51st State på vej til iOS

Her anbefales og diskuteres kort- og brætspil på iOS. Endvidere gives tips om nedsatte titler m.m.
Post Reply
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14570
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 441 times
Been thanked: 614 times
Contact:

51st State på vej til iOS

Post by Frouvne »

Portal Publishing annoncerede forleden at 51st State er på vej til iPad. Et af de spil jeg blev helt forgabt i som ingen gad spille med mig. Endelig får jeg mulighed til at spille det med mig selv eller andre ligesindede online! :D
frouvne, administrator

Image
User avatar
JoelP
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 682
Joined: Sun May 27, 2012 2:50 pm
Location: København

Re: 51st State på vej til iOS

Post by JoelP »

like!
User avatar
glorn
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 330
Joined: Sat Sep 18, 2010 1:32 am
Favoritspil: Glenn Drovers: The Age of Discovery er nok mit favoritspil.

men genre jeg holder meget af går lige fra Action placements til dungeon crawls. Fælles for de spil jeg holder af er nok at jeg nyder en hvis længde på spillene. Alt denne fokus på at man skal være hurtigt overstået for at komme igang med et nyt er bull-shit i mine øjne. Det tager noget tid at få noget stemning ind i et spil og når stemningen er der, begynder spillet at fortælle sin historie.
Location: donaugade 2, 4tv. 2300 kbh s

Re: 51st State på vej til iOS

Post by glorn »

nu er jeg lidt nysgerrig.

du skriver iOS og det er jo ikke = ipad. det er = apple produkter.

kan huske hvordan folk hårdnakket mente at der var sagt at lords of waterdeep kun ville komme til ipad pga. der var skrevet det kom til iOS.

Jeg har kun prøvet 51st state med joel en enkelt gang og det var ganske hyggeligt. Det var et af de spil jeg fik fornemmelsen blev bedre jo flere gange du spillede det. primært fordi det gjorde det sjovere at vide hvad man kunne forvente af kort.
David.
Post Reply