Elastik-Gatling

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
Post Reply
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5126
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 504 times
Been thanked: 555 times

Elastik-Gatling

Post by Gunness »

Image
Ja, det har absolut intet med brætspil at gøre - men måske lidt med first person shooters.
I alt fald.... hvem har ikke altid drømt om en elastik-Gatling. Kan s?yde 672 elastikker. Det vides ikke, om man selv skal montere dem igen bagefter (gaaaab). Og så stammer den fra Ukraine, hvilket lyder lidt guerilla-agtigt. What' not to like? 64 timer tilbage på Kickstarter.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: Oak, Botany, 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal
User avatar
Stunke
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 424
Joined: Thu Jan 18, 2007 12:16 am
Location: Mørkhøj

Re: Elastik-Gatling

Post by Stunke »

Verdens, maaske sejeste tysker.
http://www.youtube.com/watch?v=RKrHnYexBic

Han har engang bygget en slingshotkanon (der ligner en gammel forladerkanon) der kunne skyde hul i en bildoer!
It's about playing games, not owning games.
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Re: Elastik-Gatling

Post by netsapiens »

Stunke wrote:Verdens, maaske sejeste tysker.
http://www.youtube.com/watch?v=RKrHnYexBic

Han har engang bygget en slingshotkanon (der ligner en gammel forladerkanon) der kunne skyde hul i en bildoer!
FORHELVEDESTUNKE... du må altså få noget med danske bogstaver, jeg læste b-et i bildoer HELT forkert og fik nogen meget bange anelser (og interne billeder) :D :) :oops:
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5126
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 504 times
Been thanked: 555 times

Re: Elastik-Gatling

Post by Gunness »

Hvis den kan skyde hul i en bildør, kan den vel også skyde hul i... det andet ;)
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: Oak, Botany, 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal
User avatar
Mikkel
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 891
Joined: Tue Apr 17, 2007 3:51 pm
Favoritspil: Bl.a. Saint Petersburg, Euphoria, In the Year of the Dragon, Kingsburg.
Location: Græsted
Has thanked: 4 times
Been thanked: 23 times

Re: Elastik-Gatling

Post by Mikkel »

netsapiens wrote:
Stunke wrote:Verdens, maaske sejeste tysker.
http://www.youtube.com/watch?v=RKrHnYexBic

Han har engang bygget en slingshotkanon (der ligner en gammel forladerkanon) der kunne skyde hul i en bildoer!
FORHELVEDESTUNKE... du må altså få noget med danske bogstaver, jeg læste b-et i bildoer HELT forkert og fik nogen meget bange anelser (og interne billeder) :D :) :oops:
HAHAHA :lol:
Du er ikke den eneste der læste det, tror jeg!

(Jeg læste det selvfølgelig ikke sådan)
Image
User avatar
Stunke
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 424
Joined: Thu Jan 18, 2007 12:16 am
Location: Mørkhøj

Re: Elastik-Gatling

Post by Stunke »

Sandheden er at jeg er for doven til at gide skifte fra EN_US til DA paa den der meget nemt tilgaengelige knap jeg har lige her.
Min kaereste skifter til Dansk naar hun mailer nogen, men siden jeg enten programmerer (i sprog der naturligt er paa engelsk) eller kommunikerer paa engelske fora (dette undtaget) saa er jeg gaaet hen og er blevet en kende doven.
Jeg er vant til at skrive paa et tastatur hvor der ikke er skrevet noget paa knapperne*, saa hvis jeg skifter til Dansk kan jeg ikke finde et eneste tegn paa keyboardet. Det bliver hurtigt lidt traels for mig at skrive saa.

Jeg maa beklage min brug af arkaiske danske stavemaader og jeg haaber I kan baere over med mig lidt endnu.

*Saadan et her, hvis man er nysgerrig over hvordan saadan en keyboard ser ud.
Image
It's about playing games, not owning games.
Post Reply