am
Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Location: Helsinge
Contact:

Re: Lords of Waterdeep til iOS

Post by BlueSwan »

Anmeldelse her: http://boardgamegeek.com/blogpost/25057 ... ios-review

For mit eget vedkommende melder jeg pas indtil videre. Jeg har højst prøvet en tredjedel af de iOS brætspil jeg har hentet ned og må generelt erkende at jeg ikke rigtig gider at spille brætspil på ipad.
Sidst spillet:
Image
Min musik: http://www.soundcloud.com/blueswan
User avatar
akwlinka
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 838
Joined: Tue Apr 22, 2008 9:29 am
Favoritspil: Agricola, Age of Steam, Agricola, Railroad Tycoon, Agricola, Race for the Galaxy, Agricola, Bohnröchen(Bohnanza), Agricola, Le Havre og Dominion
Location: 3600 Frederikssund

Re: Lords of Waterdeep til iOS

Post by akwlinka »

Jeg har hentet og spillet det.

Jeg er ikke den store fan af brætspillet, men appen køre upåklageligt.
Har som sagt ikke brugt megen tid så det fysiske spil, og de to spil jeg har prøvet i går. Bla. Tutorial gav mig bølle bank og det var endda på letteste ai. Der er dog lidt skriv på bbg at ai'en på letteste niveau er svær at slå. Jeg kommer nok til at spillet et par spil mere, men det bliver aldrig et yndlings spil.
Appen fungere dog og for mig har det været uden bugs eller craches.
Image
User avatar
JoelP
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 682
Joined: Sun May 27, 2012 2:50 pm
Location: København

Re: Lords of Waterdeep til iOS

Post by JoelP »

Jeg har hørt en lille fugl synge om at den lette og svære AI er byttet om?
User avatar
glorn
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 330
Joined: Sat Sep 18, 2010 1:32 am
Favoritspil: Glenn Drovers: The Age of Discovery er nok mit favoritspil.

men genre jeg holder meget af går lige fra Action placements til dungeon crawls. Fælles for de spil jeg holder af er nok at jeg nyder en hvis længde på spillene. Alt denne fokus på at man skal være hurtigt overstået for at komme igang med et nyt er bull-shit i mine øjne. Det tager noget tid at få noget stemning ind i et spil og når stemningen er der, begynder spillet at fortælle sin historie.
Location: donaugade 2, 4tv. 2300 kbh s

Re: Lords of Waterdeep til iOS

Post by glorn »

hvis nogen har lyst tager jeg gerne imod udfordringer.

navnet er glornie. (regn med at sætte tidsuret til 21 dage, da jeg ikke tager meget mere end to-tre ture per dag)
David.
Post Reply