Legends of Andor på dansk?

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
Post Reply
RasJer
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 204
Joined: Tue Mar 27, 2012 9:05 am
Location: Slangerup
Has thanked: 2 times
Been thanked: 1 time

Legends of Andor på dansk?

Post by RasJer »

Hejsa,

Det er nu langt om længe lykkedes mig at få spillet Legends of Andor med min nevø på 9 år, med stor succes!

Men jeg kunne godt tænke mig at han selv kunne spille det med sine venner også, og jeg er derfor igang med at oversætte kortene til dansk.

Så jeg ville lige sikre mig at der ikke allerede er nogen der har gjort dette?

Mvh. Rasmus
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5126
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 504 times
Been thanked: 555 times

Re: Legends of Andor på dansk?

Post by Gunness »

Uh, interessant - post endelig, når du er færdig (hvis ingen andre allerede har gjort det)
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: Oak, Botany, 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal
RasJer
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 204
Joined: Tue Mar 27, 2012 9:05 am
Location: Slangerup
Has thanked: 2 times
Been thanked: 1 time

Re: Legends of Andor på dansk?

Post by RasJer »

Gunness wrote:Uh, interessant - post endelig, når du er færdig (hvis ingen andre allerede har gjort det)
Det gør jeg gerne, det kan også være der er nogen der er mere kyndig i Engelsk end mig, der vil løbe det igennem efterfølgende... Mit bliver nok kun lige til husbehov :-)
Og så skulle jeg hilse at sige, der er noget mere tekst end man lige regner med...

Mvh. Rasmus
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5126
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 504 times
Been thanked: 555 times

Re: Legends of Andor på dansk?

Post by Gunness »

Jeg vil da gerne læse korrektur efter bedste evne :)
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: Oak, Botany, 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal
RasJer
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 204
Joined: Tue Mar 27, 2012 9:05 am
Location: Slangerup
Has thanked: 2 times
Been thanked: 1 time

Re: Legends of Andor på dansk?

Post by RasJer »

Gunness wrote:Jeg vil da gerne læse korrektur efter bedste evne :)
Fedt! Især efter som jeg kun har prøvet spillet en gang... Men det må jeg se at få lavet om på :-)

Tak!
Post Reply